קלפי מתנ"ס עמישב
קלפי מתנ"ס עמישב

"התחושה נפלאה", היום עובר מצוין", "האנרגיות שקיבלתי מהציבור מדהימות"

פורסם בתאריך: 30.10.18 18:25

כמה שעות לפני סגירת הקלפיות, שאלנו את המתמודדים על ראשות העיר שתי שאלות: 1. איך עבר עליהם היום? 2. מהי תחושתם? קבלו את התשובות:

איציק ברוורמן: "התחושה נפלאה ואני מרגיש מצוין. יום הבחירות הוא רגע השיא של החודשים האחרונים. הסתובבתי היום בכל רחבי העיר והתחושה נפלאה. השטח אומר את דברו. התושבים רוצים להמשיך את המהפכה השקטה שנעשתה בפתח תקווה בחמש השנים האחרונות ובוחרים בי לקדנציה נוספת. אני מרגיש שהניצחון שלנו קרוב מתמיד".

רמי גרינברג: "עד כה היום עובר מצוין. מסתובבים בין הקלפיות בשכונות השונות, נהנים מתמיכת התושבים וחוגגים את הדמוקרטיה בחג הבחירות. אנחנו ממשיכים בכל הכח, כל קול קובע ולא נרפה עד לסגירת הקלפיות. אני קורא לתושבים שעוד לא מימשו את זכותם הדמוקרטית לצאת ולהשפיע על עתיד פתח תקוה. המהפך קרוב והניצחון בסיבוב הראשון בדרך".

איתי שונשיין: "התחושות והאנרגיות שקיבלתי מהציבור מתחילת היום היו מדהימות. אני חושב שזה בעיקר נובע מהעובדה שניהלנו את אחד הקמפיינים הכי נקיים שנוהלו אי פעם במערכת בחירות. ברור לי שזה הולך להיות מרוץ צמוד, וככל שהיום עובר אני יותר ויותר משוכנע שאני אהיה זה שאצא מהיום הזה המנצח הגדול, עם הסיעה הגדולה במועצה".

גנאדי בורשבסקי: "יום הבחירות הוא יום חג לדוברי הרוסית. רק מי שחווה את "מסך הברזל" יכול להבין את הזכות הזו להגיע, להצביע על פי שיקול דעתך. הכללים שלי עם דוברי הרוסים ברורים: מותר לבקש, לשכנע – נותן את חופש הבחירה. אין הצבעה שבטית אצל דוברי הרוסית, הבחירה מבוססת על מערכת שלמה של שיקולים. יצאתי הבוקר אל הקלפיות, פגשתי תושבים רבים, לחצתי ידיים, התרגשתי לראות את תושבי השכונות באים ללחוץ את ידי, לחבק, לעודד ולהביע תמיכה. אנחנו במטה פועלים במרץ לגייס את התומכים שיגיעו להצביע. אחוז ההצבעה יחסית גבוה מפעם קודמת. לא יודע לנתח עדיין , מקווה לטוב. מקווה שתושבי פתח תקוה יבחרו בעד מה שהם צריכים".

אורי דרשן הכהן: "אני מאוד נרגש מהחיבוק הגדול שאני מקבל מהתושבים, מהתמיכה, ההתגייסות והמסירות של המטה והפעילים. ללא ספק זה יום חג לדמוקרטיה. מרגישים שהתושבים צמאים לשינוי והם נענים לקריאה לצאת ולחולל אותו. אני קורא לכולם לבחור".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר