איציק דיעי. צילום צוריאל עוז ארי
איציק דיעי. צילום צוריאל עוז ארי

הבית היהודי ויהדות התורה הודיעו כי הן תומכות בברוורמן לראשות העיר

לאחר הודעת ש"ס על התמיכה ברמי גרינברג, הודיעו הבוקר (שישי) שתי הסיעות הדתיות הנוספות על תמיכה בראש העירייה לקדנציה נוספת

פורסם בתאריך: 25.10.18 16:59

סיעות הבית היהודי ויהדות התורה למועצת העיר הודיעו היום על תמיכה באיציק ברוורמן לראשות העיר. מדובר במהלך שיכול להביא למירוץ צמוד יותר, זאת לאחר שלפני מספר ימים הודיעה סיעת ש"ס על תמיכתה ברמי גרינברג לראשות העיר, ובכך פיצלה את הגוש הדתי – דבר שלא קרה בשנים האחרונות.

בהודעה שפרסמה הבית היהודי הבוקר (ו') נכתב: "אנו סיעת הבית היהודי פתח תקווה, נשלחים כנציגיכם למועצת העיר להיות שליחי הציבור שלכם לחמש השנים הקרובות. לאחר בחינה מדוקדקת ואחראית, ולאור העשייה שנעשתה בחמש השנים האחרונות בשיתוף פעולה פורה, החלטנו, ביחד עם יהדות התורה וסיעות נוספות, לתמוך בראש העיר המכהן איציק ברוורמן בבחירות הקרובות. חשוב לנו לציין כי כל המועמדים ראויים וטובים. נעשה ככל יכולתנו שראש העיר איציק ברוורמן ייבחר לכהונה נוספת".

רמי גרינברג התייחס להודעת המפלגות על תמיכה בברוורמן, וציין כי "אני מאוד מכבד את הנפשות הפועלות, אבל לצערי ברוורמן מכר את כל מה שהוא יכול כדי להיאחז בקרנות המזבח, וזה כולל את החינוך הממלכתי, אותו הוא מסר לניהול של מפלגה דתית. את כל מה שקשור בסטטוס קוו הוא מכר לרעת הציבור הכללי, וזה הרבה מעבר לאגם כזה או אחר. אני בהיבט הציבורי לא יכול לסכים שפתח תקווה תיכנס לעידן של מלחמות, פיצולים ואני אמנע זאת על ידי שאחבר את כולם ואכבד את כל המגזים ואתן לכל צד את מה שמגיע לו ולא על חשבון הצד השני".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר