משה משה
משה משה

תושבים מתלוננים על הודעות לטלפון הנייד מסניף הליכוד בעיר

אותם תושבים, שקיבלו הודעות בערב ראש השנה ובערב סוכות, ובכל ערב שישי, מבהירים שלא נתנו את הסכמתם לכך. "הדבר מהווה מטרד", אומרת אחת מהם

פורסם בתאריך: 27.9.18 19:24

תושבים מהעיר מתלוננים על כך שהם מקבלים הודעות לטלפון הנייד מסניף הליכוד בעיר מבלי שנתנו לכך את הסכמתם וללא יכולת להסיר את עצמם מהמאגר בצורה נוחה.
לאחרונה, מידי כמה ימים נשלחו לתושבים בעיר הודעות מטעם מפלגת הליכוד. כך למשל, ביום ראשון האחרון נשלח לטלפונים בעיר הודעה מגוף שנקרא Likudpt, בה נכתב: "חדשות הליכוד. סניף הליכוד בפתח תקווה מאחל לך חג סוכות שמח. רק מחל למועצה". לאחר מכן ישנו קישור שמוביל לאתר המפלגה.

הודעות כאלו נשלחו גם בראש השנה וגם לאחר מכן. יש לציין כי רק לאחר לחיצה על הקישור, ישנה אופציה להסרה מהרשימה.
"בכל ערב שישי נשלחת הודעת אס אם אס מטעם סניף הליכוד בפתח תקווה", אומרת תושבת העיר שקיבלה את ההודעות הללו, "הדבר מהווה מטרד. יותר מכך, לא ברור איך הגיעו מספרי הטלפון של התושבים לסניף הליכוד".
יש לציין כי זאת לא הפעם הראשונה שתושבים מתלוננים על קבלת הודעות מטעם מפלגות וזאת מבלי שביקשו זאת או הסכימו לכך. יש לציין כי הודעות כאלו נשלחות בחודשים האחרונים גם באמצעות הוואטסאפ, שדרכו ניתן לשלוח לתפוצה רחבה יותר.
תגובת יו"ר סיעת הליכוד בעיר, משה משה, תובא כאן כשתתקבל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. רונן ב

    אפשר לסמס חזרה ואז יסירו אותכם באהבה. או אפשר לחסום את האדם הנחמד (משה משה )חג שמח

  2. אתי

    קרציות אני בכלל לא גרה בפתח תקוה והם מתרידים אותי בטלפון בלי סוף הליכוד הזה . גם אם הייתי גרה שם בחיים לא הייתי בוחרת בכם ….

  3. אתי

    קרציות אני בכלל לא גרה בפתח תקוה והם מתרידים אותי בטלפון בלי סוף הליכוד הזה . גם אם הייתי גרה שם בחיים לא הייתי בוחרת בכם ….אייך אתם אומרים ששלחתי כבר תגובה כשזו הפעם הראדונה שלי פה אתם לא סגורים על עצמכם לגמרי

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר