משה משה
משה משה

קרע בסניף הליכוד בין מספר 1 משה משה למספר 2 דורון רצון

משה רוצה לרוץ למועצת העיר ברשימה משותפת עם ישראל ביתנו, רצון, שמהלך כזה עלול לדחוק אותו למקום השלישי ברשימה, מתנגד, יחד עם פעילים נוספים

פורסם בתאריך: 7.9.18 08:13

סיעת הליכוד נמצאת בימים אלו תחת צילו של קרע משמעותי בין מספר אחת בסיעה ולבין מספר שתיים, כל זאת סביב צירופה של סיעת ישראל ביתנו בעיר לתוך סיעת הליכוד לקראת הבחירות למועצת העיר. בעוד שיו"ר הסיעה בעיר, משה משה, בעד ההסכם, מספר 2 בסיעה, דורון רצון, נגד ההסכם. במידה ויהיה הסכם איחוד, רצון עלול לרדת להיות מספר 3 ברשימה, מה שלא בהכרח מבטיח לו מקום במועצת העיר.
נכון להיום נראה שההסכם לא ייצא לפועל, אך המשבר הזה יצר חילוקי דעות ואווירה רעה בתוך הסיעה. "קיבלתי אישור מבא כח הליכוד לעשות הסכם עם ישראל ביתנו בריצה המקומית", אומר יו"ר הליכוד בעיר, משה משה, "עשיתי את ההסכם ואחרי זה נאמר לי שהליכוד התחרטו ולא בטוח שההסכם ציטיצא לפועל. לכן דורון ועוד כמה חברים מקשים עלי לקיים את ההסכם ברמה המקומית עם ישראל ביתנו ויש קרע בסניף הליכוד. אם יהיה איחוד אז דורון יהיה מספר 3, וכנראה שהוא לא רוצה את זה".
מנגד ציין רצון שהסכם כזה לא בהכרח יוסיף כוח לליכוד ולכן הוא מתנגד. "משה משה רוצה להכניס את ישראל ביתנו ולשריין להם את מספר 2 ולעשות סיעה משותפת", הוא אומר, "רוב הרשימה, ולא רק אני, מתנגדים. יתרה מזאת, האחראים והנוגעים בדבר בליכוד, גם הם התנגדו. בזמנו המועמד של ישראל ביתנו היה גנאדי בורשבסקי, והיום הוא רץ לראשות העיר ולמועצה ברשימה עצמאית. אם ישראל ביתנו כאלו חזקים הם יכלו לרוץ לבד ולא ברור מה הכוח שלהם בעיר. יש קרע עם משה משה כרגע, אך אני מאמין שכשיש סערה בים עדיף לתת לה לעבור".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מיכל

    יואו יש סערה עם משה משה ורצון- אני בהלם… מקווה שאצליח לישון בלילה (מי אלה?)

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר