רמי גרינברג. צילום: זאב שטרן
רמי גרינברג. צילום: זאב שטרן

גרינברג הודיע כי יוותר על עשרה אחוזים משכרו לאורך כל הקדנציה

"מובן מאליו שאינני מצפה מאף עובד עירייה לוותר על חלק משכרו. כשראיתי כמה אני עתיד להרוויח חשתי חוסר נוחות מסוים", אמר ראש העירייה הנבחר

פורסם בתאריך: 7.11.18 19:16

ראש העירייה הנבחר, רמי גרינברג, הודיע היום כי יקצץ את שכרו בעשרה אחוזים על מנת לפנות משאבים נוספים לטובת תושבי העיר. מדובר בסכום שמתקרב לחצי מיליון שקלים לאורך כהונה בת חמש שנים. גרינברג מתכוון להעביר את הכסף לתקציב העירייה, לטובת קידום פרוייקטים שונים בפתח תקווה.
"מה שמנחה אותי הוא הדוגמה האישית", אומר גרינברג. "ביחס לתקציב הכולל של העירייה מדובר אמנם בסכום צנוע, אך הוא עדיין יכול לחולל הבדל משמעותי במקומות נדרשים. נבחרתי כדי לעשות למען הציבור – לא כדי לעשות לביתי – ובמצב הנוכחי של העירייה נדרש מאמץ של יותר מ-100 אחוז על מנת להחזיר את פתח תקווה למסלול".
עוד ציין גרינברג בנושא זה: "זוהי החלטה אישית שלי, כראש עיריית פתח תקווה, ולא ניסיון להציב סטנדרט לראשי ערים אחרים. ומובן מאליו שאינני מצפה מאף עובד עירייה לוותר על חלק משכרו. כשראיתי כמה אני עתיד להרוויח חשתי חוסר נוחות מסוים, אף שלא מדובר בסכום עתק, והחלטתי שחשוב לי יותר להשתמש בכסף הזה כדי להתוות את הכיוון החדש שאני מייעד לעיר מאשר להרוויח עוד כמה אלפי שקלים בחודש".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. פתח תקואי

    וואוווו… האמת שבהתחלה כאב לי מאוד שרמי נבחר, הוא הצטייר בעיני כמו הרבה פולטיקאים כריזמטים שמדברים הרבה ולא עושים כלום, אבל ככל שהזמן עובר נראה שרמי תותח אמיתי וזה כבר ממש מסחרר, זה ממש הסטוריה! לא נראה לי שאיזה פוליטקאי עשה כן בהסטוריה.. אני מתחיל להאמין שפתח תקוה עוד תשתנה לטובה מן הקצה אל הקצה … "אינשאלללה"

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר