איציק דיעי, אוריאל בוסו. צילומים זאב שטרן,
איציק דיעי, אוריאל בוסו. צילומים זאב שטרן, צוריאל עוז ארי

המפלגות הדתיות יבצעו סקר ולפיו יחליטו במי לתמוך בבחירות לראשות העיר

"נבוא לבחירות כגוש אחד", אומר יו"ר הבית היהודי בפתח תקוה, איציק דיעי, "ברגע שנכריז במי אנחנו תומכים, כל העיר תדע בתוך רבע שעה"

פורסם בתאריך: 10.10.18 09:11

שלושה שבועות לפני הבחירות שוקלים בגוש הדתי לבצע סקר כדי לבדוק לאיזה מועמד לראשות העיר יש את הסיכוי הטוב ביותר לנצח על מנת להחליט במי לתמוך בבחירות הקרובות לראשות העיר.
בימים האחרונים מקיימים בגוש הדתי, שכולל את הבית היהודי, ש"ס ויהדות התורה, שיחות ביניהם על מנת לגבש את ההחלטה, לה יש משמעות גדולה. "אנחנו כל הזמן יושבים ביחד לגבי ההחלטה של התמיכה באחד המועמדים לראשות העיר", אומר איציק דיעי, יו"ר הבית היהודי בעיר, "אנו מתכננים לערוך סקר, זה מה שמסתמן. בכל מקרה ההחלטה תהיה החלטה של כולם. יש המון שמועות לגבי מי הולך עם מי. אנחנו נחליט כגוש אחד ואני מקווה שנלך עם זה עד הסוף, כי זה אינטרס של כולנו. זו החלטה מאוד גורלית גם לגבי המועמד עצמו וגם לגבינו. אין מועד מדויק לסקר, אנו עוסקים בזה ובודקים את מה שצריך לבדוק. זו תהיה החלטה משותפת".
דיעי מציין כי גם אם ההחלטה תתקבל במועד סמוך לבחירות, היא תופץ במהרה וכל מי שצריך לדעת על כך יידע. "ההערכה שלי לפי כל השיחות שלנו היא שאנו נבוא כגוש אחד", הוא מוסיף, "נכון שאין ודאות לכך, אך לפי השיחות שלנו אני מעריך שזה מה שיקרה. אנו נמצאים שלושה שבועות לפני הבחירות, אבל אני מאמין שברגע שנכריז במי אנחנו תומכים, תוך רבע שעה כל העיר תדע וכולם ידאגו שכל העיר תדע. לכן מבחינת הזמן אנחנו לא דואגים. ברגע שנחליט זה יתפזר במהירות אדירה".
צריך לזכור, שבבחירות הקודמות תמך הגוש הדתי בסיבוב הראשון בראש העירייה המכהן אז, אורי אהד. בסיבוב השני שהיה בין אהד לאיציק ברוורמן, עבר הגוש לתמיכה בברוורמן שניצח את הבחירות.
"אנו עושים את הבדיקות שלנו, אם להודיע ומתי", אומר אוריאל בוסו, יו"ר סיעת ש"ס בפתח תקוה, "אנו מתואמים בינינו, ורוצים את האינטרס של הציבור הכללי והדתי. זה נכון שיש דעות לכל אחד מאיתנו, אך אנו פועלים כגוש דתי מתואם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. גונגה דין

    עוד צבוע בוסו,
    לא הוא ולא תומכיו יצטרפו לתפילה במנין של ציונים כדוגמת הבית היהודי. אבל להיעזר בהם כדי לחלוב את כספי העיריה ולסבסד את חרדי פתח תקוה (שכירות במרכז העיר ושירותים שונים) זה בסדר…

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר