הקניון הגדול ביום שלישי צילום זאב שטרן
הקניון הגדול ביום שלישי צילום זאב שטרן

יום הבחירות: הקניון הגדול שבר שיא מבקרים, במרכז העיר היה שומם

40 אלף איש ביקרו בקניון הגדול ביום שלישי. החנויות רשמו שיא מכירות וכך גם בתי הקפה והמסעדות. לעומת זאת סיפרו בעלי עסקים במרכז העיר על יום קשה. "אני סגרתי בצהרים ונסעתי לקניון", סיפר אחד מהם

פורסם בתאריך: 1.11.18 13:38

הקניון הגדול בפתח תקווה שבר שיא מכירות ביום הבחירות, שנערך ביום שלישי האחרון ה-30.1. ביום הבחירות הגיעו לקניון כ-40 אלף איש. נעמי סימן טוב, מנכ"לית הקניון הגדול, סיפרה כי הקניון נערך מראש ליום זה עם תגבור של אנשי ניקיון וביטחון על מנת לשמור על הסדר. כבר מהשעה 10:00 בבוקר חניון הקניון התמלא עד אפס מקום לטובת המבקרים הרבים שפקדו את הקניון. החנויות רשמו מכירות שיא וכך גם בתי הקפה והמסעדות בקניון. המכירות עלו בכ-40 אחוז."הקניון והחנויות ערכו מבצעים והנחות מיוחדים לרגל הבחירות והקהל הצביע ברגליים", אומרת סימן טוב. "ממוצע הלקוחות ביום רגיל המגיעים לקניון עומד על 22-25 אלף איש ביום וביום הבחירות הגיעו 40 אלף איש. יש לקניון 2,000 חנויות שהיו בתפוסה מלאה".
במסגרת יום הבחירות הקים הקניון למען הילדים וההורים מתחם סדנאות יצירה בנושא יום הבחירות: בסדנת היצירה להכנת תעודת זהות כחולה הכינו הילדים תעודת זהות אישית וקיבל תמונת פספורט שצולמה על ידי צלם מקצועי על מנת להוסיפה לתעודה המיוחדת. בנוסף התקיימה במקום סדנת בלונים מעוצבים ועמדות חווייתיות של איפור פנים וקעקועי נצנצים התקיימו לאורך יום הפעילות.

הקניון צילום זאב שטרן

הקניון הגדול ביום שלישי צילום זאב שטרן

אם בקניונים היה קשה למצוא חניה, פינה פנויה או מקום בבית הקפה, במרכז העיר היה די שומם ולא ניכרה השפעה של יום השבתון – כך לדברי מספר בעלי עסקים איתם שוחחנו. ניסים, מחנות הלבשת אברהם, אמר למלאבס: "יום הבחירות היה יותר גרוע מכל יום אחר. הרחוב היה ריק, דאגנו לעשות מבצעים ליום הבחירות, אבל לא היו אנשים ולכן לא היה מי שיהנה מהם. אחר הצהריים נהיה יותר גרוע והרחוב בכלל היה ריק. זו תופעה קבועה מאז שהתחלף שעון החורף ומחשיך מוקדם, בבחירות זה החמיר יותר".

בנימין שרף מחנות התכשיטים שרף: "ביום הבחירות היה מאוד חלש במרכז העיר וכמעט ולא היו אנשים ברחוב. הסיבה העיקרית היא שאנשים לא אוהבים לבוא למרכז העיר, העיר הרוסה ולא נעים בה, ראש העיר הקודם העדיף להשקיע במקום אחר ואנחנו סבלנו מכך. אני סגרתי את החנות בשעה 13:00 בצהריים, כי העיר הייתה מתה, נסעתי לקניון וזה היה שם מפוצץ ואני מקווה שעכשיו זה ישתנה ואנשים יחזרו אלינו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר