רועי פן, אורנה דוידאי זאב שטרן, אדי קואז
רועי פן, אורנה דוידאי, אדי קואז צילום זאב שטרן

"שמעתי גם טענות שאני בוגד. אני לא מסכים עם זה"

אדי קואז ורועי פן התמודדו ברשימת אכפ"ת בראשות איציק ברוורמן, אבל זמן קצר לאחר הבחירות הצטרפו לקואליציה של רמי גרינברג. עכשיו הם מגיבים לביקורת הקשה שספגו. אורנה דווידאי, שהצטרפה לקואליציה מרשימת מחוברים, העדיפה שלא להגיב

פורסם בתאריך: 15.11.18 08:46

שבועיים וחצי לאחר הבחירות, וכבר מתגבש בסיס לקואליציה לראש העיר רמי גרינברג. הקואליציה מבוססת על סיעתו, סיעת יש עתיד וסיעת ש"ס, שאליהם הצטרפו עוד מספר חברים, ביניהם שני חברי סיעת אכפ"ת: אדי קואז ורועי פן, כמו גם חברת סיעת מחוברים אורנה דווידאי. השלושה למעשה מעכשיו מחויבים לקואליציה וכבר לא לסיעותיהם.
כזכור, קואז ימונה למחזיק תיק רישוי עסקים וגן החי העירוני, פן יהיה מחזיק תיק המיחשוב בעירייה ודירקטור בחברה לפיתוח פתח תקווה, ואילו אורנה דווידאי תמונה למחזיקת תיק הנשים, הבריאות ויו"ר מתנ"ס יוספטל.
הצעדים שעשו השלושה, עוררו לא מעט ביקורת ברשתות החברתיות. "אני חושב שההחלטה הנכונה היא לבוא ולתת צ'אנס לראש העיר שנבחר", אומר רועי פן בתגובה לביקורת. "פרסמתי פוסט בפייסבוק של נווה גן, וקיבלתי מעל ל-400 לייקים ועוד כ-200 תגובות שתומכות במהלך הזה מאנשים שחושבים שהוא היה נכון ואחראי. זה רק מוכיח לי שהמהלך היה נכון. יש גם הודעות תומכות שקיבלתי בפרטי. זאת הייתה המטרה, לבוא ולשרת את הציבור שהקדיש לי מזמנו ותמך בי. אני לא מכיר מצביעי אכפת מנווה גן שלא מרוצים מהמהלך".

רועי פן

רועי פן

הוא מדבר גם על תגובות של אנשים שטוענים שהוא בגד בסיעתו, או שמיהר לנטוש את הספינה בשביל כיסא אצל היריב הפוליטי של ברוורמן. "ראיתי גם תגובות כאלו", הוא מאשר, "אני לא מסכים עם ההודעות האלו. לא קיבלתי ואני לא מקבל שכר על עבודתי, לא באופוזיציה ולא בקואליציה. התמודדתי בבחירות בשביל לעשות ובשביל הציבור שאני יכול לעזור לו. אני עובד בשוק הפרטי. פוליטיקה זה האמצעי ולא המטרה. שמעתי גם טענות כאילו שאני בוגד. אני חושב שאם הייתי הולך עם רמי לפני הבחירות אחרי כל מה שקיבלתי מברוורמן למען שכונת נווה גן, זו הייתה בגידה. להחליף צד בדקה ה-90 זו בגידה, אך אני תמכתי בברוורמן גם כשנראה היה שהשטח לא איתו. היו לי הצעות מהרבה מועמדים אחרים לשתף איתם פעולה ובחרתי בברוורמן. הבוחר אמר את דברו, ורמי ראש העיר ועשיתי את החבירה המתבקשת כדי להמשיך לעשות ולעזור לו ולעזור לכלל העיר".
פן מתייחס גם לאמירות לא פשוטות שיצאו ממנו ומסיעתו כנגד גרינברג לפני הבחירות, בעיקר על רקע העובדה שמיד אחרי הבחירות הוא חבר אל גרינברג: "אני חושב שמה שאמרתי נמחק, ולבוא ולשקוע במה שהיה עד הבחירות זו טעות של כולם. הרבה פוליטיקאים מנוסים ממני וברמה הארצית ידעו לשלב ידיים מול האתגרים. הייתה מערכת בחירות סוערת, ולבוא ולהנציח את הפילוג הזה זה דבר שאולי האגו היה מסכים לזה, אבל האחריות הציבורית היא זו שניצחה. היה קל להגיד שאני לא משתף פעולה ולא חוזר בי מהדברים שנאמרו, אבל יש אחריות ציבורית לאחדות מצד כל הצדדים. לצערי זה הטבע של מערכת בחירות, אך ברגע שהיא נגמרה ממשיכים הלאה. דווקא זה שאנחנו הצטרפנו ולא סיעות אחרות שהיו ניטרליים אמור לשמח את האנשים שרואים את טובת העיר לנגד עיניים".

אדי קואז

אדי קואז

מי שהיה מספר 2 ברשימת אכפ"ת, אדי קואז, מציין מנגד כי מצופה מהם שימשיכו לעשות פעילות ציבורית ולא לשבת באופוזיציה. יש לציין כי במקרה של קואז זו כבר הפעם השנייה שהוא חובר לקואליציה מסיעה אחרת. בקדנציה הקודמת עשה זאת מסיעתו של אורי אהד, שישבה באופוזיציה. "התגובות היו טובות, ואנשים תמכו בבחירה שלנו", אומר קואז, "זה מה שהם ציפו, שנמשיך את העשייה ואת העבודה. חשוב לי לציין כי המהלך היה מתואם עם ברוורמן. כל אלו שטענו שבגדנו בו אז זה לא נכון. הכל היה מתואם ומסודר. זה נכון שהמטה אמר דברים קשים על רמי, אך לא כל דבר שיצא היה באישורי או בהחלטתי. יש ראש עיר נבחר והוא מוביל את העיר בשנים הקרובות ואנו נותנים לו את התמיכה וכך נעשה".
בנוגע לטענות כי התיקים שקיבלו הם תיקים קטנים ולא משמעותיים, אומר קואז: "רישוי עסקים היה קיים, וזה אגף בעירייה, גם אגף הגן החי לא קיים מהיום, ואלו לא דברים קטנים. גם באגף המחשוב יש הרבה עבודה בנושאים הללו. אני ורועי עובדים למען הציבור כך נמשיך".
עוד אומר קואז: "אני בעצמי לא ידעתי מי הולך לנצח ממש עד שנסגרו הקלפיות. צריך להבין שחלק מהגוש הדתי סגר עם איציק, ואני מניח שהם עשו את הבדיקות שלהם. אני התעסקתי בעיקר בשטח ובעבודה עם אנשים. כמו שציינתי, כל המהלך שלנו נעשה בידיעתו. רוב הפעילים שלנו שמחים מהמהלך שלנו".

אורנה דוידאי זאב שטרן

אורנה דוידאי צילום זאב שטרן

פנינו גם אל אורנה דווידאי, אך היא בחרה שלא להגיב. בתגובה קודמת שלה לעניין אמרה: "עשיתי כל מאמץ אפשרי כדי שניכנס אני ושונשיין ביחד לקואליציה, אך כרגע זה המצב. כרגע אני נכנסתי והוא עדיין לא. אני מרוצה ממה שקיבלתי ומודה לרמי שנתן לי אתה את ההזדמנות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. רונן

    רועי בהצלחה ואני מקווה שבזמן הקרוב יוקם גשר בגיסין כפי שהובטח זה מצויין גם בתב" ע בכדי שישרת את הילדים ןהמבוגדים בביטחה בנווה גן ואם המושבות

  2. תושב נווה גן

    לא חושב שרועי ראוי לכל תפקיד ציבורי. האיש, שמכנה עצמו נציג נווה גן, אינו מסוגל לקבל ולהכיל ביקורת ונראה שהמוטיבציה שלו היא אג'נדה אישית ולא שליחות ציבורית כפי שהוא טוען. לא לבעלי תפקיד בסטנדרטים האלו ייחלנו וראוי שרמי גרינברג יבחן אילו בעלי תפקיד הוא ממנה.

  3. רונן

    רועי בהצלחה ומקווים אנחנו תושבי נווה גן ואם המושבות שיקם הגשר בגיסין בכביש מסוכן לטובת הילדים והאזרחים הרבים כפי שהובטח לפני שנים… ומופיע גם בתב"ע

  4. דורון

    רועי לא מיצג את תושבי נוה גן. אין לו שום זכות לומר זאת. בימי ברוורמן הוא שיתף איתו פעולה על חשבון תושבי השכונה. יש לשכונה ציבור שתמך ברמי גרינברג מהיום הראשון בעיקר בגלל שקולו לא נשמע ונחסם בתקופת ברוורמן. הציבור הזה היום ישנה את פני השכונה בהתנדבות וללא פוליטיקה.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר