איתי שונשיין, אורלי שטרית. צילומים אורן פלאי, מיקי סוויסה
איתי שונשיין, אורלי שטרית. צילומים אורן פלאי, מיקי סוויסה

מחלוקת בין שטרית לשונשיין: האם היה הסכם שהוא יפנה את מקומו לטובתה?

רשימת מחוברים זכתה רק בשני מנדטים ואורלי שטרית נותרה בחוץ. שטרית: "היה סיכום ג'נטלמני שבמקרה כזה איתי יפנה את מקומו לטובתי". שונשיין: "מעולם לא היה סיכום כזה"

פורסם בתאריך: 4.11.18 20:38

האם איתי שונשיין יפרוש בימים הקרובים ממועצת העיר על מנת לפנות מקום למספר שלוש בסיעתו, אורלי שיטרית?
מדובר בחברי סיעת מחוברים, בה שונשיין יו"ר הסיעה, ואילו אורלי שיטרית מוקמה ברשימה למועצת העיר במקום השלישי. הסיעה ציפתה לקבל 4-5 מנדטים, אך בפועל היא קיבלה שניים בלבד, מה שהשאיר את שיטרית בחוץ.
כעת מתברר כי קיימת מחלוקת בין השניים. שטרית טוענת שהיה הסכם ג'נטלמני בינה לבין שונשיין, לפיו אם שטרית תישאר בחוץ, יפנה שונשיין את מקומו במועצה לטובתה. שונשיין טוען כי אין סיכום כזה.

שיטרית ציינה היום כי היא תדרוש משונשיין לקיים את ההסכם. "זה נכון, יש בינינו הסכם שאם לא מקבלים שלושה מנדטים אז איתי מתפטר ואני נכנסת", אמרה היום. "זה היה הסכם ג'נטלמני, לא הסכם כתוב. אין לי כרגע מושג מה יהיה. אמרתי לשונשיין לפני השבת שיחשוב על הנושא ויעדכן אותי, ואנחנו אמורים להיפגש כדי להחליט. הפתיע אותי מאוד שלא קיבלנו עוד מנדט, והתאכזבתי מאוד שלא נכנסתי למועצת העיר. כל הזמן דיברנו על 4 מנדטים, ואמרתי שאין מצב שמהמקום השלישי אני לא אכנס. אני את המנדט שלי הבאתי, ואני לא יודעת איפה זה התפקשש. אני מאמינה שאיתי יעמוד בהסכם שלנו. אני אשב איתו ואבקש ממנו לעמוד בו. אם הוא לא יעמוד בהסכם אין שום דבר שאני אעשה נגד זה, אני לא אלחם. אך אני מצפה שהוא יעמוד בהסכם".
מנגד, מציין איתי שונשיין: "מעולם לא היה סיכום שכזה. עשינו את כל המאמצים לזכות בראשות העיר ובמספר רב של מושבים במועצה. אין לי מושג מי מפיץ את השמועה אך ברור לי כי מי שעושה זאת חושש ממני וחבל שכך".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מיכל

    שונשיין תן לה, עברה מספיק בחיים והיא אישה מקסימה. לא ניצחתם הרבה בגללך, לפחות תפרגן לבנות שעמלו קשה.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר