בית דפוס עמל - חוויית דפוס חדשנית בעולם הטכנולוגי (עיצוב והפקה: בית דפוס עמל)
בית דפוס עמל - חוויית דפוס חדשנית בעולם הטכנולוגי (עיצוב והפקה: בית דפוס עמל)

"בית דפוס עמל" – חוויית דפוס חדשנית בעולם הטכנולוגי

בין אם מדובר בבר מצווה, חתונה, אירוע או אפילו עסק, חפשו בתי דפוס בפתח תקוה שיוכלו להגשים כמעט את כל חלומות הדפוס הכי פרועים שלכם. 'בית דפוס עמל' הוא מהטובים שבהם

פורסם בתאריך: 3.12.19 18:36

כבן דור ה-Z, הייתי עד לשינוי הטכנולוגי העצום שהתחולל בעולמנו בשנים האחרונות. מאנשים שמסתובבים עם טלפון קטן שמותאם אך ורק למטרות תקשורת, הפכנו ליצורים חכמים בעלי יכולת לבצע כמעט כל פעילות במרחק נגיעה. אולם גם במציאות הטכנולוגית שלנו, חווית הדפוס עדיין חיה ונושמת. זה לא זמני, היא לא הולכת לשום מקום.

גם לאלו שרגילים לצפות בעולם דרך כף ידם, ישנם פריטים שהם מעדיפים לתת להם פינה משלהם. לא ניתן להתחרות עם התחושה של להחזיק ספר, תעודה חשובה או הזמנה לאירוע במו ידיכם. כאשר לוקחים בחשבון את מגוון האפשרויות העיצוביות, האמנותיות והמרגשות שמעצב מקצועי ויצירתי יכול לבצע על גבי הנייר, גם הספק הקל ביותר שהדפוס ייכחד, יורד ישר לטמיון.

בחברת "בית דפוס עמל" מאמינים כבר למעלה מ- 75 שנים בהגדרתו של הנייר כאמצעי אמנותי שיכול לרגש אותנו כל פעם מחדש. לאור העובדה שהאמנות תתפוס מקום משמעותי בחיינו גם בעתיד הרחוק, הם שואפים להראות לאנשים את היכולות האמנותיות והייחודיות שטמונות בשימוש חכם בנייר.

השאיפה הזו באה לידי ביטוי באיכויות ההדפסה הגבוהות ביותר בשוק, ביצוע ושילוב השבחות נייר מיוחדות, הזמנות לאירועים פורצות דרך וכן ניירת משרדית יוקרתית ומושכת במיוחד לעין (כרטיסי ביקור, מעטפות ונייר מכתבים).

יחד עם זאת, עומדת בפני חברות הדפוס הגדולות שאלה גורלית: כיצד ניתן להתאים את הדפוס לעולם הטכנולוגי של ימינו? ובכן, על פי אמונתם של מנהלי "בית דפוס עמל", לא רק ניתן לקשר בין השניים, אלא אפילו רצוי ומתבקש לעשות זאת.

דפוס עמל: ערך החדשנות הוא זה שעומד לנגד עיניהם. עיצוב והפקה: דפוס עמל

בית דפוס עמל: ערך החדשנות הוא זה שעומד לנגד עיניהם. עיצוב והפקה: בית דפוס עמל

אתר האינטרנט המתקדם והיפהפה של "בית דפוס עמל" מעניק לכם את האפשרות לעצב לעצמכם הדפס מקצועי שיגיע לפתח ביתכם עד לפרטים הקטנים ביותר: נגיעות של טאצ' אישי, בחירת נייר, גימורים מיוחדים, השבחת נייר, ביצוע הטבעות מרהיבות ועוד.

בין הפריטים הרבים שהחברה מציעה, תוכלו למצוא מגוון הזמנות לאירועים, הדפסת תמונות קנבס ואמצעי שילוט קטנים וענקיים כאחד, כרטיסי ביקור ממותגים לעילא, ניירת משרדית, מעטפות, פולדרים, מגנטים, סימניות, ספרים, תוכניות הנדסיות ועוד המון מוצרים נוספים. גם אם עולה לכם רעיון מטורף להדפס שאינו מופיע באתר, כדאי שתדעו כי ב"בית דפוס עמל" ישמחו לפרוץ יחד עמכם את כל הגבולות.

כל יוצר אמנותי באשר הוא יכול להמשיך ולהתקיים רק באמצעות חידוש מתמיד. ערך החדשנות הוא זה שעומד לנגד עיניהם של עובדי "בית דפוס עמל" בכל עבודה שהם מבצעים, ואצלם אין כמעט דבר שאיננו בר ביצוע. המשפחה שעומדת מאחורי החברה דוגלת ביצירתיות ובמחשבה מחוץ לקופסה בכל תחומי חייהם ועבורם הן כמו אוויר לנשימה. לכן, אין זה פלא שהאופי האמנותי הזה מוטמע גם ב-DNA של העסק המשפחתי.

עם כל הכבוד ליתרונותיו הרבים של העולם הטכנולוגי, ואכן כבודו במקומו מונח, ישנם תחומים שלא ניתן להפיק מהם את המיטב כאשר הם מונגשים רק באמצעים הטכנולוגיים. בחברת "בית דפוס עמל" אמנם מחבקים את המהפכה הזו, אך גם נותנים לחוויית הדפוס מקום ייחודי משלה בעולמנו, על מנת שתמשיך לקבל את הכבוד הראוי לה.

 

"בית דפוס עמל"

כתובת: ז'בוטינסקי 2, פתח תקווה.

טלפונים: 03-9231345, 03-9244334

קישור לאתר – בית דפוס עמל

קישור למייל – בית דפוס עמל


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר