כלי עבודה מקצועיים בפתח תקווה (תמונה ממאגר shutterstock, צילום: ViblyPhoto)
כלי עבודה מקצועיים בפתח תקווה (תמונה ממאגר shutterstock, צילום: ViblyPhoto)

כלי עבודה מקצועיים בפתח תקווה: המקומות שחייבים להכיר

בין אם אתם בעלי מקצוע ובין אם סתם משפצים חובבים, בשביל לעבוד בבית אתם צריכים כלים אמיתיים. אלו הן חנויות כלי העבודה בפתח תקווה שיספקו לכם את הסחורה, תרתי משמע

פורסם בתאריך: 19.12.19 16:15

בראנד אספקה טכנית

בין אם אתם אנשי מקצוע בתחום הבנייה והשיפוצים שנעים כל היום בין כלי עבודה אחד לשני, ובין אם אתם אנשים פרטיים המחפשים את הכלי המושלם לביצוע הפרויקט בבית שדחיתם קצת יותר מדי, אתם זקוקים למקום בו תוכלו לקבל ייעוץ, שירות, וכמובן, את הציוד הטוב ביותר שקיים בשוק. הכירו את "בראנד אספקה טכנית בע"מ", המקום בו כל הצרכים שלכם בתחום כלי העבודה המקצועיים יענו במהרה.

המוצרים בחנות

בחנות הגדולה של "בראנד אספקה טכנית בע"מ" ניתן למצוא כמעט כל כלי עבודה שחלמתם עליו, לביצוע כל פרויקט, מן הקל אל המורכב, ואת הכל תקבלו עם שירות וחיוך גדול, כיאה לעסק משפחתי. בני משפחת סלהוב, הכוללים את ציון סלהוב, אבי המשפחה שהקים את העסק בשנת 2008, ושני בניו אוהד ונדב, שהגיעו לעבוד עמו לפני חמש שנים, מתגאים בכך שבחנות תמצאו את המותגים הגדולים ביותר בתחום כלי העבודה, כדוגמת מקיטה, בוש, קרצ'ר, SIGNET, DEWALT ועוד, לצד צוות שישמח שתתקילו אותו בכל שאלה מקצועית. "הלקוחות הפרטיים קוראים לנו "חנות צעצועים לגברים'" אומר נדב סלהוב בחיוך.

חנות צעצועים לגברים (צילום: דניאל אדרי)

חנות צעצועים לגברים (צילום: דניאל אדרי)

צוות החנות

בחנות פועלים בני משפחה סלהוב; האב, ציון, שהיה סוכן של מותג כלי עבודה גדול במשך 20 שנה עד שפתח את החנות, והוא מגיע עם ידע וניסיון שאין להם מתחרה, ושני בניו שלמדו ממנו את רזי המקצוע. לצדם, ימצאו הלקוחות עובדי חנות נוספים המגיעים מהתחום המקצועי וישמחו לתת שירות וסיוע, שתי טלפניות המפעילות את השירות הטלפוני ללקוחות שמזמינים באתר האינטרנט של החנות, ואת צוות המשלוחים שיוצאים מדי יום למשלוח הזמנות ללקוחות ממטולה ועד אילת. "אמנם אני עובד עם חברות משלוחים גדולות, אבל יש לנו גם נהג משלוחים שיוצא למשלוחים דחופים" מספר נדב. "אנחנו עומדים לרשות הלקוחות שלנו גם במקרים דחופים. אני שם במקרים כאלה את הרווחיות בצד, חשוב לי יותר שהלקוח יקבל את השירות הטוב ביותר וששם החנות והמוניטין שצברנו ישמרו אצל הלקוח".

לקבל את השירות הטוב ביותר (צילום: דניאל אדרי)

לקבל את השירות הטוב ביותר (צילום: דניאל אדרי)

השירות בחנות

כפי שנאמר, אחד הדברים שבני משפחת סלהוב שמים עליו את הדגש הגדול ביותר הוא תחום השירות ללקוח. המנטרה שמנחה אותם בעבודה היומיומית היא לשמור על המחירים והשירות. כך, בכל הנוגע למחירים הם מקפידים לעבוד בזול וכך למכור יותר. בכל הנוגע לשירות, הם מתנהלים עם תודעת שירות יוצאת דופן, ללא פשרות. "אנו מקפידים לשמור על רמת מחירים נמוכה ותחרותית במיוחד" אומר נדב. "ניתן לראות שבאתרי השוואת מחירים כגון זאפ, אנחנו מופיעים במקום הראשון, כחלק מהתוכנית העסקית שלנו, לתת את המחיר הטוב ביותר על מגוון כלי העבודה שלנו. בנוסף, ניתן לראות שיש לנו ממוצע של חמישה כוכבים במגוון של קטגוריות בכל הנוגע לשירות ואיכות".

כתובת: הירקונים 37, פתח תקווה
טלפון: 03-9133355

למעבר לאתר
למעבר לפייסבוק

החנות מציעה מחירים שקשה להתחרות בהם (צילום: דניאל אדרי)

החנות מציעה מחירים שקשה להתחרות בהם (צילום: דניאל אדרי)


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר