ישיבת מועצת עיר צילום זאב שטרן
ישיבת מועצת עיר צילום זאב שטרן

כל הרשימות שמתמודדות וכל ההבטחות של חברי המועצה הבאים

בנוסף לחמש הרשימות של המתמודדים לראשות העיר, יש 12 רשימות נוספות שרצות למועצה. מלאבס עושה סדר באנשים, באותיות ובהבטחות

פורסם בתאריך: 29.10.18 17:24

 

"יהיה ייצוג לתושב בתהליך קבלת ההחלטות"

אורי אהד

אורי אהד

שם הרשימה: הביצועיסטים
במקומות הראשונים: אורי אהד, איציק ישראל, ד"ר תמי ז'יטלני
אות הצבעה: צי
ההבטחות: "כבר שנים שהאינטרסים של הציבור החילוני בפתח תקוה לא מיוצגים באופן חזק וראוי, ובלי תנועה חילונית-קואליציונית חזקה שתילחם על האינטרסים שלו", אומר יו"ר הסיעה, אורי אהד. "אנו נפעל לשיפור התשתיות בעיר, שיפור החינוך, תרבות וספורט, ניקיון העיר, זיהום האוויר והכי חשוב – ייצוג התושב בתהליך קבלת ההחלטות. אנו נהווה כוח חזק ומשמעותי במועצת העיר, מה שייתן קול לתושבי העיר וישמור על האינטרסים של כולנו. נפעל להנהגת תכנית להגדלת הזכאות העירונית לבגרות ב-10% במהלך חמש השנים הקרובות, נפעל לקיום בחירות דמוקרטיות לוועדי השכונות בעיר, נגדיר פרק זמן למתן תשובה לכל פניה לעירייה, עד 36 שעות מקבלת התלונה, נגביר את האכיפה כלפי מפעלים מזהמים ונגביל כניסתם של מפעלים כאלו לעיר".

"אנחנו נמשיך במהפכה השקטה"

רועי פן

רועי פן

שם הרשימה: אכפ"ת
במקומות הראשונים: איציק ברוורמן, אדי קואז, רועי פן
אות הצבעה: ת
ההבטחות: "אנו נמשיך במהפכה השקטה אותה הוביל ראש העיר איציק ברוורמן בקדנציה החולפת, ונשפר את איכות החיים של תושבי פתח תקוה", אומר מספר 3 ברשימה, רועי פן. "נמשיך בהשקעה האדירה במערכת החינוך המובילה שלנו. נטפח את העיר הן על ידי הרחבת הריאות הירוקות והן על ידי הגברת הניקיון והאכיפה. נשמור על הביטחון האישי של התושבים שהשתפר מאוד בשנים האחרונות, ונקדם תוכניות פינוי בינוי והתחדשות עירונית בצורה אחראית עם תשתיות מתאימות ומתקנים מתאימים. נמשיך בפרויקטים השונים אותם התחלנו בקדנציה הקודמת כמו האגם, שדרוג השוק העירוני והקמת התחנה המרכזית החדשה, ויחד נקטוף את הפירות של ההשקעה באזורי התעשיה לרבות 1,500,000 מ"ר של חברות הייטק ועסקים אחרים – שיאפשרו לתת יותר לתושבים, בפחות ארנונה".

"אנחנו נבקש את תיק החינוך"

איציק דיעי צילום אבי את אבי

שם הרשימה: הבית היהודי
במקומות הרשונים: איציק דיעי, גילה בן נאים, צבי בליץ
אות הצבעה: טב
ההבטחות: "אנחנו בפעם הקודמת לא הבטחנו לציבור דבר, ועשינו את העשייה הכי גדולה בעיר", אומר יו"ר הרשימה איציק דיעי. "הקמנו מוסדות חינוך ומבני ציבור, בנינו מתנ"ס, ספרייה ובתי כנסת, השקענו המון בחינוך הממלכתי דתי בכל מה שכרוך בפדגוגיה. גם בחינוך הדתי והפרטי יש הגירה חיובית לעיר שמתוכם הציבור הדתי לאומי גדל בכמה שכונות נוספות. בקדנציה הבאה אנחנו נמשיך בכל מה שקשור בנושאי החינוך ואף נבקש את תיק החינוך, כדי שנהיה אחראים על כלל החינוך, כאשר אנו מסתכלים על כל המגזרים כמו שעשינו בתיק ההנדסה. אנחנו יכולים לפתח את החינוך בעיר, ונמשיך זאת גם בתחומים האחרים שקשורים לכלל הציבור, כמו שיפור התשתיות בהדר גנים והקמת מבנים לכלל תנועות הנוער בעיר".

"נקדם את כל תחומי החיים בפתח תקוה"

ענת זנזורי

ענת זנזורי

שם הרשימה: התחדשות
במקומות הראשונים: רמי גרינברג, ענת זנזורי, צדוק בן משה
אות הצבעה: ר
ההבטחות: "אנחנו מתכננים לקדם את כל תחומי החיים בעיר ובראש ובראשונה את השירות לתושב ורווחתו", אומרת מספר 2 ברשימה, ענת זנזורי. "אני כמספר 2 של רמי גרינברג ברשימה מגיעה מתחום הטיפול וההקשבה לאנשים ועל כן, תושבי פתח תקוה צריכים לדעת שלאורך כל הדרך אהיה קשובה לבעיותיהם ואשמח לגשר, לקדם ולהביא להצלחתה של העיר כולה. חשוב לדעת כי ישנה תכנית מפורטת בה פרט גרינברג על כל אחד מתחומי החיים בעיר כגון החזרת הביטחון האישי לתושבים, בטיחות ושיפור התנועה והתחבורה בעיר, ניקיון העיר, איכות הסביבה, ספורט, תרבות, גמלאים, רווחה, צעירים, חינוך וכו'. בחמש השנים האחרונות העיר הייתה תקועה, לא הייתה עשייה אמיתית בתחומים הרלוונטיים ולא בשכונות, לא שירות לתושב ולא הקשבה לצרכי העיר ומי שחי בה. הם רוצים התחדשות ורוצים שהעיר שלהם תצטיין. התכנית הסדורה שלנו למצוינות בפתח תקוה היא תכנית העבודה שלנו וככה נהפוך את העיר שלנו לעיר המובילה בישראל".

"נהיה זמינים וקשובים לתושבים"

אורנה דוידאי צילום זאב שטרן

אורנה דוידאי צילום זאב שטרן

שם הרשימה: מחוברים
במקומות הראשונים: איתי שונשיין, אורנה דווידאי, אורלי שיטרית
אות הצבעה: מ
ההבטחות: "המוטו שלנו הוא שנהיה זמינים וקשובים לתושבים", אומרת מספר 2 ברשימה, אורנה דוידאי, "שלא נקים מחסומים מיותרים, ושנהיה יותר בשטח ונשפר את השירות לתושב. השירות הוא דבר חשוב והשירות היום הוא לקוי. אנו רוצים שיהיה מנכ"ל מקצועי, ואולי אפילו מהמגזר הפרטי. אנו רוצים להנגיש שירות לתושבים מוגבלים או קשישים, ושיהיו קרובים לבית. ייתכן שצריך בשביל זה לחלק את העיר לרובעים ושבכל רובע תהיה מינהלת. אנו רוצים שתהיה התחדשות עירונית במרכז העיר ובשכונות הוותיקות, וזה אומר תמ"א 38, שיפוץ מבנים ושימור מבנים. אנו רוצים שהחזות של העיר תהיה יותר טובה, וכמובן גם הניקיון. מעבר לכך, גם החינוך מאוד חשוב לנו, ואנו רוצים לקדם רצף חינוכי משלים, שבו כל ילד מקבל וואוצ'ר פעם או פעמיים בשבוע לפעילות שהוא רוצה במגוון תחומים".

"נהיה הנציגים של הציבור החילוני"

רון כץ תמונה עדכנית

רון כץ

שם הרשימה: יש עתיד
במקומות הראשונים: רון כץ, חנוך מילביצקי, סרחיו חביאר גולצמן
אות הצבעה: פה
ההבטחות: "אנחנו פה בשביל לדאוג לחלוקת תקציבים שוויונית במועצת העיר פתח תקוה", אומר יו"ר הרשימה רון כץ. "אנחנו נהיה הנציגים של הציבור החילוני במועצת העיר. חשוב לציין כי אנו לא נגד אף גוף או אוכלוסייה, אלא בעד שוויון בתקציבים. אנו מאמינים כי תחום החינוך הוא החשוב ביותר, ואנו רוצים לקדם אותו כמו גם את תחום החינוך הבלתי פורמלי. מעבר לכך, אנו נפעל לקדם את כל השירות שניתן לתושב, בין אם זה שירותי ניקיון, שירות עירוני ועוד. בסופו של דבר, המטרה העיקרית היא שכמה שיותר תושבים יצאו להצביע וכמה שנהיה גדולים יותר ככה תהיה לציבור החילוני חשיבות במקומות בהם מתקבלות ההחלטות – והגיע הזמן שבעיר פתח תקוה יהיה מי שיגיד את הדברים הללו וישים אותם על השולחן".

"נפעל להקים את מועצת השכונות"

אוריאל בוסו צילום זאב שטרן

שם הרשימה: ש"ס
במקומות הראשונים: אוריאל בוסו, אליהו גינת, משה צאלח
אות הצבעה: שס
ההבטחות: "המוטו של ש"ס בפתח תקוה היה תמיד ויישאר תמיד להיות המפלגה החברתית ביותר שדואגת למסורת ישראל ולנשמה היהודית", אומר יו"ר הסיעה אוריאל בוסו, "אחרי הבחירות אנחנו מתכוונים להקים את מועצת השכונות, שתורכב מנציגים בכל שכונה שירכזו את הדברים שצריכים שיפור בתשתיות, בתחבורה, באיכות הסביבה, בביטחון, בהקמת מקוואות ובתי כנסת ובכל דבר שתפקידנו כנציגי ציבור לדאוג לתושבים".

"פתח תקוה מאוד מיושנת בעניין הצעירים"

אלחנן פלהיימר- סיעת תכל'ס צילום פרטי

אלחנן פלהיימר סיעת תכל'ס צילום פרטי

שם הרשימה: תכל"ס
במקומות הראשונים: אלחנן פלהיימר, אליה סלומון, רחלי מורגנשטרן.
אות הצבעה: כ
ההבטחות: "אנו רואים את הבחירות כחלק ממחאה משתי סיבות", אומר יו"ר הסיעה אלחנן פלהיימר, "הסיבה ראשונה היא שמדובר במחאה של צעירים. אין ייצוג של צעירים בעיר. ממוצע הגילאים של חברי המועצה הוא 50 ומעלה. עם כל הכבוד, אנשים בממוצע הגילאים האלו פחות מבינים את השפה שלנו ואת הדרישות שלנו. צעירים מבינים צעירים. פתח תקוה מאוד מיושנת בעניין הצעירים, אין מלגות לסטודנטים, אין קווי לילה, אין דיור מוזל לצעירים, אין חיי לילה. את כל אלו אנו מתכוונים ולקדם בקדנציה הבאה, מתוך מועצת העיר. הסיבה השנייה למחאה, וזה משהו שהתפתח עם מערכת הבחירות, זה שציבור מבוגר יותר אומר שהוא תומך בנו כי הם מאסו בכל הפוליטיקאים שמתנהגים ומבטיחים אותו הדבר. יש חברי מועצה שכבר 10 ו-20 שנה באותו כיסא. יש לנו אש בעיניים ואנו רוצים לעבוד סביב השעון למען העיר והצעירים בפרט".

"המטרה היא לקדם את החינוך, הביטחון והניקיון"

ME-H-C-אתי-פרל-ללא

אתי-פרל

שם הסיעה: הווה
אתי פרל, זיו כהן, אבי אילוז
אות הצבעה: ק
ההבטחות: "המטרה שלנו היא לקדם את החינוך, הניקיון והביטחון", אומרת אתי פרל, יו"ר הסיעה, "אלו שלושת הדברים שאני מדברת עליהם מתחילת מערכת הבחירות. אני באמת חושבת ורוצה שיהיה שיפור בהישגים בבתי ספר והטמעת תוכניות חדשניות. שיהיה קידום של הביטחון האישי של תושבי העיר. העיר מאוד מלוכלכת, וחשוב מאוד לטפל ולשפר גם את נושא הניקיון. צריך לזכור שאני האישה היחידה שעומדת בראש סיעה בעיר, ומתחתי יש עוד אישה. זו אידיאולוגיה של קידום נשים שאני עומדת בראש הסיעה ולא כמספר 2 או כמספרים נמוכים".

"צריך לטפל בתשתיות בשכונות הוותיקות"

ME-H-C-משה משה, צילום באדיבות לשכת השרה גמליאל

משה משה, צילום באדיבות לשכת השרה גמליאל

שם הסיעה: ליכוד
במקומות הראשונים: משה משה, דורון רצון, חזי חוגי
אות הצבעה: מחל
ההבטחות: "אני חושב שבכל מה שקשור בשכונות הוותיקות, יש הרבה דברים שצריך לעשות בתחום התשתיות", אומר יו"ר הליכוד משה משה, "בנוסף, אנו נפעל לקיצור הבירוקרטיה במינהל ההנדסה שמקשה על התושבים, ונפעל להחזרת האירועים לשכונות, כפי שהיה בעבר ביום העצמאות, שהיה אירוע גדול בשכונות הדרום. אנו נפעל לפינוי מסוף האוטובוסים שנמצא ליד בית רבקה כי הוא מפריע לתושבים וצריך להעביר אותו. כמובן שבתחום הניקיון בעיר יש הרבה מה לעשות, במיוחד בשכונות הוותיקות, ואני אומר את זה כיו"ר המוקד העירוני. מעבר לכך, העיר גדלה בקצב מאוד מהיר, וכיום היא מונה 260 אלף תושבים, וצריך לעשות מינהלות בשכונות. בכל שכונה יהיה מעין סניף קטן של העירייה והתושבים יוכלו להגיע לשם לצורך בירורים ופעולות נוספות".

"נעזור לכל פונה"

אליהו ברוכי-זאב

אליהו ברוכי צילום זאב שטרן

שם הרשימה: יהדות התורה
במקומות הראשונים: אליהו ברוכי, ישראל פרידמן, שמעון ברגמן
אות הצבעה: ג
ההבטחות: "אנו רוצים לעזור לכל פונה ופונה בכל נושא", אומר יו"ר הרשימה, אליהו ברוכי.

"אנו מתחייבים להוריד את עומס התשלומים על התושב"

שם הרשימה: אחד משלנו
במקומות הראשונים: אורי דרשן הכהן, רפאל זוכאים, חנה חרמון
אות הצבעה: זך
ההבטחות: "חלק מהמטרות שלנו הן לקדם מינהלת לכל שכונה ושכונה, כולל למרכז העיר", אומר מספר 2 ברשימה, רפי זוכאים. "במינהלת ישבו שוטר קהילתי, עובד ניקיון, עובדי תברואה ובעלי תפקידים של הפיקוח העירוני, והתושב שמתלונן פונה למינהלת והיא תהיה זמינה באותו היום לטפל במפגעים באותה השכונה. אנו נותנים לציבור לקחת חלק, וזה יוריד את העומס מהעירייה. בנוסף, משנת 2009 הארנונה בעיר עלתה ב-42 אחוז. גילינו שאפשר להוריד 20 אחוז ארנונה לתושב, ואנו מתחייבים להוריד את עומס התשלומים על התושב. בחמש השנים האחרונות אני מכהן כיו"ר ועד הסוחרים ופעלתי בהתנדבות מול העירייה וכל הגורמים לטובת מרכז העיר. למדתי את הנושא מקרוב, והבנתי שאין מנוס בעצם מלקחת את מרכז העיר למקום של עשיה דרך האנשים שנמצאים במרכז העיר. יש המון תלונות שמגיעות למוקד העירוני ממרכז העיר. לפעמים הבעיה בכלל לא מטופלת".

"אקבע סל שירותים לתושב"

גנאדי בורושבסקי צילום יח"צ

גנאדי בורשבסקי צילום יח"צ

שם הרשימה: מצטיינים עם גנאדי
במקומות הראשונים: גנאדי בורשבסקי, עדית ישראלוב לוין, אנה גרבר
אות הצבעה: דא
ההבטחות: בורשבסקי מציין במצע הבחירות שלו: "אשנה את הראייה העירונית – אתווה אסטרטגיה חדשה המציגה את פתח תקוה כעיר גדולה וחשובה. עיר שהמראה הארכיטקטוני של מבני הציבור שלה ישפיע על הסביבה ועל התושבים כמו בכל עיר מודרנית בעולם. אקבע סל שירותים עירוני לתושב, גדול, משמעותי, הניתן לו ולמשפחתו לאורח חייו".

"נכניס תוכניות העצמה למורים ולבני הנוער"

אהובה ונה

אהובה ונה

שם הרשימה: איתנו
במקומות הראשונים: חיים בשארי, אהובה ונה, תירצה אוחנה
אות הצבעה: כן
ההבטחות: "אנו נפעל בתחום החינוך, הניקיון והתשתיות, ונדאג שיהיה אוזן קשת לטובת התושב", אומרת אהובה ונה, מספר 2 בסיעה, "אני באופן אישי באה ממקום של העצמה. הייתי 30 שנה בתחום החינוך. אנו רוצים להכניס תוכניות העצמה למורים ובני נוער. ההצלחה בתחום החינוך מתחילה אצל המורים, ולכן החלום שלי הוא להכניס תוכנית העצמת מורים. מעבר לכך, צריך לשפר את נושא התשתיות וחזות העיר, ולדאוג למקומות בילוי איכותיים לבני הנוער".

"נהיה החזקים למען החלשים"

ME-G-C-אבנר-מוכתר-סיעות-למועצת-העיר-ללא

אבנר מוכתר

שם הרשימה: אנחנו
במקום הראשון: אבנר מוכתר.
אות הרשימה: י
ההבטחות: "אנחנו נהיה החזקים למען החלשים", אומר יו"ר הרשימה אבנר מוכתר, "אנו נהיה חומת מגן לראש העיר הבא כנגד סחטנות. אנו נפעל לשיקום העיר והשכונות, ויצירת שוויון בכל המגזרים בתקציבים. המטרה שלנו היא להרוס מבנים ישנים ולבנות חדשים במקומם, לשדרג את העיר בדומה לערים מפותחות ואיכותיות ולפעול נגד הבירוקרטיה שגורמת למערכת העירונית לפעול שלא ביעילות. חשוב לי שהעירייה תיזום קורסים להכשרה מקצועית לאנשים שאין להם, ללמוד מקצוע".

"חשוב לנו לקדם דיור בר השגה"

פאבל חזין

פאבל חזין

שם הרשימה: פתח תקוה ביתנו
פאבל חזין, איגור מונין, אלונה פישביין
אות הרשימה: ל
ההבטחות: "בשבילנו העיקר זה הניקיון של העיר שיהיו אזורים ירוקים, כי חשוב לנו שיקימו יותר גנים ופארקים בעיר", אומר יו"ר הרשימה, פאבל חזין, "חשוב לנו נושא הרווחה. מעבר לכך חשוב לנו שיהיה קידום של דיור בר השגה. נושא החינוך גם מאוד חשוב לנו ואנו נרצה לקדם ולפתח אותו. אנו רוצים לקדם את נושא הצעירים בעיר ושיהיו אזורי בילוי לצעירים ומקומות לתרבות ופנאי".

 

שם הסיעה: ביחד

פולינה רשקובן

פולינה רשקובן

אות: ן
חברי הסיעה: פולינה רשקובן, אלכסנדר וולדרסקי, מיכאל נמירובסקי
ההבטחות: "אנחנו רוצים לקדם את פני העיר, שמאוד אכפת לנו ממנה", אומרת יו"ר הסיעה, פולינה רשקובן, "אנו רוצים שיהיה ניקיון בעיר. רוב החברים שלנו הם יוצאי ברית המועצות, והגענו מערים גדולות, ושם אנחנו רגילים לערים שנראות אחרת. יש אפשרות לשפר את פני העיר. אנו רוצים לשפר את החינוך, וחשוב מאוד שיהיה חינוך חילוני, כלומר שיהיה בו יותר מדע ופחות דברים שקשורים להלכה. המסורת חשובה לנו, אבל גם לשמור על הזרם החילוני".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר