תמונה ממאגר Shutterstock
תמונה ממאגר Shutterstock

מענה אישי שמותאם לכל לקוח: רואה החשבון ישי פלח

שכירים, עצמאים, מעוניינים ברילוקיישן או בפתיחת עסק? חשוב לא לוותר על ליווי של רואה חשבון שיכול לתת מענה במקצועיות לצד רגישות ואנושיות

פורסם בתאריך: 12.1.21 19:52

 

"רואה חשבון טוב הוא כזה שמכיר את הלקוח ואת צרכיו, ופועל למתן מענה אישי לכל לקוח, גדול כקטן, בדגש על שירות וזמינות גבוהה", אומר רואה החשבון ישי פלח. משרד הבוטיק שברשותו של פלח, העוסק כרואה חשבון מזה כשעשור, מציע ליחידים ולעסקים שירותי ראיית חשבון וליווי להקמת עסק מצליח, ומתהדר בשירות מקצועי ומנוסה, לצד יחס אישי לכל לקוח.

משרדו של רואה חשבון ישי פלח מעניק שירותי ראיית חשבון מלאים לעצמאים בעלי עסקים קטנים ובינוניים, הנהלת חשבונות וביקורות לחברות פרטיות, והגשת דוחות חודשיים ושנתיים לרשויות המס.

תחומי מומחיותו של המשרד הינם מתן שירותי ראיית חשבון וייעוץ מס עבור המעוניינים ברילוקיישן לחו"ל או ניתוק תושבות, הגשת דוח שנתי לעוסק פטור, מיסוי חברות, פתיחת עוסק זעיר, ובנוסף גם החזרי מס לשכירים והחזרי מס שבח למוכרי דירות.

ניסיון עשיר במיסוי חברות

"אחד הפרמטרים החשובים ביותר בבחירת רואה חשבון הוא ניסיון", מדגיש ישי פלח, שלאורך שנותיו בתחום, צבר ניסיון רב בתחום ביקורות מס לחברות ומיסוי חברות, כאשר שימש כמנהל בכיר בתחום המס בפירמת רואי החשבון הגדולה בישראל ארנסט אנד יאנג EY.

"במסגרת תפקידי עברו תחת ידיי דוחות מס רבים של חברות, כאשר פעלתי לסיקור הדוחות, תוך התמודדות עם מגוון רחב של סוגיות מס", הוא אומר.

ייעוץ וליווי לרילוקיישן

כל אדם שמעתיק את מגוריו לחו"ל, בין אם במסגרת קבע או לתקופה זמנית, מחויב להגיש דו"ח למס הכנסה. ישי פלח הוא בעל ניסיון רב בליווי אזרחים בתהליך הרילוקיישן, אותו רכש בתפקידו הנוסף בארנסט אנד יאנג EY, כמנהל בכיר בצוות רילוקיישן ואחראי לייעוץ ולהכנת דוחות  אישיים ליחידים המבצעים העתקת מקום מגורים אל מחוץ לישראל.
"ניתוק תושבות ניתן לבצע לאדם שנמצא לפחות שלוש שנים במדינה אחרת. חשוב לבצע את התהליך בעזרת רואה חשבון המומחה ברילוקיישן", מדגיש ישי פלח, ומוסיף כי במסגרת התהליך יש להציג למס הכנסה אסמכתאות לניתוק התושבות מישראל וביסוס התושבות במדינה האחרת, המעידות על כך שמרכז החיים של האדם, האישי כלכלי וחברתי אכן הועברו למדינה שאליה העתיק את מגוריו.

ליווי יד ביד לעסקים

ישי פלח מחויב להצלחת העסקים אותם הוא מלווה. כך הוא פועל עוד מהרגע הראשון להכרת העסק ולבחינת האפשרויות למקסום הטבות המס להן הוא זכאי.

ליווי העסקים בשגרה כולל איתור וטיפול בסוגיות שעלולות להוות בעיה, ופתירתן עוד בטרם יהפכו לבעיה המכבידה על העסק – החל מטיפול במכתבי התראה מרשות המסים ועד לליווי שמעניק ישי ללקוחותיו למימוש זכאות למענקים לאורך תקופת הקורונה.

שירותיות וזמינות מעל לכל

משרדו של ישי פלח שם דגש על זמינות ושירות לכל לקוחותיו, משכירים, בעלי עסקים קטנים ועד לחברות גדולות. "עניין הטיפול בהוצאות העסק וההתנהלות עם רשויות המס עלולה להיות רוויית לחצים", מסביר ישי פלח, "האדם הממוצע אינו מבין מה נדרש ממנו, התקשורת מול רשויות המס עלולה להיות מבלבלת ומתסכלת והדרישות מצד הרשויות לא ברורות מספיק. שאלות ובעיות הן חלק טבעי ושגרתי בתהליך, ואני רואה את הצורך במענה זמין כחלק בלתי נפרד מהשירות של רואה החשבון ללקוחותיו".

צור קשר

ישי פלח רואה חשבון

054-2900267

[email protected]

לאתר

רו"ח ישי פלח (צילום: יניב סירי)

רו"ח ישי פלח (צילום: יניב סירי)


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר