קוסמטיקאיות בראש העין. תמונה ממאגר Shutterstock
קוסמטיקאיות בראש העין. תמונה ממאגר Shutterstock

קוסמטיקאיות מומלצות בראש העין

הפנים שלנו הם כרטיס הביקור שלנו, ולכן חשוב מאוד לבחון לעומק את איכות טיפול הפנים לו אנחנו מתמסרות. בכתבה הבאה ריכזנו עבורכן את הקוסמטיקאיות המומלצות ביותר בראש העין, כדי שתהיו בטוחות שאתן בידיים טובות בדרך לעור הפנים הזוהר שתמיד חלמתן עליו

פורסם בתאריך: 12.6.19 08:42

אורנית עובדיה – אהבה עמוקה למקצוע וללקוחות

אורנית עובדיה, קוסמטיקאית מומחית, חשה משיכה לתחום האסתטיקה כבר מגיל צעיר. לאחר חוויות רבות אצל קוסמטיקאיות כנערה, ידעה לכשתפתח את הקליניקה שלה היא תציע את החבילה כולה – מקצועיות לצד לב גדול, היגיינה וניקיון לצד חיוך ושירות אישי וחם וכך קרה.

כיום מצהירה אורנית כי הדבר החשוב ביותר עבורה זה שכל לקוחה ולקוחה תצא ממנה מרוצה. "ההודעות שאני מקבלת מלקוחות אחרי הטיפול זה הסיפוק הכי גדול שלי", היא מודה.

כבר למעלה מעשור שאורנית עובדת כקוסמטיקאית בקליניקה פסטורלית ונעימה בחצר ביתה. בתוך הגינה הנעימה והשקטה, המלאה בירוק ובציוץ ציפורים, נמצאים מבני העבודה שלה ושל בעלה, ספר במקצועו. "אנחנו לפעמים חולקים לקוחות", אומרת אורנית בחיוך. "הן מגיעות אליו לצבע ואז עוברות לקליניקה שלי להוריד גבות. מנצלות את הזמן בחכמה".

שיהיה ללקוחות הכי נוח. אורנית בעבודה, צילום: Victoria g design

שיהיה ללקוחות הכי נוח. אורנית בעבודה, צילום: Victoria g design

לא בכדי נבחר המיקום הספציפי הזה, משום שאחד מהדברים המייחדים את הקליניקה, מלבד המקצועיות והמסירות של אורנית לעבודה, זו האינטימיות והפרטיות שאפשר לקבל אצלה.

כל מטופל, גבר או אישה, מתקבלים בהנאה אל מה שנדמה כמו צימר קטן ומרגיע, ושם זוכים לפרטיות מלאה בכל טיפול שירצו לעבור. "אני משמיעה מוזיקה, אם הלקוח רוצה, ומתאימה את עצמי אליו", מספרת אורנית. "הכל ביחס אישי, אף פעם ללא שיפוטיות. אני רוצה שיהיה להם הכי בנוח כאן".

הטיפולים בקליניקה

אז מאילו טיפולים תוכלו ליהנות אצל אורנית בקליניקה? ראשית, מתמחה אורנית בפדיקור רפואי ובבעיות רגליים מכל הסוגים לרבות פטרת, ציפורן חודרנית, יבלות, פדיקור לרגל סוכרתית (היא מחזיקה בתעודה רשמית של עמותת אי"ל – האגודה הישראלית לסוכרת) ועוד. לצד זאת היא מציעה טיפולי פנים למגוון בעיות עור, במסגרתם היא עובדת עם מכשיר מיוחד שמסייע להחדיר את החומרים הטיפוליים עמוק יותר אל העור, וכמובן גם הסרת שיער בלייזר, שפם וגבות באמצעות שעווה, מניקור ציפורניים ומריחת לק.

אורנית מציינת כי יש חשיבות גדולה בהתאמת הטיפול למטופל, לכן לצד שאלון מפורט עליו היא עוברת עם כל לקוח ולקוח היא עובדת גם עם חומרים המותאמים במיוחד לעור רגיש, וגם עם שעוות שמותאמות לעור רגיש ואף לילדות ולנערות.

עבודה בתקופת קורונה

עבור אורנית היגיינה וסטריליות הן ערכי יסוד, עוד הרבה לפני הקורונה, אך כמובן שהיא ממשיכה את שגרתה ביתר שאת בתקופה מורכבת זו. היא עובדת עם מכשירי עיקור וסטרליזטור בהקפדה יתרה, כאשר כל כלי וכלי שבהם היא משתמשת עוברים חיטוי אחרי כל לקוח.

היא עובדת עם כלים חד פעמיים וזורקת אותם לאחר שימוש אחד ומחליפה את הסדינים על המיטה בין לקוח אחד למשנהו. בנוסף, בהתאם לתקופה, עובדת אורנית עם כפפות ומסכה בכל עת, והיא מבקשת ממטופלים למלא הצהרת בריאות בכניסה ואף מודדת את חומם, הכל כדי להבטיח שכל לקוח שמגיע ירגיש בטוח ומוגן בכל עת.

לעולם לא להפסיק לחדש

מבחינת אורנית, שאוהבת כל כך את המקצוע שלה, אף פעם אין מקום להפסיק ללמוד והיא נוכחת באופן קבוע בכנסים, השתלמויות והכשרות שונות. "בארץ תחום הטיפולים הקוסמטיים מאד מתקדם ביחס לעולם", מסבירה אורנית.

"קיימים כיום המון המון פתרונות חדשים שלא היו בעבר. אם פעם היו מצבים שחייבו נטילת כדורים בעלי תופעות לוואי, או אפילו פתרונות כמו פעולות כירורגיות, היום ישנם חומרים בשוק שמציעים פתרונות לא פולשניים, טובים לא פחות, במריחה חיצונית, ללא סיכונים. והתוצאות מדהימות אותי כל פעם מחדש".

אורנית עובדיה

טלפון: 052-6446475

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

תוצאות מדהימות. צילום: Victoria g design

תוצאות מדהימות. צילום: Victoria g design


מיטל יופי ואסתטיקה –  הדרך הבטוחה לעור הפנים שתמיד רצית

הסיפור של מיטל צנעני התחיל כשהיתה נערה מתבגרת וסבלה מפצעי אקנה חמורים: "אף קוסמטיקאית לא הצליחה לעזור לי, ניסיתי הכל", מספרת מיטל שהמקרה האישי שלה הוביל אותה להעמקה בתחום קוסמטיקת הפנים, במטרה למנוע ולטפל במקרי אקנה ובבעיות עור בכלל. מיטל התחילה את דרכה בתחום הקוסמטיקה לפני 17 שנים בעסק עצמאי של בניית ציפורניים, קיבלה דיפלומה מקצועית של קוסמטיקאית מומחית לשיקום העור, צברה ניסיון בתחום קוסמטיקת הפנים, התמקצעה בטיפול בבעיות עור מורכבות, ועד היום היא ממשיכה ללמוד ולהעשיר את הידע וארגז הכלים שלה.

מיטל יופי ואסתטיקה - תעודת המומלצים ממגזין "את"

מיטל יופי ואסתטיקה – תעודת המומלצים ממגזין "את"

מיטל פיתחה שיטת עבודה המבוססת על הכלים שאספה במשך השנים, התנסתה בה בעצמה ומאז מפיצה את הבשורה בקרב נשים רבות בארץ ובעולם. הטיפול שלה מתחיל באבחון המתבצע לפי שאלון מובנה, יסודי ומפורט, שבעזרתו היא מצליחה למפות את חייה של המטופלת עם אוריינטציה ממוקדת למצב עור הפנים: "אני בוחנת את המצב הנפשי, רגישויות למזונות, אלרגיות, לקיחת כדורים, בודקת אם המטופלת עברה פילינג עמוק בעבר ובוחנת את ההשפעה שלו על עור הפנים. בהתאם לאבחון אני מתאימה למטופלת את שיטת הטיפול והחומרים בהם אשתמש", מסבירה מיטל שמדגישה כי היא לא עובדת לפי שיטה מובנית, אלא באופן מסוים ומותאם למטופלות. את שיטת הטיפול היא פיתחה במסגרת עבודתה עם חברת HIGH LIFE GLAMOR, שמספקת ליווי והדרכה צמודה של אחות מוסמכת וכימאית מומחית. לאחר האבחון העמוק ובמשך הטיפול, מיטל רוקחת את התמציות והשמנים בהם היא משתמשת לאותו מקרה ספציפי. בהמשך היא מתאימה תכשירים ללקוחה לטיפול עצמי ושימור התוצאות.

בנוסף לחומרים אותם היא רוקחת, מיטל עובדת גם עם מכשור מיוחד כמו HIFU ואולטראליפט למתיחת פנים וצוואר ללא ניתוח, מזופן – מכשיר לשיקום וחידוש העור, אנטיאייג'ינג ושיפור טקסטורת העור: "אחד הדברים החשובים לי ביותר במקצוע שלי הוא תמיד להתקדם במקביל לטכנולוגיה המתפתחת. המכשור שלי מתחדש בהתאם למוצרים הטובים ביותר בשוק", מציינת מיטל. בנוסף לטיפולי הפנים המתקדמים, מעניקה מיטל בקליניקה שלה בראש העין גם טיפולי הסרת שיער בלייזר ושעווה.

מיטל יופי ואסתטיקה

מיטל יופי ואסתטיקה

בעיות עור אינן מסתכמות בפצעי אקנה וקמטים. מיטל נותנת מענה ופתרונות גם לבעיות מעבר ליופי ואסתטיקה וביניהן סבוריאה, אסטמה של העור, ואפטות בפה: "מגיעות אליי לקוחות שלא הצליחו למצוא פתרונות אצל רופאי עור, ובעזרת השיטה שלי אנחנו מצליחות לעלות על מקור הבעיה ולפתור אותה מהשורש", היא מציינת.

כל לקוחה שמגיעה לטיפול פנים אצל מיטל יכולה להרגיש מיד שהגיעה הביתה. היחס החם, האכפתי והדואג של מיטל, וכמובן ההמלצות והתוצאות מרגיעים מיד גם את המטופלות המודאגות ביותר: "הפנים שלנו הם כרטיס הביקור שלנו. אני הייתי במקום הזה שבו לא הרגשתי בנוח עם עצמי בגלל בעיית עור קשה. מאז אני עושה הכל כדי לעזור לכל אחת שצריכה עזרה קוסמטית במטרה להרגיש טוב עם עצמה שוב", מספרת מיטל בהתרגשות. לא כל מי שמגיעה למיטל אכן תטופל אצלה כפי שחשבה. מיטל מספרת שיש בנות שמגיעות אליה ללא שום צורך בטיפול פנים עמוק או מורכב והיא חשה מחויבות לציין זאת בפניהן, גם אם משמעות הדבר היא איבוד לקוח. הכנות, המקצועיות, והאנושיות העניקו למיטל תעודה מטעם מגזין "את" כקוסמטיקאית מומלצת על ידי קוראות המגזין בקטגוריית טיפולים קוסמטיים.

מטיפול הפנים אצל מיטל, הלקוחות יוצאות בחיוך, ועם מידע וטיפים רבים לשמירה על העור לאחר הטיפול, הנחיות לחשיפה לשמש, קרמים מתאימים ועוד. לסיום, מדגישה מיטל כי היא ממליצה להגיע לטיפול פנים בעקבות המלצות ולא בעקבות הבטחות שווא: "אין הבטחה להצלחה מידית, זהו תהליך שלעיתים דרוש לו זמן ולכן שלב האבחון הוא מהותי ביותר. הבטחות לתוצאות מידיות ברשת יכולות לפתות, אך חשוב להיזהר ולשים לב שהתכשירים אכן מתאימים לעור הפנים ולא להתפתות לתמונות הפרסומיות".

מיטל יופי ואסתטיקה

טלפון: 052-2927232

קישור לעמוד הפייסבוק

מיטל יופי ואסתטיקה

מיטל צנעני


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר