גיורא לב
גיורא לב

גיורא לב: "אני שוקל להתמודד על ראשות העיר"

הפתעה: בגיל 79 מספר מי שהיה ראש העירייה בין השנים 1989-1998 כי הוא מקבל פניות ושוקל את הנושא. ביום שלישי התקיימה התייעצות בביתו. "הגיל הוא אולי שיקול מבחינת התושבים, מבחינתי לא, אני מרגיש יותר טוב מאשר אי פעם", אומר לב

פורסם בתאריך: 16.8.18 12:33

גיורא לב, מי שהיה ראש עיריית פתח תקוה בין השנים 1998-1989 אמר השבוע כי הוא שוקל להתמודד פעם נוספת לראשות העיר. לב סיפר כי הוא מקבל בימים האחרונים פניות רבות מתושבי העיר, חברי ליכוד ורבנים. "אני שוקל את הנושא בכובד ראש", אמר השבוע לעיתון מלאבס.

בשלישי בערב התקיים בביתו של לב מפגש בו לקחו חלק 15 מקורבים לליכוד והנושא עלה פעם נוספת. לב אמר הבוקר: "כרגע אני בעיקר שומע. פנו אלי אנשים רבים, מהליכוד המקומי והארצי, הפועל ומכבי, אבל זה עדיין לא מהלך שעבר שלב. אני חושב על זה, זה לא נכנס לאוזן אחת ויוצא מהשנייה, אבל עדיין לא החלטתי כלום והחלטה תתקבל בקרוב. אני שוקל את הנושא בכובד ראש. יש לי הרבה פגישות, נפגשתי עם רבנים מכל שלושת המסגרות: חרדים, ספרדים, אשכנזים והציונות הדתית פעמים רבות ובימים האחרונים הפניות עולות".

אתה בן 79, הגיל הוא שיקול מבחינתך?

"אולי מבחינת התושבים, מבחינתי לא, אני מרגיש יותר טוב מאשר הרגשתי אי פעם"

מה חושבת המשפחה?

"הם דווקא מעודדים אותי ללכת על זה".

ומתי תהיה החלטה?
"אני עדיין שוקל ואגיע להחלטה בימים הקרובים. אני בעיקר מתלבט עם עצמי".

מקורבים ללב ציינו שכבר תקופה ארוכה יש אליו פניות ובימים אלה הוא מקיים סדרת התייעצויות בנושא. "הוא גורם מאוד מקובל ומחובר בעיר. הוא מזוהה עם הליכוד ומקובל על הדתיים ובימים הקרובים הוא אמור לקבל החלטה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. פתח תקוואי אמיתי

    רק גיורא לב יכול להחזיר את פתח תקווה לימי גדולתה. כל ראשי העיר מאז כהונתו בסך הכל גסרו וגוזרים סרטים בפרוייקטים שגיורא לב תכנן ויצק את היסודות. אין ספק שפתח תקוואים אמיתיים ילכו איתו מכל הזרמים. לפתח תקווה דרושה מנהיגות.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר