שלטי הבחירות
שלטי הבחירות

לפני כיפור: שלטי תעמולת בחירות נתלו במרחב הציבורי באופן בלתי חוקי

השלטים נתלו בנווה גן, בכפר גנים ג' ובמרכז העיר. אחד מתושבי נווה גן כתב: "זה גובל בוונדליזם. בלי קשר למי המועמד המפרסם. יש קירות מיועדים לספאם". כנסו לקרוא את ההסברים של המועמדים

פורסם בתאריך: 20.9.18 17:08

שלטים רבים של מתמודדים לראשות העיר ושל סיעות פוליטיות נתלו בשטחים ציבוריים לפני כניסת יום הכיפורים. כך למשל ניתן היה לראות שלטים על גבי מוסדות ציבור, גדרות הפרדה, כיכרות ועוד.
בשכונת נווה גן למשל, הוצבו בשעות הצהריים שלטי בחירות של איציק ברוורמן, על גבי גדר של מתנ"ס ברחוב אסירי ציון ושלטים בכיכר שברחוב אסירי ציון וגרינשפן. כמו כן, שלט של סיעת הביצועיסטים נתלה על גבי גדר הפרדה באותה כיכר. שלטי בחירות של המתמודדים איתי שונשיין ורמי גרינברג נתלו גם הם במקומות ציבוריים. שלטים של שונשיין נראו על גבי מוסד ציבורי ממול לקניון גנים שבשכונת כפר גנים ג' כמו גם בכיכר ברחוב איכילוב שבמרכז העיר. שלט בחירות של רמי גרינברג נתלה גם הוא באותו מוסד ציבורי הסמוך לקניון גנים, כאשר גם בכיכר גנים הוצבו ערימות של עלונים.
ככל הנראה, הסיבה לכך שהשלטים הפוליטיים הוצבו במקומות אלו נובעות מאחר ואלו מקומות שביום כיפור מהווים עליה לרגל עבור תושבי השכונות הללו. אחד מתושבי נווה גן כתב לאור תליית השלטים: "זה גובל בוונדליזם. בלי קשר למי המועמד המפרסם. יש קירות מיועדים לספאם. להתחיל לתקוע את השלט הכעור הזה על איי תנועה. עברתם את הגבול".

שלט-ברוורמן-ללא-קרדיט

 

 

שלטי בחירות ללא קרדיט

שלטי בחירות

ממטה הבחירות של איציק ברוורמן נמסר: "פעילי השטח של ראש העיר מרגישים את הניצחון באוויר, דבר שיוצר מוטיבציה אדירה ולעתים מתבצעות טעויות בעקבותיה. מאחר ומדובר בראש עיר מכהן ישנה רגישות גדולה לעניין. לכן לא רק שלא ניתנה הוראה לתלות את השלטים, אלא ניתנה הנחיה ברורה לא לתלות במקומות האסורים".
מהמטה של רמי גרינברג נמסר: "כל השלטים של המועמד המוביל לראשות העיר רמי גרינברג נתלים כחוק. במידה ושלט אחד נתלה באופן אסור, הדבר כנראה קרה עקב טעות אנוש ומדובר על מקרה שבטל בשישים".
מסיעת מחוברים במסגרתה מתמודד איתי שונשיין לראשות העיר, נמסר בתגובה: ״הפעילים של מחוברים עברו תדריך והנחיות ברורות בנוגע להתנהלות בתקופת הבחירות בהתאם לעקרונות הרשימה: שמירה על החוקים, שמירה על איכות החיים של התושבים, שמירה על הסדר הציבורי, שיח מכבד ולהתרחק מהכפשות ועימותים לא ראויים. ייתכן שבמקרים מסויימים פעילים צעירים הפעילו שיקול דעת בשטח ותלו שלטים של הרשימה סמוך לשלטים של ראש העירייה. מבדיקה איתם הסבירו המתנדבים שסברו שאם ראש הרשות תולה שלטים במקום מסויים סימן שזה חוקי. הבהרנו להם שלצערנו לא כך הדבר".
מסיעת הביצועיסטים בראשות אורי אהד נמסר בתגובה: "השלט האמור נתלה שעות ספורות לפני כניסת יום הכיפורים, בו כידוע אין תנועת רכבים. בתמונה ניתן לראות כי השלט אינו חוסם את שדה הראייה, כניסה למבנה ציבורי או מעבר חציה. אנו מאחלים גמר חתימה טובה לכל תושבי העיר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר