רמי גרינברג ואריאל בוסו. צילומים מטה גרינברג, זאב שטרן
רמי גרינברג ואריאל בוסו. צילומים מטה גרינברג, זאב שטרן

גרינברג על הודעת התמיכה של ש"ס: "אני נרגש"

אתמול הודיעה ש"ס על תמיכתה בגרינברג. עתה ממתינים להחלטת יהדות התורה והבית היהודי. אוריאל בוסו: "מצב העיר לא פשוט ולכן החלטנו לקחת מנהיגות ולהתאחד סביב גרינברג"

פורסם בתאריך: 23.10.18 10:27

"אני נרגש לבשר שלראשונה בתולדות פתח תקווה הצלחנו לאחד בין כל הזרמים בעיר. מרץ, יש עתיד, ש"ס, העבודה, כולנו וישראל ביתנו, שהחליטו לתמוך במועמדות שלי לראשות העיר. יחד נשמור על הסטטוס קוו ועל מרקם החיים המשותף בעיר, וזהו התחום היחידי שבו אני מתחייב לא לשנות את פתח תקווה. בכל יתר התחומים נחולל מהפכה החל מהשבוע הבא. המהפך מעבר לפינה. צאו להצביע ויחד נפתח עידן חדש בעיר".
כך אמר המועמד לראשות העיר, רמי גרינברג, לאחר שאתמול בערב הודיעה סיעת ש"ס על תמיכתה בגרינברג לראשות העיר. מדובר במהלך יוצא דופן ומפתיע שכן ש"ס הודיעה על תמיכתה לבד, ללא יתר מפלגות הגוש הדתי – הבית היהודי ויהדות התורה. לרוב החלטת הגוש הדתי במי לתמוך בבחירות העירוניות מהווה החלטה משמעותית שעשויה להטות את הכף. בדרך כלל, וכפי שהיה בשנים האחרונות, הגוש הדתי נוטה לתמוך בראש העיר המכהן בבחירות. לכן המהלך של סיעת ש"ס הצליח להרים גבות בעיר.

 

 

בהודעה שפרסם  יו"ר סיעת ש"ס בעיר, אוריאל בוסו, הוא כתב: "מתוך אחריות ציבורית ושקלול כל הנתונים, הגענו להחלטה לא קלה אליה הצטרפו השר ליברמן, השר כחלון, יש עתיד וכמובן ש"ס פתח תקווה, וזה לתמוך ברמי גרינברג. מצב העיר לא פשוט ולכן החלטנו לקחת מנהיגות, להתאחד סביב רמי גרינברג ולהוביל מהלך שישנה את פני העתיד. אנו כולנו, ועוד אחרים שיצטרפו בהמשך, נדע לעבוד יחד באחריות רבה ולהצעיד את העיר קדימה. יש לנו הערכה רבה לאיציק ברוורמן ואנחנו מאחלים לו רק טוב".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. כחול ותיק מבין דברים.יחיאל

    בוסו.היפסדתם את המערכה ליפני שהיתחילה. בוורמן ניצח בבחירות. ביזכות 20.000 אלף אוהדיי הפועל פ"ת.אים לא יותר.כי יצחק איש הפועל פ"ת.ואת הפועל פ"ת.לא מנצחים. כי רוב העיר אנשיי הפועל פ"ת.שלא תופתעו ניכשלתם חבל על הזמן שלכם ירדתם ליגה

  2. רונן

    נקיון בעיר מעל הכל בדגל ראובן שנראה כמו עזה בושה וחרפה אנו בשנות 2000 .להתעורר מהר .

  3. יוסי

    להרחיב את איצטדיון המושבה מסביב לשערים שיראה אציטדיון בין הטובים בארץ…

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר