שירותי קבורה בפתח תקוה (Shutterstock) צילום:StudioPortoSabbia
שירותי קבורה בפתח תקוה (Shutterstock) צילום:StudioPortoSabbia

סידורי קבורה בפתח תקוה: ארגון וטיפול בסידורי ההלוויה של יקרכם

"פיני שירותי קבורה" מטפלים עבורכם בכלל סידורי הקבורה וההלוויה בכדי שלא תצטרכו לעסוק בעניינים ביורוקרטיים ופורמליים בשעה קשה זו

פורסם בתאריך: 24.9.19 12:48

ארגון וטיפול בסידורי ההלוויה

"פיני שירותי קבורה" מספקים עבור משפחת הנפטר את השירותים הבאים: תיאום ההלוויה מול חברת קדישא; הוצאות רישיון קבורה מול משרד הבריאות; הדפסת מודעות אבל והדבקתן ברחוב ובבניין בית הנפטר; ארגון זרי פרחים להלוויה; עריכת טקס הלוויה על פי רצון המשפחה; העברת הנפטר לבית העלמין.

מה חשוב לדעת על הוצאת רישיון קבורה ממשרד הבריאות?

פיני צרנס, המנהל את חברת "פיני שירותי קבורה" מזה 40 שנה, אומר: "טרם תיאום הלוויה, יש לדאוג להוצאת רישיון קבורה ממשרד הבריאות. ללא הרישיון, לא ניתן לקבור את הנפטר. בכדי להוציא רישיון קבורה עבור הנפטר, יש לגשת למדור רישיונות קבורה במחוז משרד הבריאות אליו משתייך הנפטר עם תעודת הזהות של הנפטר, הודעת פטירה שנרשמה ונחתמה בידי הרופא שקבע את המוות, ואישור המשטרה. לצד הוצאת רישיון קבורה מהמחוז, ניתן גם לדאוג באותו המעמד לתעודת פטירה. אנו מבצעים את כל התהליך עבור משפחת הנפטר".

מהי הבירוקרטיה מול חברה קדישא לתיאום הלוויה?

"יש לפנות לחברה קדישא בכדי לתאם את מקום הקבורה ומועד הלוויה. לחברה קדישא, יש לפנות עם כלל המסמכים הרלוונטיים האמורים: תעודת הזהות של הנפטר, תעודת הפטירה, רישיון הקבורה, ותעודות המוכיחות את יהדותו של הנפטר.

"ב'פיני שירותי קבורה', אנו דואגים לאיסוף כלל המסמכים הללו לאחר הוצאת רישיון הקבורה, ולתיאום מקום הקבורה והמועד, בהתאם לרצון משפחת הנפטר.

"חברה קדישא היא זו המתאמת את מועד הלוויה ולכן יש לבצע את התיאום מולם, תוך התחשבות בלוחות הזמנים הרצויים למשפחה. חשוב לדעת, כי הלוויות באמצעות חברה קדישא אינן מבוצעות בשעות הלילה, בשבתות ובחגים.

"במקרים בהם הפטירה ארעה בסוף השבוע או בחג, אנו נדאג להעברת הנפטר למקום שמירתו עד למועד הלוויה.אנו מבצעים את כלל התיאומים למקום ומועד הקבורה והלוויה מול חברה קדישא, בכדי להקל על הבירוקרטיה עבור משפחת הנפטר. בנוסף, אנו דואגים להבטחת הבקשות המיוחדות של משפחת הנפטר מחברה קדישא, כגון: בקשות מיוחדות: אם אתם מעוניינים בהסדרי קבורה מיוחדים, כגון קבורה בתכריכים, קביעת מסלול למסע הלוויה ועוד".

מה כולל שירות עריכת טקס הלוויה שלכם?

"אנו מציעים שירות עריכת הטקס בהתאם למנהגים ולאמונות השונות של משפחת הנפטר. אנו דואגים כאמור, להעברת נפטר אל בית העלמין שנבחר. אנו דואגים לסידורי הפרחים לטקס הלוויה וכן לציוד הגברה להקראת ההספדים. כל בקשה של המשפחה וקרובי הנפטר, מתקבלת אצלנו באהדה ונעשה הכל בכדי שהמשפחות תקבלנה את הטקס המכובד והמבורך ביותר".

פיני שירותי קבורה
טלפון: 050-5232541

קישור לפייסבוק 

פיני שירותי קבורה. צילום עצמי

פיני שירותי קבורה. צילום עצמי


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר