איציק ברוורמן, רמי גרינברג. צילום יח"צ
איציק ברוורמן, רמי גרינברג. צילום יח"צ

שתי רשימות נוספות הודיעו במי הן תומכות לראשות העיר

לאחר שבשבוע שעבר הודיעו ש"ס, יהדות התורה והבית היהודי במי הן תומכות, הודיעו אתמול פתח תקוה ביתנו ורשימת הצעירים תכל'ס על תמיכתן, אחת תומכת בברוורמן ואחת בגרינברג

פורסם בתאריך: 28.10.18 10:44

שתי רשימות נוספות הודיעו על תמיכתן במועמדים לראשות העיר. פתח תקוה ביתנו הודיעה על תמיכה ברמי גרינברג, ואילו רשימת הצעירים תכל'ס הודיעה על תמיכה באיציק ברוורמן.
בפגישה שהתקיימה בשבוע שעבר בין יו"ר פתח תקווה ביתנו, פאבל חזין, ביחד עם רמי גרינברג ושר הביטחון אביגדור ליברמן, הוחלט על תמיכה בגרינברג. "אנחנו תומכים ברמי גרינברג לראשות העיר", אומר חזין, "יש גם תמיכה של מפלגת ישראל ביתנו שאנו סיעה מטעמה. החלטנו ביחד עם שר הביטחון לתמוך ברמי, כי הוא הכי מתאים והכי ראוי להוביל את העיר בשנים הקרובות".
ברשימת תכל'ס הודיעו על תמיכה בברוורמן לאחר שאתמול חברי הרשימה נפגשו איתו. ברשימה ציינו: "אנו משוכנעים כי שיתוף הפעולה בין סיעת תכל'ס לראש העיר איציק ברוורמן ישדרג יותר את מעמד הצעירים בפתח תקוה ויהפוך את העיר לצעירה ואטרקטיבית יותר לצעירי העיר".
כזכור, בשבוע שעבר התפצל הגוש הדתי בעיר, לאחר שש"ס הודיעו על תמיכה ברמי גרינברג, ואילו הבית היהודי ויהדות התורה הודיעו על תמיכה בברוורמן.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. איכפתניקית

    ניסיון ותמיכת ציבור גדול בו.
    תביא לניצחון ברוורמן.
    העיר לא רוצה קיצוניות בלתי אחראית

  2. יוסי א

    ביזיון אני מחכה 20 דקות בקלפי 1100 באמסטרדם ועדיין לא פתחו יש כאלה שעזבו

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר