כנס איתי שונשיין. צילום רשימת מחוברים
כנס מחוברים צילום רשימת מחוברים

סיעת מחוברים קיימה כנס תומכים גדול

במהלך הכנס נחשף ג'ינגל הבחירות והוצגו המועמדים של הרשימה, בראשותו של איתי שונשיין. כנסים דומים קיימו איציק ברוורמן ורמי גרינברג בסוף חודש אוגוסט ובתחילת חודש ספטמבר

פורסם בתאריך: 8.10.18 16:44

במוצאי שבת התקיים כנס תומכים של סגן ראש העיר, והמועמד לראשות העיר, איתי שונשיין ורשימתו – רשימת "מחוברים". הכנס התקיים באולמי קסאנדו ואלפי תושבים גדשו את האולם. בנוסף לקהל המגוון שהגיע לקחת חלק באירוע, הגיעו לכבד בנוכחותם גם בכירים מהמערכת הפוליטית המקומית וביניהם חברי הסיעות הדתיות והחרדיות, סגן ומ"מ ראש העיר איציק דיעי, סגן ומ"מ ראש העיר אוריאל בוסו וחברי סיעת יהדות התורה ישראל פרידמן ואליהו ברוכי.

כנס איתי שונשיין. צילום עידן גם

איתי שונשיין. צילום עידן גם

במהלך הערב נחשף ג'ינגל הבחירות והוצגו המועמדים של הרשימה.

איציק ברוורמן על רקע בניין העירייה. צילום זאב שטרן

איציק ברוורמן על רקע בניין העירייה. צילום זאב שטרן

רמי גרינברג. צילום זאב שטרן

רמי גרינברג. צילום זאב שטרן

גם שני המועמדים הבולטים בהתמודדות על ראשות העיר, ראש העירייה איציק ברוורמן, ורמי גרינברג, קיימו במהלך השבועות האחרונים כנסים דומים. הכנס של ברוורמן התקיים בסוף חודש אוגוסט לרגל השנה החדשה והתקיים בספורטן בעיר. בכנס הוצגו חברי הסיעה ובמטה של ברוורמן ציינו כי לאירוע הגיעו כ-4,000 תומכים ונציגי סיעות יש עתיד, ש"ס, הבית היהודי, הליכוד ועוד. גם הכנס של גרינברג התקיים סמוך לראש השנה והתקיים בתחילת חודש ספטמבר, בגן האירועים 58. במהלך הערב נחשפה הרשימה המלאה של גרינברג ולאירוע הגיעו אלפי תומכים. האירוע היה מונגש לשפת הסמנים ובמקום ניתן היה לראות ראשי סיעות ורשימות בעיר כמו הבית היהודי, ש"ס, עד יש עתיד ורשימת הווה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר