ציורי קיר תלת מימד. תמונה: shutterstock
ציורי קיר תלת מימד. תמונה: shutterstock

ציורי קיר תלת מימד

חושבים להכניס קצת צבע ואומנות לבית או לעסק? אספנו עבורכם מספר ציירי קירות שיבטיחו שאת הקיר שלכם אף אחד לא יפספס

פורסם בתאריך: 17.6.19 15:43

יונתן גל ציורי קיר

כולנו אוהבים את הבלתי מוסבר, המיוחד, הלא יודע, וכשיש משהו שאנחנו לא מצליחים להסביר ברגע הראשון אנחנו נמשכים אליו כמו יתוש למנורה מזמזמת.
אומנות גם היא, חלק בלתי נפרד מחיינו, מציתה לנו את הדמיון ושולחת אותנו למחוזות חדשים בהם אנחנו מערערים על משמעויות החיים, כוונות האומן, והמסרים הסמויים שחבויים בתוך היצירות עצמן. השילוב בין השניים, יוצר לעיתים תעתועים ואשליות שמאפשרים לנו לראות דברים מנקודת מבט אחרת, כזו שמושכת אותנו כלכך קרוב, עד שבלי לשים לב, גם אנחנו הופכים לחלק מהיצירה.

ציורי קיר הפכו בשנים האחרונות לאחד הטרנדים האומנותיים המסקרנים ביותר בישראל, עם שלל אמנים שלא מחכים עד שאנחנו נגיע אליהם, ובמקום זאת מביאים את האמנות אלינו.
אחד האמנים שמביאים את האמנות עד אלינו בדרך מפתיעה ביותר, הוא יונתן גל, צייר קירות שהתחיל את דרכו על הקיר ועבר במרוצת השנים גם לציורי רצפה, ציורים על חולצות ומשם לציורי תלת מימד מדהימים. יונתן שהתחיל את דרכו כצייר עוד בגן (אבל בינינו, מי לא צייר על הקיר בתור ילד) השתעשע במהלך השנים בחיפוש אחר רעיונות שונים, בעזרתם הוא יכול להביא את האומנות שלו לקהל הרחב ולהפוך אותו לחלק מיצירותיו.

ציורים שפותחים נוף מדהים. צילום: יונתן גל

ציורים שפותחים נוף מדהים. צילום: יונתן גל

אם תלכו ברחוב או תגיעו לאיזה כנס או קניון ותראו מולכם ציור שממש נראה כאילו הוא יוצא מהריצפה או קופץ מהקיר, ייתכן מאוד שנתקלתם באחד מציוריו של יונתן. על ידי מתיחה ועיוות של ציוריו במחשב, מצליח יונתן בעזרת כישרון שנחשב ללא פחות מקסם, להוריד את ציוריו, שובי הדמיון אל הרצפה או על הקיר וליצור ציורי תלת מימד מפתיעים ומרתקים.

"אחרי שנים בתחום, חיפשתי דרכים חדשות להגיש את האומנות שלי ולרתק את הקהל. ב-2012 פנו אליי מ-HP בבקשה שאצור ציורי רצפה תלת מימד, עבור כנס שהם עורכים בגרמניה. לא ידעתי בזמנו כיצד לעשות את זה אבל לאחר שחקרתי את התחום לעומק הבנתי כיצד נוצרת האשליה ומשם כבר הכל היסטוריה.
"היום אני יוצר עבור החברות הגדולות ביותר ציורי קיר ורצפה המשתלבים בעולם התוכן העיצובי והשיווקי שלהם. לעיתים זה מבוצע על גבי המחשב ומיוצר כמדבקות, כשחלקן עם אשליה אופטית שמעניקה להם מראה של תלת מימד. היתרון הגדול של ציורי התלת מימד הוא שהם מאפשרים לקהל להפוך לחלק מהיצירה ולהשתלב ביצירה. כשעומדים בזווית ובמרחק הנכונים, זה ממש נראה כאילו הבן אדם בא במגע עם האובייקט של התמונה, ואנשים פשוט משתגעים על זה. כולם רוצים להצטלם עם היצירה ולשתף אותה דרך הפייסבוק ,אינסטגרם ודומיהם כפועל יוצא החברות משיגות פרסום וחשיפה". מסביר יונתן.

את התשוקה שלו לאומנות מחלק יונתן בין עבודותו המוזמנת והמסחרית לבין הפצת יצירתו האישית כמעט בכל מקום אפשרי. במרוצת השנים הוא הספיק לקחת חלק בכנסים, תערוכות, פסטיבלים, השתתף באירועים חברתיים, התנדב יחד עם תלמידי בית ספר ועשה עוד אינספור פרוייקטים מעוררי השראה שהביאו את האומנות שלו כמעט לכל נקודה בארץ.

"כמובן שרוב הזמן אני עובד בשביל פרנסה, בדיוק כמו כל אחד, אבל אם שואלים אותי אני תמיד אומר שציור ביד חופשית זה הדבר שאני הכי אוהב לעשות. בין אם זה על הריצפה ובין אם זה על הקיר, כשאני מצייר את היצירות שבאות לי מהראש, זה המקום שלי לביטוי, זו האהבה והתשוקה הגדולה ביותר שלי".

עבודתו של יונתן מתפרשת על מגוון תחומים רחב, הוא עובד עם החברות הגדולות ביותר בתעשיית המזון ועשה עבודות בשביל רשתות מזון גדולות כמו בלאק בורגר, טמפל בר, תנובה, עלית, קולה קולה, נביעות ועוד. גם משרדי ההייטק הגדולים זכו לשים את ידיהם על ציוריו המהפנטים והעלו אותם על קירותיהם, ביניהם חברות כמו אמדוקס, סמסונג ועוד.
בעוד שהספיק לכבוש פסגות ולעבוד מול השמות החמים ביותר בשוק בשנים האחרונות, יונתן לא שוכח את האהבה שלו גם לברים שכונתיים, פאבים, מסעדות ובתי קפה צנועים. הוא מציע את שירותיו גם לעסקים קטנים יותר שרוצים להציג פיסות אומנות מרשימות ולהפעיל את דמיונם של לקוחותיהם.

מזהים את הבר המפורסם שבתמונה? צילום: יונתן גל

מזהים את הבר המפורסם שבתמונה? צילום: יונתן גל

אם אתם מחפשים גימיק שיווקי מוצלח שימשוך אליכם לקוחות, ציורי הקיר יאפשרו לכם להוסיף נופך אומנותי ללקוחותיכם, שירוצו להצטלם, להעלות ולשתף את הציורים ועל הדרך יעניקו לכם פרסום איכותי ויצירתי שכולם רוצים לשתף.

טלפון: 054-6693045

למעבר לאתר
למעבר לעמוד הפייסבוק

תזהרו לא ליפול.. צילום: יונתן גל

תזהרו לא ליפול.. צילום: יונתן גל


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר