אורנה דוידאי צילום זאב שטרן
אורנה דווידאי צילום זאב שטרן

אורנה דווידאי מצטרפת לקואליציה של רמי גרינברג

דווידאי תקבל את תיק הנשים, תיק הבריאות ותהיה יו"ר מתנ"ס יוספטל. "אני מרוצה ממה שקיבלתי, מודה לרמי שנתן לי את ההזדמנות ואני שמחה להמשיך לייצג את הנשים בעיר", אמרה דווידאי

פורסם בתאריך: 6.11.18 13:46

אורנה דווידאי מצטרפת לקואליציה של רמי גרינברג, והיא תקבל את תיק הנשים, תיק הבריאות ותהיה יו"ר מתנ"ס יוספטל. דווידאי התמודדה בבחירות כמספר שתיים ברישמת מחוברים בראשות איתי שונשיין. הרשימה קיבלה שני מנדטים. כעת בחרה דווידאי להיכנס לקואליציה באופן יחידני, מה שעלול לגרום לכך שהסיעה תהיה מפוצלת בהצבעותיה. כזכור, ביום ראשון פורסם במלאבס על מחלוקת בין שונשיין לבין מספר שלוש ברשימה, אורלי שטרית.
"הצטרפתי לקואליציה", היא אומרת, "עשיתי כל מאמץ אפשרי כדי שניכנס שנינו ביחד לקואליציה, אך כרגע זה המצב. כרגע אני נכנסתי והוא עדיין לא. אני שמחה שרמי נתן לי את האופציה הזאת ואני מודה על כך. אני אקבל תיק הנשים, תיק הבריאות ואני אהיה יו"ר מתנ"ס יוספטל, שזו השכונה שאני גרה בה. אני מרוצה ממה שקיבלתי, מודה לרמי שנתן לי את ההזדמנות ואני שמחה להמשיך לייצג את הנשים בעיר. עשיתי זאת כל הקדנציה שעברה בהצלחה. יש הרבה עבודה. גם בתחום הבריאות יהיה הרבה מה לעשות. הייתי סגנית ראש העיר בקדנציה הקודמת, והייתי שמחה להיות גם עכשיו, אבל בסיטואציה שנוצרה אין סיכוי וצריך להגיד תודה על מה שיש".
לגבי כך שהסיעה תפוצל ותהיה מפולגת בהצבעות, אומרת דווידאי: "אני לוקחת את זה בחשבון, זה לא אידיאלי ולא כיף לאף אחד מאיתנו. תהיה בעיה ואני מודעת אליה. בסוף מי שמחליט זה ראש העיר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר