צילום מסך מסרטון הגרלת סלפי בקלפי
צילום מסך מסרטון הגרלת סלפי בקלפי

ההצעה שמעוררת סערה: תעשו סלפי ליד הקלפי, תייגו את רשימת תכל'ס ותשתתפו בהגרלת כרטיסי טיסה

סרטון שהעלתה רשימת הצעירים תכל'ס עורר ביקורת. אלחנן פלהיימר, ראש הרשימה: "ההגרלה נבדקה על ידי היועצים המשפטיים שלנו ואין שום בעיה"

פורסם בתאריך: 24.10.18 11:39

סרטון שהעלו בסיעת תכל'ס גרר אחריו תלונות וביקורת מצד גורמים שונים בעיר, וזאת בטענה כי הסרטון מהווה לכאורה הצעה של טובות הנאה למי שייענה לו.  מנגד מציינים בסיעה כי מדובר בסרטון שאושר על ידי היועצים המשפטיים, והוא לא עובר על שום חוק.
בסרטון נראה יו"ר הסיעה אלחנן פלהיימר, לצד שני כוכבי הרשת, סמיון גרפמן ודניס צ'רקוב, כאשר הם מציעים לצופים להשתתף בהגרלה של שלושה כרטיסי טיסה למי שיצטלם ליד הקלפי ביום הבחירות ויתייג את סיעת תכל"ס בפייסבוק.

"אני  בטוח שמדובר במהלך לא חוקי", אומר תושב העיר צביקה שטרן, "התייעצתי ודיברתי עם משפטן בכיר שאני לא רוצה לחשוף את שמו, והוא אמר לי שזה לא חוקי. הם רשימה פוליטית ואסור להם להציג דבר כזה. אם מישהו יפנה לוועדת הבחירות ייתכן ויפסלו את המהלך הזה". יש לציין כי גורמים פוליטיים נוספים ציינו כי מדובר בהצעה לא ראויה.
בסיעת תכל"ס, שהוקמה לפני מספר חודשים על ידי מספר חברים בשנות ה-20 לחייהם מתוך מטרה לקדם אג'נדה צעירה, טוענים מנגד כי ניתן להצטלם עם כל סיעה שבוחרים ולא בהכרח עם הסיעה שלהם. יו"ר הסיעה, אלחנן פלהיימר: "ההגרלה נבדקה על ידי יועצים משפטיים ואין שום בעיה בדבר. מטרת ההגרלה היא להעלות את אחוזי ההצבעה בקרב הציבור בעיר בכלל והצעירים בפרט. כואב לי לראות ששוב הסיעות הוותיקות מנסות לשים מקלות בגלגלים בכל צעד. כמו שהתחייבנו בתחילת הקמפיין, אנו נהיה הפתעת הבחירות ונראה לכולם את כוחם של הצעירים בעיר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר