ורד גולן., אהובה ונה, חיים כהן, שרה חרמון (צילום שי בן אפריים)
ורד גולן., אהובה ונה, חיים כהן, שרה חרמון (צילום שי בן אפריים)

רגע לפני הדד ליין: פנים חדשות בארבע רשימות המתמודדות למועצת העיר

ארבעה מתמודדים לראשות העיר, איציק ברוורמן, איתי שונשיין, חיים בשארי ואורי דרשן הכהן, הציגו פנים חדשות ברשימות שלהם למועצת העיר

פורסם בתאריך: 26.9.18 14:00

מספר ימים לפני תום מועד סגירת הרשימות למועצת העיר, הוסיפו מספר מועמדים חברים נוספים לרשימה או הציגו את מלוא הרשימה לבחירות הקרובות שיערכו ב-30 באוקטובר.

ורד גולן. ללא קרדיט

ורד גולן

ראש העיר איציק ברוורמן הוסיף לרשימה כמספר 6 את ורד גולן, בת 46, חברה בארגון מעגל נשים שפועל לטובת נשים, נוער בסיכון ואוכלוסיות מוחלשות. היא עבדה כמנתחת מערכות פיננסיות ותמיכה בחברת IBM.

חיים כהן. באדיבות חיים כהן

חיים כהן

המתמודד איתי שונשיין צירף למפלגה מספר 4 ומספר 6. מספר 4 ברשימה הוא חיים כהן, בעל משרד עורכי דין שמתמחה בתחום המקרקעין ובעל תואר ראשון בחינוך. במקום ה-6 נמצאת שיר הלל, בת 21, שהייתה לפני כן ברשימת תכל'ס.

אהובה ונה. ללא קרדיט

אהובה ונה

המתמודד חיים בשארי הציג את מספר 2 שלו, אהובה ונה, שמשמשת כמנטורית, מרצה ומעבירה סדנאות להעצמה נשית. היא בעלת תואר ראשון בתנ"ך ותואר שני בחינוך, ואמא לשבעה ילדים.

שרה חרמון. צילום שי בן אפריים

שרה חרמון צילום שי בן אפריים

אורי דרשן הכהן, שמתמודד לראשות העיר, הציג את סיעתו שכוללת את שרה חרמון כמספר שתיים. חרמון היא עורכת דין במקצועה ותושבת שכונת עין גנים, ושימשה כחברת ועד בשכונה. במקום השלישי נמצאת ד"ר ליאת אדרי, תושבת שכונת אם המושבות, מרצה ומדענית בעלת תואר שלישי בנוירוביוכמיה. היא משמשת כיועצת המדעית של התוכנית להכשרת חוקרים של קופת חולים כללית. במקום הרביעי נמצאת מריאנה אוליצקי, כיום יועצת תקשורת ועיתונאית לשעבר, דוברת ארגון פטרואה, תושבת שכונת רמת ורבר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר