אופטיקה דורון פתח תקוה
אופטיקה דורון פתח תקוה

אופטיקה דורון – חוויה מתקדמת של ראייה מצוינת

החנות "אופטיקה דורון" הינה מוסד פתח תקוואי ידוע בקרב מרכיבי המשקפיים ועדשות המגע. יצאנו להכיר את הסיפור מאחורי העסק הייחודי הזה

פורסם בתאריך: 20.1.19 09:26

מזה 30 שנים שהאופטומטריסט דורון ברויטמן והצוות מעניקים לקהל הלקוחות פתרונות ראייה מתקדמים. לרגל חגיגות השלושים, שוחחנו עם בעל החנות, האופטומטריסט דורון ברויטמן.

אופטיקה דורון פתח תקוה

אופטיקה דורון פתח תקוה

30 שנה זה לא צחוק.

"ככה זה כשמרגישים בבית", מסביר דורון. "יש לנו לקוחות שמלווים אותנו במשך שנים ומשפחות שזכינו לטפל במספר דורות שלהן. גם החנות משפחתית. אשתי איריס ואני מנהלים אותה יחד, אחותי ענת היא חלק מצוות האופטומטריסטים שלנו וגם הילדים שלי איתנו. בתי הבכורה בחרה להמשיך את הדרך וכיום היא סטודנטית לאופטומטריה. תמיד מצחיק לראות את ההבעה המופתעת של לקוחות חדשים שמגלים את הקשר המשפחתי. אבל זה כל הכיף".

אתם גם זכיינים של קופות חולים, איך זה משפיע על הלקוחות שלכם?

"קודם כל, זה כבוד גדול. אנחנו חברים ברשתות מכבי ממבט ראשון, כללית אופטיק ומאוחדת אופטיקה, ולא היינו יכולים להיות כאלה אם לא היינו עומדים בדרישות הגבוהות של קופות החולים. הבודקים שלנו הם אופטומטריסטים מוסמכים ומיומנים, בעלי רישיון ממשרד הבריאות. כמו כן, יש אצלנו שני חדרי בדיקה מתקדמים ונגישות לנכים. חברי קופות החולים נהנים מהטבות ייחודיות והשתתפות של קופות החולים ברכישת מוצרי אופטיקה".

אתם מבטיחים חוויה חדשנית. איך זה בא לידי ביטוי?

"המכון שלנו עבר לפני מספר שנים מתיחת פנים, כך שהכול חדש ונוצץ. גם תהליך הבדיקה אצלנו חדשני ומתקדם. אנו מבצעים בדיקה ראשונית במכשיר i.Profiler Plus של חברת ZEISS הגרמנית, זהו כלי עזר שיוצר דו"ח אבחון מעמיק של העיניים בתוך פחות מ-30 שניות לכל עין. המכשיר יוצר פרופיל מפורט של העין שמאפשר התאמה של עדשות ראייה באופן אינדיבידואלי. בנוסף, המכשיר מתריע בפני תסמינים של מחלות עיניים ובעיות ראייה שונות. זה דיוק שאין שני לו.

בחדר הבדיקות שלנו לא תמצאו את מקרן השקפים ששימש בעבר לבדיקות ראייה. במקומו יש לנו מכשיר בדיקה דיגיטלי, גם הוא מבית ZEISS, אשר מאפשר לאופטומטריסט לבצע בדיקות שונות באמצעות טאבלט מיוחד. זה לא כמו בדיקת הראייה של פעם. זו רמה אחרת".

מהם אותם פתרונות ראייה מתקדמים שאתם מעניקים ללקוחות?

יש לנו פתרונות שעונים על אתגרי הראייה שמתחילים להופיע החל מגיל 40, כשקריאה של טקסטים קרובים הופכת לאתגר. אנחנו מתאימים משקפי מולטיפוקל ומשקפיים משרדיים לעבודה מול מחשב, שמאפשרים לראות מצוין בזוג משקפיים אחד. הניסיון שלנו מאפשר לנו לתכנן עדשות שמתאימות לאורח החיים ולשגרת היומיום של הלקוח. יש לנו מגוון עדשות מהיצרנים המובילים בארץ ובעולם – SKY, ZEISS, HOYA, Optiswiss, Rodenstock, Tokai, Esillor ו-Optimize.

אנחנו מתמחים גם בהתאמת משקפיים לבעלי פריזמות, לסובלים ממחלות עיניים ובעיות ראייה שונות ונדירות. ניתן לרכוש אצלנו גם משקפיים בטיחותיים וגמישים לפעוטות ולילדים קטנים".

מה המקרה הכי מיוחד שטיפלתם בו לאורך השנים?

"טיפלנו בהרבה מקרים מורכבים. היו אפילו מי שהצלנו להם את הראייה בזכות אבחון מוקדם של מחלות עיניים. יש לנו קשר ישיר עם רופאי עיניים מפתח תקווה והסביבה, והלקוחות שלנו מרוויחים טיפול מדויק יותר בזכות זה. הרופאים משתפים אותנו בתוצאות הבדיקה והאבחנה שלהם על מנת שנתאים את הפתרון האופטי הטוב ביותר למטופל. לפעמים קורה גם מצב הפוך; אנחנו מאבחנים בעיות ראייה חריגות ומפנים לרופאים בעלי התמחות ספציפית. הניסיון שלנו מאפשר לנו לסייע לסובלים ממחלות עיניים שונות, כמו קרטוקונוס, קטרקט וגלאוקומה, לראות טוב יותר, ואנחנו מלווים אותם ועוקבים אחר מצבם כדי לוודא שיקבלו פתרון הולם ומיטבי לבעיותיהם".

אילו מותגי משקפיים אפשר למצוא אצלכם?

"מלאי המשקפיים שלנו בחנות מתחדש כל הזמן. בין היתר, אנחנו מהחנויות הבודדות בישראל שמורשות למכור משקפיים של המותג הספרדי אתניה ברצלונה, וזכינו בשנה שעברה באות הצטיינות על קידום המותג בישראל. בתצוגה שלנו תמצאו גם משקפיים של בתי אופנה מובילים כמו נינה ריצ'י, לקוסט, פורלה, טום פורד וטומי הילפיגר. לצידם ניתן למצוא גם מסגרות של טד בייקר, וויליאם מוריס, ג'י-סטאר, סילואט, ג'ימי צ'ו, בוורלי הילס ורודנשטוק. אנחנו מחנויות האופטיקה הבודדות בישראל שיש להן מגוון רחב כל כך של מותגים ודגמים במחירים שונים. כל אחד ימצא אצלנו את המסגרת המושלמת עבורו".

ומי שלא מעוניין במשקפיים?

"אין בעיה. אנחנו מבצעים בדיקות התאמה לעדשות מגע ומלווים את הלקוחות כבר מהניסיון הראשון להרכיב את העדשות. יש לנו עדשות של החברות המובילות בישראל והאופטומטריסטים שלנו עוברים הכשרות בנושא של התאמת עדשות מגע והשתלמויות מקצועיות על הדורות החדשים של העדשות. אנחנו מנוסים בהתאמת עדשות מגע קשות למי שזקוק לכך, כמו הסובלים מקרטוקונוס".

אופטיקה דורון – רואים מצוין, מרגישים בבית

רח' אחד העם 63, פתח תקווה. (חפשו "אופטיקה דורון" ב-waze).

טל. 03-9343817

פייסבוק: אופטיקה דורון

אינסטגרם: @opticadoron

במכון קיימת מרפאת אורתופטיקה לאבחון וטיפול בעין עצלה ובפזילה. לקביעת תורים ניתן להתקשר למכון.

אופטיקה דורון

אופטיקה דורון


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משה מפ"ת שוטר בדימוס.

    מזל טוב לגברת לואיז בהגיעה לגיל בלי עין הרע 99 חורפים אנחנו מאחלים לך עוד הרבה שנים של בריאות, אושר, שמחה ואהבה ונחת מכל המשפחה.

  2. יפתח

    בעקבות המלצה של חברים גם אני התחלתי לקנות אצל דורון ויחד איתי כל המשפחה. הבדיקות שלו כל כך מדויקות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר