מתוך מטה הבחירות של רמי גרינברג
רמי גרינברג מגיע למטה הערב

יש תוצאות סופיות בבחירות המקומיות 2018 בפתח תקוה. גרינברג: "פתח תקוה הולכת לדרך חדשה בכל התחומים"

מהפך בפתח תקוה: רמי גרינברג קיבל 45.06 אחוז מהקולות, איציק ברוורמן 35.95 אחוז . הישג לרשימתו של גרינברג בבחירות למועצת העיר. צפו בחגיגות

פורסם בתאריך: 31.10.18 14:00

גם לאחר ספירת קולות החיילים, קולות האסירים והמעטפות הנגישות, אין שינו בתוצאות הבחירות, תוצאות הבחירות בפתח תקוה ברורות: רמי גרינברג ניצח בגדול את ראש העיר איציק ברוורמן בסיבוב הראשון. גרינברג קיבל 45.06 אחוז מהקולות בעוד ברוורמן קיבל 35.95 אחוז מהקולות. לאחר מכן נמצא איתי שונשיין עם 10.71 אחוזים מהקולות, גנאדי בורשבסקי עם 7.2 אחוזים מהקולות ובסוף אורי דרשן הכהן, עם 1.09 אחוזים.
מבחינת הסיעות, את מירב הקולות קיבלה סיעת התחדשות של רמי גרינברג, עם 14.8 אחוזים מהקולות ולאחר מכן סיעת יש עתיד, שעמדה ביעד שהציבה לעצמה וזכתה ל-14.42 אחוזים מהקולות. סיעת אכפ"ת זכתה ל-9.48 אחוזים מהקולות, ש"ס ל- 11.8, הביצועיסטים של אורי אהד ואיציק ישראל זכתה ל-9.04 אחוזים מהקולות, הבית היהודי עם 11.21 אחוזים, מחוברים של איתי שונשיין, עם 7.2 אחוזים, מחל עם 3.7 אחוזים, יהדות התורה עם 5.51 אחוזים,  וסיעת מצטיינים של גנאדי בורשבסקי, עם 5.04 אחוזים מהקולות.

המהפך החל להסתמן כבר בתחילת הערב כאשר גרינברג הוביל בפער גדול. גרינברג אמר בתגובה ראשונה על התוצאות: "חברים יקרים. עדיין סופרים קולות, אך הכיוון מסתמן. אנו נחכה לתוצאות. הכיוון הוא שפתח תקווה הולכת לדרך חדשה בכלל התחומים. פתח תקווה יוצאת לדרך של עבודה קשה מכל הלב והעוצמה. לעשות למען העיר למקום יותר טוב. אני רוצה להודות לכל מי שנתן ועבד קשה. כל מה שנעשה זה לטובת התושבים. פתח תקווה תהיה עיר מובילה בארץ".

 

 

 

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח עם גרינברג בלילה בטלפון ובירך אותו על ניצחונו בבחירות: ״רמי, ברכות. יופי של ניצחון. אתה יודע שפתח תקווה מאוד יקרה לליבי כי אמי נולדה בה. היא עיר חשובה והממשלה בראשותי תמשיך לסייע לה בכל דרך״.

313 קלפיות נסגרו בפתח תקוה הערב בשעה 22:00, בהן הצביעו כ-98,000 בעלי זכות בחירה, שהם 51 אחוז מבעלי זכות הבחירה, עלייה ביחס לבחירות הקודמות. הקולות נספרים במטה הבחירות המרכזי בהיכל הפיס ברחוב אמסטרדם.

כנסו לקרוא מה אמרו המתמודדים לפני הבחירות.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משה

    אוי ואבוי. שס יסחטו הרבה כסף. וישתלטו על האדמות היקרות של העיר.שוב החרדים קבעו מי יהיה ראש העיר.

  2. אזרח מודאכ

    החבר הטוב של רמי גרינברג הוא חבר הכנסת אורן חזן.
    אני חושב שזה אומר הכל על מי זה ומה זה גרינברג.
    אני מקווה שנשרוד איתו חמש שנים

  3. דני

    אם רמי יכנע לחרדים גם הוא יעוף בעוד 5 שנים
    חובת ההוכחה עליו
    נא לדאוג לציבור החילוני, אוטובוסים בשישי לנערים למקומות בילוי

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר