אדי קואז, רועי פן. צילום זאב שטרן
אדי קואז, רועי פן. צילום זאב שטרן

מעבר מהיר: אדי קואז ורועי פן הצטרפו לקואליציה של רמי גרינברג

קואז ופן הם חברי רשימת אכפ"ת, של ראש העירייה היוצא, איציק ברוורמן. בכך השלים גרינברג במהירות ראויה לציון הרכבת קואליציה של 16 חברים מתוך 29 חברי מועצה. פן: "עשיתי זאת מתוך מטרה להמשיך לפעול למען העיר ושכונת נווה גן"

פורסם בתאריך: 7.11.18 11:29

אדי קואז ורועי פן, שניים מחברי רשימת אכפ"ת, רשימתו של ראש העירייה איציק ברוורמן, הצטרפו אתמול לקואליציה של רמי גרינברג, ובכך למעשה מתנתקים מברוורמן, שטרם ידוע מה יהיה עתידו הפוליטי בקדנציה הקרובה. ההשערה היא שבמידה וברוורמן יפרוש, ובמקומו תיכנס שרון רפפורט סיידה למועצה, ייתכן והסיעה תקבל סגנות ראש העיר.
בין השניים סוכם כי אדי קואז יהיה מחזיק תיק גן החי ורישוי עסקים, ואילו רועי פן יהיה מחזיק תיק המחשוב בעירייה ויכהן כדירקטור בחברה לפיתוח פתח תקווה.
"מתוך מטרה להמשיך לפעול למען העיר ושכונת נווה גן גם בשנים הקרובות בהתנדבות מלאה, ועל מנת לייצג את האינטרסים של כל אלה אשר נתנו לי את קולם לפני שבוע, הצטרפתי לקואליציה בראשותו של ראש העיר החדש רמי גרינברג, בתיווכו של חבר המועצה אדי קואז", אומר רועי פן. "אני לא יודע עדיין מה תהיה ההחלטה של ברוורמן. נכון שברמה האישית הכי קל היה לשבת באופוזיציה חמש שנים ולהיות משוחרר מאחריות ורק לתקוף, אך אני הרגשתי שהשכונה שלי צריכה אותי עכשיו ולא בעוד חמש שנים. אני מודה לראש העיר על האמון, עומד לרשותו ומאמין שנשתף פעולה באופן פורה למען הציבור".
בכך למעשה השלים רמי גרינברג קואליציה בת 16 חברים שכוללים את חמשת חברי סיעתו, ארבעת חברי סיעת יש עתיד וארבעת חברי סיעת ש"ס, שני חברי סיעת אכפ"ת, ואורנה דוידאי שהצטרפה באופן יחידני מסיעת מחוברים. כעת נותר לראות מה ייסגר עם סיעות נוספות, כמו למשל הבית היהודי, הביצועיסטים, יהדות התורה ורשימתו של גנאדי בורשבסקי.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר