אורי אהד צילום גדי אהד
אורי אהד צילום גדי אהד

אורי אהד התלונן במשטרה על הודעות מזויפות שהופצו לתושבים בשם סיעתו

"בכניסה לתחנת המשטרה, לא יכולתי שלא להיזכר, בעצב, כיצד בדיוק לפני חמש שנים, הפיצו כנגדי את ספר השקר והכזב", אמר אהד

פורסם בתאריך: 16.10.18 08:30

אורי אהד הגיש אתמול, יום שני, תלונה במשטרה בגין זיוף שם סיעתו בהודעת אס.אם.אס שנשלחה למספרי טלפון נייד בעיר והוצגה שהיא כביכול מטעם סיעתו. בהודעה שנשלחה נכתבו דברים על חלק מהמועמדים לראשות העיר, וכמו כן נכתב מדוע צריך להצביע לסיעתו של אהד – סיעת הביצועיסטים – ששמה מתנוסס בראש ההודעה. אהד ציין היום כי מדובר בהודעה מזויפת, ולאחר מכן אף הגיש תלונה בשמו במשטרת פתח תקווה.
כזכור, אורי אהד לא ירוץ השנה לראשות העיר בניגוד לשתי מערכות הבחירות הקודמות, ויתמודד בבחירות למועצת העיר לאחר שחבר למספר 2 ברשימתו של ברוורמן, איציק ישראל.
"אדגיש כי ההודעות שקיבלו בשעות האחרונות תושבים רבים, הן הודעות מזויפות אשר לא יצאו מטעמנו ועל דעתנו", ציין אתמול בערב אהד, "הביצועיסטים מציגים לציבור את העשייה החיובית שלהם ולא זקוקים להטלת דופי באחרים. בכניסה לתחנת המשטרה, לא יכולתי שלא להיזכר, בעצב, כיצד בדיוק לפני חמש שנים, הפיצו כנגדי את ספר השקר והכזב, אשר שנה מאוחר יותר התברר בפסק דין של בית משפט השלום כי היה שקר מתחילתו ועד סופו ונועד אך ורק כדי לגנוב את דעת ציבור הבוחרים. אני בז לאותם פחדנים ומוגי לב, חסרי הישגים וביצוע שכל שנותר להם הוא להשמיץ ולטנף".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר