פסיכותרפיסטיים מומלצים במרכז. מאגר תמונות Shutterstock
פסיכותרפיסטיים מומלצים במרכז. מאגר תמונות Shutterstock

פסיכותרפיסטים בתל אביב

עוברים משבר נפשי כלשהו וזקוקים לעזרה מקצועית? תחום הפסיכותרפיה מציע עבורכם מגוון רחב של פתרונות בתחום בריאות הנפש, אשר ישפרו את איכות חייכם ויעמתו אתכם עם הרגשות העמוקים ביותר שלכם. הכנו עבורכם רשימה של פסיכותרפיסטים מומלצים בתל אביב

פורסם בתאריך: 2.1.19 08:57

נעמי בר – משנה חיים

החיים אינם צפויים. לעתים אנו נתקלים בחוויות קשות, אשר משנות דפוסי התנהגות ופוגעות בתפקוד היומיומי התקין שלנו. נעמי בר היא פסיכותרפיסטית מומחית בעלת ניסיון של למעלה מעשור, אשר התראיינה בטלוויזיה, ברדיו ובעיתונות לגבי נושאים של ביטחון עצמי ומצבי חרדה.

היא מוסמכת לטפל בבעיות מגוונות, ובעזרת טכניקות של כלים תרפויטיים השלכתיים, מנתחת בר באופן מעמיק את חוויותיו וזיכרונותיו של המטופל, מרפאת את הבעיה מן השורש ומשנה את חייהם של רבים מן הקצה אל הקצה.

בר מטפלת במקרי חרדה, דיכאון, דימוי עצמי נמוך, פחד מאינטימיות, קשיים בזוגיות, התמכרויות, התקפי זעם, טראומה ממוקדת, טראומה התפתחותית ועוד. הטיפול שלה מתפרש על פני מגוון רחב של בעיות, וחלק מהמטופלים אף מגיעים על מנת להעלות את המודעות ולהתייעץ באופן כללי על חייהם. נוסף על כך, היא מנחה סדנאות מודעות בתל אביב.

בר מספרת לנו על תחום הפסיכותרפיה ושיטותיו: "הייחוד בפסיכותרפיה הוא נתינת כלים טיפוליים המאפשרים גישה פשוטה אל לב הבעיה הנמצאת באזור הלא מודע שלנו. רוב המצוקות והקשיים הנפשיים נובעים מחוויות עבר, ובאמצעות כלים תראפויטיים, אני כמטפלת יכולה לאפשר גישה של המטופל לרגשות המודחקים המתחבאים בתוכו".

בר משתמשת בטיפולה בשיטות מגוונות: "הטיפול שלי בטראומה או בחוויות מתבצע באחת משלוש השיטות: שיטת ה'אס.אי.'- טכניקה עדינה הפורקת את החוויות הקשות באמצעות רעד פיזי, שיטת ה'אי.די.אמ.אר.'- יצירת תנועת עיניים קוטבית המחברת בין החלק הרגשי של המוח לחלק הרציונלי שלו ושיטת ה'אן.אל.פי' שבמהלכה משנים את הרגש המשויך לאירוע כך שלא ייתפס כשלילי בעיני המטופל. במקרי חרדה אני נעזרת בשיטות הרפיה, דמיון מודרך ו'מיינדפולנס'".

אך יותר מכל, בר מקפידה בטיפולה על יצירת חיבור בינה לבין המטופל. "זהו המרכיב החשוב ביותר עבורי. חייבת להיות התאמה בין המטפל למטופל, על מנת ליצור תהליך ריפוי מעמיק ואישי יותר. זה ממש כמו בחיים- הקשר בין אנשים הוא הגורם המשמעותי והמרכזי ביותר".

נעמי בר – פסיכותרפיסטית מוסמכת
כתובת: שכונת בבלי, תל אביב
טלפון: 0507399852
קישור לאתר
קישור למייל

נעמי בר

נעמי בר


דוקטור אלישבע מילוא – בעלת ניסיון רב שנים

אם אתם מחפשים איש מקצוע בעל ותק של שנים רבות בתחום, אלישבע מילוא היא הפסיכותרפיסטית בשבילכם. אלישבע מילוא היא דוקטור במיקרוביולוגיה ובוגרת התכנית לפסיכותרפיה באוניברסיטת ת"א. יש לה ניסיון של למעלה מ-20 שנה, מתוכם 15 שנה במרכז לבריאות הנפש "שלוותה".

אלישבע התמחתה במכון "ויניקוט" לפסיכותרפיה פסיכואנליטית והיא חברה בפורום לנוירו-פסיכואנליזה, שבו לומדים כיצד תהליכים כימיים המתרחשים במוח קשורים לתהליכים הרגשיים שהאדם עובר. בנוסף, היא עברה אינספור התמחויות והשתלמויות בתחום הפסיכותרפיה.

אלישבע מספרת לנו מדוע החליטה להיכנס לתחום: "תמיד רציתי לחקור את הדברים שאינם ידועים. לכן בהתחלה, פניתי לתחום המחקר המדעי, אך עם הזמן, הרגשתי שאני משתמשת רק בחלק הקוגניטיבי שלי. רציתי לעבור לתחום המערב בתוכו גם רובד רגשי ולהבין מה באמת עובר על בני אדם. כך הגעתי לתחום הפסיכותרפיה".

אלישבע מטפלת בבעיות רבות, כגון: דיכאון, חרדה, ביטחון עצמי נמוך, בלבול בזהות המינית, קשיים בזוגיות, בעיות בעבודה וכדו'. הטיפול שלה משלב בין שתי שיטות מרכזיות: "עפ"י הכשרתי כפסיכותרפיסטית פסיכואנליטית, אני בוחנת עם המטופל את עולמו ועוברת יחד אתו תהליך של שינוי. כמו כן, בהתאם לצורך, אני משתמשת בשיטת הטיפול הקוגנטיבי ההתנהגותי ככלי עזר במציאת פתרונות, על מנת להגיע לתהליך ריפוי".

לא רק הלקוחות של אלישבע עוברים חוויה חיובית בטיפול, אלא גם אלישבע עצמה: "אני נהנית מאוד ממתן עזרה לאנשים אחרים. אני מרגישה שבזכות המקצוע שלי, אני תורמת לעולם ומשנה אותו לטובה. זו הסיבה שבחרתי בעבר לשנות את הדרך המקצועית שלי ולעבור לתחום הפסיכותרפיה. אין תחושה נפלאה כמו זו".

אלישבע מילוא – פסיכותרפיסטית

כתובת: רחוב איינשטיין, רמת אביב

טלפון: 0522899811
קישור לאתר
קישור לפייסבוק
קישור למייל

ד"ר אלישבע מילוא


אורית קלפיש – כשגוף ונפש נפגשים

משברים הם חלק בלתי נפרד מהקיום האנושי ויכולים לנבוע מסיבות שונות. פעמים רבות אנשים מוצאים כי טיפולים תרופתיים לא עוזרים לשינוי מיטבי. כדי לחזור לחיים לאחר דיכאון, חרדה או משבר נפשי נדרשת קרקע יציבה ובטוחה. טיפול פסיכותרפי יכול לתמוך ולסייע לאחוז במושכות החיים ולחזור לחיות חיים מאוזנים.

אורית קלפיש היא פסיכותרפיסטית מומחית לטיפול בטראומה בעלת ותק של שלושים שנים. אורית מטפלת בשיטת הפסיכותרפיה ממוקדת הגוף ותרפיה בתנועה בשילוב עבודה ורבלית דינאמית.

במהלך השנים אורית התמחתה במגוון שיטות בהם היא מטפלת בקליניקה. את תחילת דרכה המקצועית החלה בטיפול במגע, דיקור ורפלקסולוגיה, המשיכה ללימודי גישות שונות בפסיכותרפיה גופנית במכללת רידמן לרפואה משלימה  וביוסינתזה וסיימה לימודי תואר שני בתרפיה בתנועה בהצטיינות באוניברסיטת חיפה. כעת היא משלבת את כל ידע המצטבר בכתיבת דוקטורט מחקר בנושא "הדיאלוג התנועתי לטיפול בטראומה" העוסק ביכולת לקיים אינטגרציה בין חלקי עצמי שונים במצבי PTSD  בקרב נפגעות מינית בילדות, במסגרת לימודי מגדר בבר -אילן.

את שנות התמחותה ביצעה במרכז בריאות הנפש  באר יערב במחלקת המאושפזים הכרוניים וגם ביחידה לטיפול יום בלוד. כמו כן, אורית הכשירה מטפלים במכללת רידמן במשך ובמכללת כרכור 16 שנים וכיום היא ממשיכה להכשיר קבוצת מטפלים רב תחומית בתחום הטראומה בתל אביב ומנהלת "קורס לטיפול בטראומה ממוקד גוף הגישה ההתייחסותית" בשירות הציבורי ובאופן פרטי, "קורס סופרוויזרים לטיפול ממוקד גוף בגישה ההתייחסותית" ואף יצרה קורס חדש למטפלים באינטרנט "הדיאלוג הגופני ההתייחסותי".

אורית מטפלת בעיקר באנשים הסובלים ממשברי חיים, טראומות בנושאים שונים, דיכאון וחרדות.

אורית קליפש. צילום: מאיה הרלינגר

אורית קליפש. צילום: מאיה הרלינגר

"רוב הטראומות שאני עובדת איתם נוצרו ביחסים  עם הורים, בני זוג וחברים", משתפת אורית. "מכיוון שאני פסיכותרפיסטית התייחסותית (פסיכולוגיה המתבססת על נוכחותם של שני אנשים בחדר), אני נעזרת גם בתחושות וברגשות שלי כקו להדהוד גופני-רגשי. במהלך הטיפול, אנחנו בוחנים לא רק את מה שקורה בגוף של המטופל, אלא מה שקורה בתוך הדינמיקה של היחסים ביננו. זהו תהליך מאוד משמעותי שמסייע למטופל לעבור שינוי בשדה היחסים המלא בחייו האישיים".

מה התרומה הגדולה ביותר של השיטות בהן את מטפלת?

"בתרפיה ממוקדת גוף ותנועה אנחנו שמים לב אל התגובות הגופניות למצבים הנפשיים וגם על מקור הטראומה שנאגרה בתוך הגוף", מספרת אורית. " אני משתמש בגישה של הפסיכולוג פיטר לוין על פיו ה'סטרט' שנשאר בגוף מפריע לטראומה להיות מעובדת. השיטה מאפשרת למטופל לפרק את הסטרס באמצעים ושנים דרך הגוף או דרך הרגש. הטיפול משלב גם שיחה וגם אלמנטים שמחברים את המטופל לזרם החיים- תנועה, נשימה ומגע. זה לא עוד טיפול סטנדרטי, אלא טיפול מיוחד בו שני הצדדים נהנים מהתהליך".

שירותים נוספים

בימים אלו משיקה קלפיש קורס אינטרנטי ייחודי למטפלים בשיטת "הדיאלוג הגופני ההתייחסותי".  הקורס כולל עשרה מפגשים וירטואליים המציגים שמונה כלים, הדרכות והסברים רחבים על השיטה. הקורס מלווה בקבוצת הדרכה סגורה בפייסבוק, המאפשרת שיח עמיתים, מענה לשאלות על הכלים וכר לעיבוד תכנים אישיים. המחזור הבא נפתח בחודש מרץ 2019.

לפרטים נוספים, לחצו כאן

אני מאמין

"אני מאמינה גדולה במשאבים הגופניים כריפוי עמוק ואפקטיבי". באותה מידה בה "הגוף זוכר", טראומות נאגרות ונשמרות בו, כך כוח החיים קיים מיום היוולדינו ועד מותנו. השאלה רק על מה שמים את הזרקור. הגוף שלנו מלא בפוטנציאל ריפוי. צריך רק לדעת כיצד להתמקד ומה האופן המיטיב, המפתח עבור כל אחד להתחבר לכוחות אלו"

מידע לגבי קורס עומק לטיפול בטראומה למטפלים:

למידע נוסף, לחצו כאן
מידע לגבי קורס סופרווייזרים ממוקד גוף בגישה ההתייחסותית:
לפרטים נוספים , לחצו כאן
טלפון: 052-2631213

קישור לאתר

 קישור לדף הפייסבוק


אשר אדלשטיין, פסיכותרפיסט גופני ומאזן גוף ונפש

על הקשר בין גוף לנפש מדברים לא מעט. התחושות, ההרגשות ומצב הרוח ישפיעו רבות על תפקוד המערכות בגופנו. לכן כשאנחנו סובלים מבעיות בחיינו ישנה חשיבות רבה לטיפול בכל הגורמים- גוף ונפש גם יחד. אשר אדלשטיין הוא פסיכותרפיסט ומאזן גוף ונפש שיסייע לכם בטיפול בבעיות בעזרת פסיכותרפיה גופנית. אדלשטיין מקבל מטופלים בקליניקות בנס ציונה ובתל אביב לתהליכים טיפוליים ארוכים וגם לטיפולים קצרי מועד.

מהי בעצם פסיכותרפיה גופנית?

מדובר בשיטת טיפול נפשי שבו מתבצעת עבודה משולבת, של שיחות ומענה רגשי וקוגניטיבי בשילוב התייחסות לגוף, לתנועה ולנשימה. פסיכותרפיה גופנית דוגלת בתפיסה הוליסטית, על פיה קיים קשר הדוק בין הגוף והנפש ומדובר בעצם במערכת אחת. לכן בטכניקת הטיפול בפסיכותרפיה הטיפול משלב בין השניים. מכיוון שכאשר משלבים בין הגוף והנפש מתאפשר טיפול שלם, אפקטיבי ומעמיק במיוחד.

באיזה בעיות ניתן לטפל בעזרת פסיכותרפיה גופנית?

פסיכותרפיה גופנית מאפשרת לטפל במגוון המצוקות הרגשיות והנפשיות. כגון דיכאונות, חרדות, קשיים חברתיים וכיו"ב. תוך שילוב בין שיטות טיפול מסורתיות הכוללות שיחות ותמיכה לבין הכלים של הפסיכותרפיה הגופנית. ממש כמו כל טיפול אצל פסיכותרפיסט אחר, מטרת הטיפול בפסיכותרפיה גופנית היא לסייע למטופל להתמודד טוב יותר עם קשייו ולהעצים את איכות חייו. וזאת באמצעות העלאת המודעות לגורמי הקושי והקניית כלים גופניים ונפשיים יעילים להתמודדות. חשוב לציין שכמו בכל טיפול מקצועי ורציני, אין כאן פתרונות קסם. ניתן לעבוד על טיפול קצר מועד אבל לרוב מדובר בטיפול שנמשך כשנה בממוצע.

למי מיועדים טיפולי פסיכולוגיה גופנית?

הטיפולים בפסיכותרפיה גופנית מיועדים לילדים, בני נוער, צעירים ומבוגרים כאחד. טיפול אצל פסיכותרפיסט גופני אינו מצריך יכולות גופניות מיוחדות. הוא רק מזמין לחיבור לרעיון לפיו קיים קשר בין הגוף לנפש, ונכונות להיות במסגרת טיפולית הכוללת התייחסות אל הגוף.

בשל הניסיון הרב שלי כאיש חינוך לשעבר במסגרות חינוכיות שונות, אני מתמקד בטיפול בילדים, בני נוער וצעירים. במשך 15 שנה שימשתי כמדריך וכמנהל שטח במסגרות שונות עם נוער בסיכון ונוער קצה. אני מביא מהידע והניסיון הרב שלי גם לתחום הטיפול בפסיכותרפיה גופנית. זאת ביחד עם המסירות המוחלטת שלי  להצלחת התהליך.

במה שונים בני נוער וילדים ממטופלים מבוגרים?

אצל המבוגרים צורת המחשבה הינה לרוב רציונלית והגיונית. אצל ילדים ומתבגרים צורת החשיבה עדיין איננה מגובשת. התודעה הצעירה תתקשה לעיתים להבדיל בין עיקר לטפל ובין מציאות לדמיון. היא עדיין מתקשה לשלב את כל התכנים התודעתיים לכדי מחשבה ברורה. זו הסיבה הגורמת להרבה הורים להרגיש שהם מתקשים לתקשר עם ילדיהם. הם פשוט מדברים בשפה פנימית שונה. בשל כך הטיפול בילדים ומתבגרים מצריך גישה אחרת ויצירתיות רבה. היכולת לתקשר עם התודעה הילדית והמתבגרת היא זו שמאפשרת את הצלחת התהליך הטיפולי.

אשר אדלשטיין, פסיכותרפיסט גופני מאזן גוף ונפש
מנחם בגין 51, תל אביב
השייטת 4, נס ציונה
טלפון: 054-2204215

אשר אדלשטיין


רוני אריאל עד – הפסיכותרפיסטית שחיתנה יותר מעשרה זוגות מאושרים!

"שנים רבות שאני חוקרת תפקידים בתוך המשפחה וכיצד הם משפיעים על מערכות יחסים ועל בחירת בני זוג", מספרת רוני אריאל עד, פסיכותרפיסטית גופנית בתחום מערכות יחסים ויצירת זוגיות. רוני אריאל עד (38), היא מנחת קבוצות, מטפלת פרטנית ומדריכת מטפלים ובעלת קליניקה פרטית בתל אביב ובראשון לציון מזה עשור. קהל הלקוחות של רוני מורכב מנשים וגברים במערכות יחסים או כאלו שרוצים להיכנס למערכות יחסים אך חווים קשיים סביב נושא זה. במשך השנים רוני חיתנה למעלה מעשרה מטופלים שהיום חיים בזוגיות מודעת ומאושרת.

איך הכל התחיל?

"לפני שנים רבות הייתי בזוגיות בה האמנתי שבן הזוג הוא האחד שלי. יום אחד הוא הודיע לי שזה נגמר ולא הבנתי למה. התרסקתי רגשית. לא ידעתי מה קרה ולמה זה נגמר. עשיתי עבודה רצינית עם עצמי, למדתי לקבל את כל החלקים בתוכי ולשחרר את האמונות המעכבות שהיו בי למול אותה פרידה. הסיפור שקרה לי חוזר אצל מטופלים רבים שמגיעים אליי לקליניקה ולכן אני עובדת בעיקר על הנושא הזה. התהליך שלי לווה בהמון אמונה מה שהוביל לכך ששנה לאחר הפרידה המדוברת, הכרתי את מי שאני נשואה לו היום באושר ובשמחה".

זוגיות או לא להיות

אז איך מחזירים את האמונה באהבה?

"זה מתחיל בתהליך של חיזוק הבסיס הפנימי, ביטחון עצמי, קבלה, הכרה והשלמה עם כל החלקים שמהם אנו מורכבים – אלו שאנחנו אוהבים יותר ואלו שפחות. ככל שנכיר בגבולות שלנו ונבין מה אנחנו יכולים לתת ומה אנחנו מבקשים מהצד השני, נוכל לדייק את עצמינו, לקבל בתוך הקשר הזוגי את מה שאנחנו רוצים וכתוצאה מכך להרגיש שלמים בתוך מערכות יחסים".

בסוף כולם הולכים

מה מיוחד בשיטת הטיפול שלך?

"בטיפול  שלי יש דגש לתגובה הגופנית שנוצרת במהלך השיחה בחדר הטיפולים. בגוף שלנו יש המון מידע לא מילולי המאפשר למידה על מגוון נושאים שמלווים אותנו בחיים לדוגמא גבולות, אינטימיות וקרבה. דרך הגוף אנחנו לומדים את הגבול ודרכו לומדים להכיר את הגבול הרגשי. אנשים שחווים חרדה או כאב, יכולים לומר שהם עצובים באופן קבוע, אבל לא כך הדבר. דרך הגוף אנחנו לומדים שיש גבול לכל דבר, גם לרגשות וגם לתחושות"

גבולות בקשר

מה התרומה של סגנון הטיפול הזה?

"אני משתמשת בשיטות מגוונות כמו התמקדות, דמיון מודרך, מגע תומך ותנועה. התנועה מרחיבה את הנשימה ומאפשרת לנו לתפוס מקום במרחב במקום לצמצם את עצמנו. בנוסף, הטיפול מאפשר להכיר ולקבל את סך חלקינו וזה הכרחי כי אם אנחנו לא יודעים מי אנחנו, לא נוכל להגיע מוכנים למערכת יחסים זוגית יציבה".

מה האני מאמין שלך?

"אני מאמינה שכל אחד יכול ליצור זוגיות שהיא מדויקת ומטיבה עבורו. אני מאמינה ביכולת הריפוי של הגוף והנפש כשהם עובדים בסנכרון מתמיד".

פרטי התקשרות:

כתובת מייל – [email protected]

טלפון- 0528550991

קישור לעמוד הפייסבוק

קישור לעמוד האינסטגרם

רוני אריאל עד. צילום: עדי בן ישי

רוני אריאל עד. צילום: עדי בן ישי


אלה רבין – "שלושה מוחות" – הטיפול המהפכני, שיגרום לכם להיפרד לצמיתות מכל הפחדים, החרדות וכל מה שמעכב אתכם בחיים תוך מספר מצומצם של מפגשים.

אם עד היום חשבתם שהפתרון היחידי לבעיות שלכם טמון בטיפול פסיכולוגי ארוך טווח ומייגע, המודל המהפכני של אלה רבין – "שלושה מוחות" יגרום לכם לחשוב שוב.

אלה רבין, היא פסיכותרפיסטית מוסמכת בעלת M.A, שמטפלת בהצלחה כבר שנים באמצעות המודל המהפכני  שפיתחה. "שלושה מוחות", הינו מודל טיפולי ממוקד תת מודע ופורץ דרך בתחומו, אשר מקצר תהליכים ומעלה את אחוזי ההצלחה בצורה משמעותית.

איך זה עובד?: המודל מתייחס לגוף ולמוח היצרי כשני מערכות חשיבה נפרדות עם יכולת למידה זיכרון ופתרון אוטונומיים. מדובר בטכניקה טיפולית אינטגרטיבית אשר כוללת עקרונות NLP , התמקדות, פסיכותרפיה ועוד..

"הגוף שלנו מדבר דרך כאבים, ומשם ניתן להוציא זיכרונות שלא ידענו שהם קיימים. בזמן הטיפול אנשים שמים לב לדברים שלא זכרו מעולם, מדווחים לי אותם, ואז אנחנו מבצעים שינוי של המציאות הפנימית"

באמצעות השיטה שיצרה, אלה מצליחה לנתח חוויות עבר שהשפיעו על המטופל בתפיסת המציאות כיום. דרך התת מודע, היא מייצרת שינוי בחוויה הפנימית של המטופל וכך נוצר שינוי מהיר ומהותי.

והתוצאה – פתרון מלא של הבעיה תוך מספר מצומצם של מפגשים וכבר בסוף המפגש הראשון המטופל חש הקלה עצומה וגם הסביבה מרגישה בכך.

רבין סוברת: "אין מציאות אובייקטיבית, המציאות היא סובייקטיבית בלבד וכל אחד רואה מפרש אותה על פי הסתכלות סובייקטיבית שלו.. זאת אומרת אנחנו חיים בסרט וכותבים את תסריט חיינו, מביימים אותה, אנחנו השחקן הראשי, ואין לנו שליטה על כך".

שיטת שלושה מוחות היא לא רק פורצת דרך היא גם פורצת גבולות! וכן – המציאות שלכם יכולה להשתנות גם מרחוק!

שיטת הטיפול המהפכנית, יעילה ואפקטיבית באותה המידה גם מרחוק. אתם לא חייבים לצאת מהבית או אפילו להיחשף. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לשכב על ספה או מיטה, לשים אוזניות ולהיות במרחב שמאפשר לכם להיות קשובים, לעבור תהליך ולהשיג פריצת דרך משמעותית בחייכם.

אלה רבין מטפלת במגוון רחב מאוד של בעיות ומשברים –

 ✔דיכאון, ✔חרדות, ✔פחד, ✔פאניקה, ✔משברים אישיים,✔ חרדת בחינות, ✔דיכאון אחרי לידה, ✔טיפול רגשי במתבגרים✔תקיעות בקריירה ועוד.

לקוחות מספרים: מטופליה של אלה מעידים שהניצוץ מול אלה קורה במהירות והשיטה אותה היא מעבירה מתחילה להשפיע כבר לאחר מפגשים אחדים. יש כאלו המעידים כי מפגש אחד בלבד העביר התקפי פאניקה וחרדות של שנים. ועם הצלחה קשה להתווכח!

לקריאת פידבקים נוספים מלקוחות, לחצו כאן

ייחודיות: סוף סוף יש פתרון אמיתי קצר מועד המאפשר תוך זמן קצר להיפתר לצמיתות מכל מה שמעכב אותנו מלחיות חיים מלאים ומאושרים.

איך אפשר לקבוע מפגש: לאלה רבין יש 2 קליניקות אחת במיתר והשנייה בתל אביב, וניתן לטפל גם באמצעות הטלפון או הסקייפ.

אני מאמין: כוחו של התת מודע הינו גדול יותר ממה שרוב האנשים חושבים  – בסביבות % 95 מההחלטות והאמונות שלנו מקורן בחוויות ואירועים שאספנו לאורך השנים והשפיעו עלינו ועדיין משפיעים .

רוצים לשנות את המציאות שלכם? חייגו והצטרפו למאות המטופלים, שכבר נהנים מחיים חדשים ומלאים ללא עכבות.

פרטי תקשורת:

טל: 0546273924

דף עסקי בפייסבוק: אלה רבין – טיפול רגשי משנה מציאות.

מעבר לאתר 

אלה רבין. צילום. גני פפרמן


יהודית פירסט – מתמקדים פנימה (פסיכותרפיה גופנית והתמקדות)

במהלך חיינו, כולנו חווים תקופות משבר קלות ומורכבות במגוון תחומים בחיים. יש מאתנו המסוגלים לצאת מהמשבר בכוחותינו הפנימיים ויש כאלו הזקוקים לסיוע מקצועי אשר יכוון וילמד כיצד להמשיך הלאה ולהאמין בחיים.

אם הגעתם לכתבה זו, כנראה שאתם ממש בדרך הנכונה לחיים מטיבים ומודעים יותר. לכן, כדאי שתכירו את יהודית פירסט, פסיכותרפיסטית גופנית ומטפלת בהתמקדות (Focusing) מזה עשור.

בטיפוליה, מסייעת יהודית לאנשים המבקשים למצוא את הדרך הייחודית להם לחיים של משמעות, חופש בחירה והגשמה. יהודית משתפת: "הגוף הוא משאב אדיר. הוא מחזיק בתוכו את כל הדברים שאנחנו מדחיקים כמו גם את הידע הפנימי לצעד הבא שמוביל לריפוי, הגשמה, לחיים טובים יותר ומדויקים אישית".

יהודית פירסט. צילום: מאיה הרלינגר-מונד

יהודית פירסט. צילום: מאיה הרלינגר-מונד

יהודית משתפת אותנו בתחילת המסע שלה: "הבנת הקשר בין הנפש והגוף הובילה אותי ללימודי פסיכותרפיה גופנית של 5 שנים במכללת רידמן, שם גם הפכתי לחברה בסגל המורים. במקביל העשרתי את ארגז הכלים המקצועי שלי בשיטות טיפול גוף-נפש רבות אחרות, בהן אני מטפלת מעל עשור – S.E. לטיפול בטראומה, קונסטלציה משפחתית, הנחיית קבוצות, אמפרוביזציה בתנועה, טיפול זוגי ועוד"

יהודית מטפלת בקליניקה פרטית בגבעת שמואל, מנחת סדנאות וקורסים בשיטת התמקדות ברחבי כל הארץ ומכשירה מטפלים. היא מציעה מגוון של טיפולים באופן פרטני או קבוצתי:

טיפול פרטני בהתמקדות ופסיכותרפיה גופנית– בקליניקה בגבעת שמואל ובאמצעות גישה רכה וייחודית, יהודית מחזיקה מרחב ומסייעת למטופליה בחקירה משותפת במטרה לשחרר דפוסים מעכבים ורבדים לא פתורים. אותם דפוסי הגנה, שבמקור באו להגן עלינו, כיום לא מאפשרים לנו את החופש לממש את הפוטנציאל הטמון בתוכנו. באמצעות תהליך ההתמקדות, אותם דפוסים מקבלים ביטוי ומשתחררים.

יהודית משתפת: "הגוף שלנו מדבר איתנו כל הזמן באמצעות תחושות שונות העולות ממנו כמו פרפרים בבטן, דפיקות לב וגוש בגרון. קל לנו יותר לחוש בהן כשהן עוצמתיות במצבי קושי, מצוקה, שמחה, לחץ נפשי או קונפליקט. רובינו איננו מורגלים בהקשבה לתחושות אלו למעט מקרים בהם אנו חשים כאב פיזי שאיננו יכולים להתעלם ממנו. טכניקת ההתמקדות, מפתחת את יכולת ההקשבה לתחושות הפיזיות שעולות, ומתוך הקשבה זו עולה למודע מידע רלוונטי שמוביל להקלה, צמיחה, שינוי וריפוי".

קורס התמקדות בסיסי –  אם אתם רוצים ללמוד כלי לחיים שישרת אתכם במצבי קושי, לחץ וחרדה זהו הקורס בשבילכם. נסיונה הרחב של יהודית בתחום, המקצועיות וההקשבה יעזרו לכם ללמוד כיצד למקד את עצמכם ואחרים במרחב האישי, וכיצד להפוך את הכלי לזמין בכל זמן ללא תלות במטפל כלשהו.

קורס הסמכה בהתמקדות – לקורס העמקה המיועד לבוגרי קורס ההתמקדות הבסיסי ולמטפלים המעוניינים להתמקצע ולהכשיר את עצמם לטפל בשיטה זו בחדר הטיפולים.

קורס התמקדות חברתית – קורס  קבוצתי, אינטימי ומיוחד המתרכז בצמיחה מתוך אינטרקציות בין-אישיות ומערכות יחסים. מדובר בעבודה אישית וקבוצתית דרך גוף, נפש וסביבה, המקדמת את החיים ב'כאן ועכשיו' דרך עולם היחסים הבין אישיים. בקורס נלמדים נושאים חברתיים שדרכם ניתן להבין לעומק את עולמינו הפנימי, וכך לעבור שינוי בחיי היום יום מול עצמינו ומול העולם. הקורס מתאים לכל אדם שיש לנו רקע קודם בהתמקדות או במיינדפולנס.

יהודית מוסיפה: "כשיש לנו כבר את המיומנות של ההקשבה פנימה, נביא את היכולות האלו להתמקדות הבין אישית דרך חווית ה'כאן ועכשיו'. במרחב קבוצתי מכיל ומאפשר, נשחרר מנגנונים שאינם משרתים יותר, נפתח מיומנות שיסייעו לנו להתחבר פנימה ולנוע למקום חופשי יותר. נלמד להתנהל דרך כל מה שהווה בנו בכל רגע נתון דרך המפגש עם האחר".

יהודית מסכמת: "אני מאמינה, שבתוך כל אדם, ישנה מהות פנימית, אישית, שיודעת. שיודעת את הדרך לקראת חיים טובים יותר. חיים של אהבה, צמיחה, מימוש והגשמה. דרך שאפשר בכל פעם להגיע אליה מחדש בעזרת החיבור לגוף-ולנפש".

סדנה בהתמקדות חברתית

מתקיימת ב 11-12/7/19, חמישי אחה"צ-שישי בבוקר.
מיועדת לאנשים עם רקע במיינדפולנס, והתמקדות. תתקיים בגבעת שמואל

קורס התמקדות בסיסי יוצא לדרך ב 6/9/19 יתקיים אחת לשבועיים בימיי שישי בבוקר בגבעת שמואל
קורס התמקדות חברתית יוצא לדרך ב 13/9/19 יתקיים אחת לשבועיים בימיי שישי בבוקר בגבעת שמואל
קורס הסמכה בהתמקדות למטפלים, יוצא לדרך ב 5/9/19 יתקיים אחת לשבוע בימי חמישי בבוקר בגבעת שמואל
(מיועד לבוגרי קורס התמקדות בסיסי שלמדו אצלי או אצל מורים אחרים).

פרטי התקשרות

מייל [email protected]
נייד 054-4412512
מעבר לאתר
עמוד פייסבוק


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר