אוריאל בוסו, איציק ברוורמן. צילומים זאב שטרן, ראובן קפוצ'ינסקי
אוריאל בוסו, איציק ברוורמן. צילומים זאב שטרן, ראובן קפוצ'ינסקי

ברוורמן: "בוסו הגיע אליי עם רשימה מאוד ארוכה, לא יכולתי להסכים"

ראש העירייה התייחס להודעה של אוריאל בוסו על תמיכת ש"ס ברמי גרינברג. בוסו: "נשמור על הסטטוס קוו". גרינברג: "אני לא אבטיח דבר שיפגע בציבור החילוני"

פורסם בתאריך: 24.10.18 15:27

עימות בין ראש העירייה איציק ברוורמן, לבין אוריאל בוסו העומד בראש רשימת ש"ס בבחירות המקומיות. זאת על רקע ההודעה של בוסו כי ש"ס תומתכת במועמד לראשות העיר רמי גרינברג.
בסרטון שהעלה אתמול ברוורמן לפייסבוק הוא הוא אמר שלא הסכים לדרישות שהציבה בפניו ש"ס. "יריבי הפוליטיים אומרים עלי שאני מוכר את העיר לחרדים, אין בזה שמץ של אמת", אמר ברוורמן. "אוריאל בוסו הגיע אלי עם רשימה מאוד ארוכה, לטעמי לא מציאותית. היא יכלה לפגוע בהרבה ציבורים בעיר הזאת. לא הסכמתי, גם לי יש קווים אדומים. אז הוא הלך לגרינברג, כנראה שם הבטיחו לו הכל. אני כראש עיר אמשיך לשמור על יושרה".
בקדנציה האחרונה בוסו היה ממלא מקומו של ברוורמן. בהודעה שפרסם אתמול אוריאל בוסו לתושבים, הוא כתב: "לתנועת ש"ס פתח תקוה מסורת של עשיה רבה לכלל הקהלים ולכל המגזרים בכל רחבי העיר, בניגוד לכל מה ששמעתם ותשמעו. סיעת ש"ס מתחייבת לשמירה על הסטטוס קוו בעיר פתח תקוה, מתוך התחשבות ועבודה משותפת עם כלל המפלגות. אחריות רבה רובצת על כתפינו. הבחירה במועמד רמי גרינברג נעשתה בכובד ראש ואך ורק למענכם תושבי העיר. אין דרכנו בהשמצות ולא נסכים לשסע את הציבור זה בזה. אני קורא לכולם לנהוג באחריות ובכבוד הדדי. ב-30.10 הציבור יאמר את דברו בקלפי. חשוב שתצאו להצביע ולהשפיע".
גם רמי גרינברג התייחס אתמול לחבירה עם בוסו, במהלך חוג בית שקיים באם המושבות. גרינברג אמר: "אני לא אבטיח שום דבר שיפגע בציבור הכללי החילוני בפתח תקווה. אני היחיד שכל הקדנציה שמרתי על הציבור והעברתי למען הציבור הזה, כאשר כל המפלגות והמועמדים האחרים, כולל אלו שמתיימרים לייצג את הציבור החילוני, פעלו נגד האינטרס של החילונים והצביעו יחד עם ראש העירייה על דברים שפגעו באינטרס של החילונים. אפשר להיכנס לפרוטוקולים ולראות את זה. אי אפשר לשקר".

בוסו אמר למלאבס:  "מפאת כבודו של ראש העיר, ומאחר וזו לא דרכנו, לא אחשוף את ההודעות שקיבלתי ממנו. יש לציין כי קיבלתי מברוורמן הרבה יותר מאשר אצל רמי גרינברג, אך אלו לא היו השיקולים לבחירה שלנו. מה שגרם לכך זה המצב היום בשטח, וגם בשל כך שבמהלך קדנציה היו כמה מקרים שפגעו באמון בינינו".

יצוין כי עדיין לא ידוע במי יתמכו הבית היהודי ויהדות התורה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. איכפתניקית

    בוסו?
    אני עוזבת את גרענברג.
    אשקול באלטרנטיבה.
    שונשיין או ברוורמן.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    רמייייייייייייייייייי גירנברגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגג

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר