מועמדים לראשות עיריית פתח תקוה. צילומים זאב שטרן,
גנאדי בורשבסקי, חיים בשארי, אורי דרשן הכהן, איתי שונשיין, רמי גרינברג, איציק ברוורמן. צילומים זאב שטרן, יוסי זליגר, מיקי סויסה

סקר שהזמין הליכוד ממכון מאגר מוחות מלמד על מאבק צמוד בין ברוורמן לגרינברג

ועדת ההיגוי העליונה של הליכוד הודיעה על תמיכתה ברמי גרינברג בבחירות לראשות העיר. במקביל פורסמו תוצאות סקר שהזמין הליכוד כדי לבחון את מאזן הכוחות הפוליטי בעיר

פורסם בתאריך: 3.10.18 16:56

מפלגת הליכוד הודיעה בשבוע שעבר כי היא תומכת במועמדותו של רמי גרינברג לראשות העיר. ההודעה ניתנה באופן רשמי על ידי ועדת ההיגוי העליונה של המפלגה. בתוך כך, מפלגת הליכוד קיימה סקר במהלך חודש ספטמבר באמצעות מכון מאגר מוחות, כדי לבחון את מאזן הכוחות הפוליטי בעיר.
"אני מתכבד להודיעך כי ועדת ההיגוי העליונה של הליכוד החליטה לאשר הגשת רשימת מועמדים משותפת בבחירות לרשות המקומית פתח תקווה של רשימת בת של הליכוד עם סיעת התחדשות בראשות רמי גרינברג, שהינה סיעה יוצאת בפתח תקווה, שתתמוך במועמדותך לראשות העיר פתח תקווה", כתב יו"ר ועדת ההיגוי, חיים ביבס. "חברי הוועד המאחלים לך ולרשימה המשותפת בהצלחה וגם משוכנעים, כי תוביל את העיר פתח תקווה לשגשוג ופיתוח לרווחת התושבים".
הסקר שהוזמן על ידי סיעת הליכוד, ונעשה על ידי מכון מאגר מוחות, נועד לבחון את שביעת הרצון של תושבי העיר מראש העיר ואת כוונת ההצבעה בבחירות לראשות העירייה ולמועצת העיר. הוא נערך בשיטה של סקר טלפוני בקרב מדגם הסתברותי של 501 משיבים תושבי פתח תקוה המהווה מדגם מייצג של האוכלוסייה (גילאי 17 ומעלה) בעיר. טעות הדגימה היא 4.4 אחוזים.

איציק ברוורמן, רמי גרינברג. צילום דוברות העירייה, יח"צ

איציק ברוורמן, רמי גרינברג. צילום דוברות העירייה, יח"צ

מהסקר עולה כי במידה והבחירות היו מתקיימות היום, איציק ברוורמן זוכה לשיעור תמיכה של 28 אחוזים, ואילו רמי גרינברג זוכה לשיעור של 26 אחוזים מהמדגם. לאחר מכן נמצא איתי שונשיין עם 8 אחוזים, אורי דרשן הכהן עם 2 אחוזים, חיים בשארי עם אחוז אחד, גנאדי בורשבסקי עם אחוזי אחד, ו-34 אחוזים ענו שהם לא יודעים או ענו תשובה אחרת. הסקר בחן גם ההתפלגות התוצאות מבין בעלי הדעה בסקר: 43 אחוזים לברוורמן, 40 אחוזים לגרינברג ו-12 אחוזים לשונשיין.
הסקר בחן גם את התפלגות הבחירות בקרב אלו שבטוחים כי יצביעו בבחירות: איציק ברוורמן עם 35 אחוזים, רמי גרינברג עם 34 אחוזים, איתי שונשיין עם 9 אחוזים, אורי דרשן עם 4 אחוזים, חיים בשארי עם 2 אחוזים וגנאדי בורשבסקי עם אפס. 16 אחוזים ענו לא יודעים או תשובה אחרת. עוד נשאלו המשתתפים בסקר למי היו מצביעים במידה והיה מתקיים היום סיבוב שני בין גרינברג לברוורמן. במקרה כזה, 36 אחוזים ענו כי יצביעו לברוורמן, 35 יצביעו לגרינברג ו-29 ציינו כי הם לא יודעים.
יש לציין כי הרשימות כבר נסגרו ולא חלו איחודים או פרישות של מי מהמועמדים, ולכן יתמודדו שישה מועמדים לראשות העיר: איציק ברוורמן, רמי גרינברג, איתי שונשיין, אורי דרשן הכהן, גנאדי בורשבסקי וחיים בשארי.
כמו כן, בסקר נבחנו גם הסיכויים של בין 0-100 שהמצביעים יבואו להצביע בבחירות הקרובות. 9 אחוזים בטוחים שלא יבואו להצביע, 16 אחוזים בעלי סיכויים נמוכים שיבואו להצביע, 9 אחוזים בעלי סיכויים בינוניים שיבואו להצביע, 35 אחוזים בעלי סיכויים גבוהים, ואילו 31 בטוחים שיבואו להצביע.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. T.ח

    וזו בדיוק הסיבה מדוע חשוב הפעם לפצל את ההצבעה, ובבחירה לרשימה למועצה לתת ל"ביצועיסטים". משום במקרה וראש העיר המועדף על כל אחד לא ייבחר, רשימת "הביצועיסטים" תיהיה הארובה שלנו במועצת העיר מול כל ראש עיר שייבחר.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר