משרדי רואי חשבון בפתח תקוה
משרדי רואי חשבון בפתח תקוה

רואי חשבון בפתח תקוה | האנשים מאחורי המספרים

מקצוע ראיית החשבון, מהווה את אחד המקצועות האטרקטיביים בשוק עם רף סינון גבוה מאוד במסלול האקדמי. יצאנו להכיר רואי חשבון בפתח תקוה ולהבין מי עומד מאחורי דוחות החשבונאות שרובנו כלל לא מכירים

פורסם בתאריך: 26.6.18 15:39

רואה חשבון ישי פלח

רו"ח ישי פלח (צילום: יניב סירי)

רו"ח ישי פלח (צילום: יניב סירי)

ישי פלח הוא רואה חשבון המתמחה בביקורת חשבונאות בחברות פרטיות, מיסוי יחידים וחברות, ייעוץ מס לעצמאים ולבעלי עסקים קטנים, הצהרות הון, דיוני שומה מול רשויות המס השונות והנהלת חשבונות שוטפת לעצמאים ולחברות. רו"ח ישי פלח הוא בעל משרד עצמאי הפועל בעיר מאז 2016 ומטפל בהצלחה בלקוחות רבים מהעיר פתח תקווה ומחוצה לה.

לאורך הקריירה שלו צבר רו"ח פלח ניסיון רב במשך חמש שנות עבודתו בפירמת רואי החשבון הגדולה בישראל "ארנסט אנד יאנג EY" בתפקידים בכירים, עם התמחות בסקירת דוחות המס של חברות בטרם הגשתם למס הכנסה, תוך התמודדות עם מגוון רחב של סוגיות מס. כמו כן, התמחה בהגשת דוחות אישיים לבכירים במשק מכלל התחומים וליחידים היוצאים לרילוקיישן לחו"ל. את הניסיון והמקצועיות הייחודיםם הללו, שמייחדים בדרך כלל רק פירמות גדולות, הוא מביא איתו לכל לקוח.

שירותי משרדו של רואה חשבון ישי פלח כוללים ליווי מלא עבור עצמאים בעלי עסקים קטנים ובינוניים, שירותי חשבונאות וביקורות לחברות פרטיות, והגשת דוחות חודשיים ושנתיים לרשויות המס. כמו כן, מתמחה המשרד בתחום של רילוקיישן לחו"ל בהיבטי ייעוץ מס וראיית חשבון, בטיפול בהחזרי מס לשכירים ובהחזרי מס שבח למוכרי דירות ובליווי מלא של עסקים פרטיים הנמצאים בתחילת דרכם.

המשרד מקיים קשרי עבודה רבים עם מס הכנסה, ומנהל בקרה שוטפת אחר התנהלות הרשויות מול כל הלקוחות. "אני עורך בקרה קבועה על כל הלקוחות שלי, ולרוב מטפל בבעיות עוד לפני שהן נוצרות, למשל דרך מכתבי התראה של הרשות עוד בטרם פנתה ללקוח", מספר רו"ח פלח על השירות המקצועי שמקבל אצלו כל לקוח. "מאז תחילת משבר הקורונה אני עובר על תיקי כל אחד מהלקוחות שלי ומברר מה הם זכאים לקבל ואיך אוכל להקל עליהם, גם אם לא ביקשו זאת או חשבו על כך, כי מקצוענות היא שם המשחק במשרד שלי".

משרדו של רו"ח ישי פלח פועל כמשרד בוטיק המציע את שירותיו לחברות פרטיות, לעצמאים ולבעלי מקצועות חופשיים שמתפקדים כנותני שירות, וגם לשכירים שעשויים להיות זכאים להחזר מס, ומציע להם את כל הכלים הפיננסיים שיעזרו להם להקים ולקיים עסק משגשג ומצליח. "לקוחות שהגיעו אליי לאחר טיפול רואה חשבון אחר, מרגישים את ההבדל מיד. אני עובר על נתוני הלקוח הקיימים ורואה כיצד אפשר למקסם את ההטבות המגיעות לו", מספר רו"ח פלח על ההצלחה ועל שיטת העבודה הייחודית של המשרד. "אני מסתכל על הלקוח ועל מכלול ההטבות והאפשרויות שלו – מעל הכל בתחום של רילוקיישן, ששם חייבים להיעזר במומחה אמיתי – ותמיד מצליח למצוא דרך לשפר את מצבו של הלקוח כבר מההתחלה".

הערכים העליונים שבהם דוגל רו"ח ישי פלח הם מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר, ששמורה בדרך כלל רק לחברות שפונות לפירמה גדולה, יחד עם יחס אישי שמייחד משרד עצמאי. "המוטו שלי הוא מקצועיות של פירמה גדולה יחד עם יחס אישי של משרד בוטיק", אומר רו"ח פלח לסיכום, "לרוב בתחום המיסוי אנשים לא יודעים בכלל מה מגיע להם, מה שלפעמים יכול להיות משמעותי מאוד ולהסתכם אפילו בעשרות אלפי שקלים, ולכן אני ממליץ לכל אחד לא להיכנס לתחום הזה לבד. כשמדובר ברשויות המס, כל אחד חייב מישהו מקצועי שילווה אותו לאורך כל הדרך".

נייד: 054-2900267

מייל: [email protected]l

לאתר: https://israel-tax.co.il/

 


רו"ח ניצן לזרוב

אחד הגורמים המשפיעים על יכולתו של העסק להיות רווחי, הוא הניהול הפיננסי, שמופקד בידיו של רו"ח. לתפיסתו של רו"ח ניצן לזרוב, תפקידו של רואה החשבון הוא לייצר ללקוח ערכים מוספים, ולא רק לנהל את כספיו. ערכים מוספים אלו מגולמים בשליטה וניהול בעסק שלו, בבקרה על ההכנסות וההוצאות וניהולם על פי מודל ייחודי בהערכת התוצאות. קריטריונים אלו מיתרגמים בסופו של דבר לרווחים בחשבון הבנק.
ניצן לזרוב הוא בעל ניסיון עשיר ורב שנים בתחום הניהול הפיננסי וראיית חשבון, ומשרת מגוון רחב של לקוחות: מעסקים קטנים של עורכי דין ופסיכולוגים ועד חברות בנייה גדולות וחברות בתחום המזון והמשקאות, ביניהן מסעדות, בתי קפה ועסקים למסחר קמעונאי. מרבית לקוחותיו הם לקוחות קבועים אותם הוא מלווה שנים ארוכות, חלקם לקוחות חוזרים אשר היו מרוצים מיעילות הטיפול בעסק שלהם. משרד רו"ח לזרוב מעניק ללקוחותיו את כל השירותים הנדרשים לעסק, כאשר המטרה שעומדת לנגד עיניו היא להפוך את העסק לעסק יעיל מניב ומצליח.

חיסכון של עשרות אלפי שקלים ללקוחות

ב-2016 קיבל לידיו רו"ח ניצן לזרוב חברה קמעונאית עם מחזור כספים גדול. בתחילת ההיכרות עם הלקוח, התחוור לו כי החברה התנהלה בצורה לא יעילה ופזרנית, הן מבחינת ההוצאות, הבקרות והדיווחים והן מבחינת התאמות חברות האשראי, שלא נעשו כשורה .התוצאה הייתה ריבוי של ביטול עסקאות. ניצן לזרוב ביצע עבודה מקצועית ומדוקדקת בתיק, הוביל את המערכת והבקרות הפנימיות והחיצוניות לעבוד באופן יעיל, והשליט סדר בבקרת השכר וההפרשות הסוציאליות. בחברה הותקנה מערכת להתאמות אשראי אוטומטית. התוצאה הייתה הפחתה משמעותית בעמלות הסליקה שמשלם העסק לחברות האשראי. הפיקוח והבקרה שנעשתה על ידי ניצן לזרוב הובילו לחיסכון של עשרות אלפי שקלים ללקוח המרוצה.

רו"ח ניצן לזרוב במשרדו

רו"ח ניצן לזרוב במשרדו

לשלם מסים פחות כחוק

כל עסק יכול להגיע לרווחיות גבוהה, אם הוא מכוון לשם ומציב לעצמו יעדים מספריים ספציפיים.
ניצן לזרוב מלווה עסקים רבים, תוך נתינת כל השירותים החשבונאיים תחת קורת גג אחת שעסקים זקוקים להם , בהם ייעוץ וליווי של הלקוח המותאם באופן אישי למידותיו, ובפועל עטיפה אישית של הלקוח . חלק מהטיפול הכולל והמקיף ללקוח הוא הדאגה לשמירת היעדים שנקבעו, בדיקת תזרימי הכספים, ומדידת התוצאות בכל שלב.
הטיפול העוטף והמקיף ללקוח, משיג את מימוש המוטו שמלווה את משרדו של רו"ח ניצן לזרוב – לשלם מסים פחות כחוק. איך זה נעשה? על ידי שימוש נכון בהוראות החוק והתקנות הנלוות, ניתן להקטין את תשלומי המס באופן חוקי, בהנחה שקיים סדר וניהול תקין של הנהלת החשבונות והספרים. צמצום תשלומי המסים יכול להביא לחיסכון משמעותי .

כתובת המשרד: רח' בן ציון גליס 18/106 אזה"ת סגולה, פ"ת
טלפון: 052-6693496
כתובת אימייל: [email protected]
מעבר לאתר


גרינברג ושות' – רואי חשבון

משרדו של גרינברג ושות' צלם: עוזי פורת

משרדו של גרינברג ושות' צלם: עוזי פורת

אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר בהבטחת הצלחתו של עסק הוא ניהול פיננסי נכון והתנהלות מיטבית ואחראית מול רשויות המס.
לשם כך, חשוב ואף קריטי לבחור ברואה חשבון מקצועי, מהימן ועתיר ניסיון שיידע לנווט את העסק בהצלחה בין המשוכות הכלכליות.
משרד רואי חשבון גרינברג ושות' הוא משרד ותיק הקיים משנת 1959 ובמשך 60 שנה צבר מוניטין רב ולקוחות קבועים שהצטרפו ומצטרפים במהלך השנים והופכים לחלק מהמשפחה.
אכן מדובר במשרד משפחתי, אותו מנהלים יעקב גרינברג ובנו גיל גרינברג – שניהם רואי חשבון מנוסים ולצדם 10 עובדים נוספים במשרד המספקים שירותי ראיית חשבון והנהלת חשבונות.
המשרד שומר על צביון משפחתי ולקוחותיו הופכים לחברים מהר מאוד, תוך ראיית הלקוח במרכז ותפישה כי העסק של הלקוח הוא הנדבך החשוב ביותר בעבודתו של רואה החשבון ויש לשמור על רווחיותו בכל צורה ודרך.
שירותי משרד גרינברג ושות' – רואי חשבון
המשרד מטפל בכל הנושאים הבאים: ביקורת דוחות כספיים, תכנון וייעוץ מס, ייצוג וניהול משא ומתן מול מס הכנסה, מע"מ והמוסד לביטוח לאומי. שירותי הנהלת חשבונות שוטפים הכוללים דיווחים שוטפים למע"מ, ומס הכנסה. הצהרת הון, בוררות, עמותות ומלכ"רים, עזבונות, דוח שנתי לעצמאי, החזרי מס לשכירים, גילוי מרצון, בדיקות נאותות, הנהלת חשבונות, ייעוץ עסקי ופיננסי, ועוד.
התמחות בבתי אבות
משרד רואי חשבון גרינברג ושות' צבר עם השנים התמחות מיוחדת בבתי אבות בשל פניות חוזרות של לקוחות בתחום ובמיוחד ניהול פיננסי של בתי אבות סיעודיים. כמו כן, למשרד התמחות מיוחדת בעמותות ללא כוונת רווח. את הארגונים והחברות מלווים רואי החשבון ממשרד גרינברג ושות' בכל הקשור לניהול נכון של העסק, התנהלות נכונה ואסטרטגיה עסקית כלכלית.
האווירה במשרד משפחתית ואישית בניגוד למשרדים גדולים בהם הלקוח "הולך לאיבוד", במשרד גרינברג ושות', רואי החשבון מהווים שותף אסטרטגי בכל היבט פיננסי של העסק, מייעצים מלווים את בעלי העסקים והחברות תוך תפירת חליפה אסטרטגית אישית מותאמת לכל לקוח ולקוח.

כתובת המשרד: רחוב מוטה גור 7, פתח תקווה
טלפון: 073-7374374
קישור לאתר


יניב טולדנו משרד רואה חשבון

רו"ח יניב טולדנו

רו"ח יניב טולדנו

יניב טולדנו – משרד רואה חשבון, הוקם במטרה להוות בית פיננסי חם לבעלי עסקים, עצמאים וחברות. המשרד מלווה בעלי עסקים יד ביד החל משלבי הקמת העסק, רישום עסקים ברשויות המס, דרך שירותי חשבונאות שוטפים וכלה בייעוץ אישי לאורך כל הדרך. יניב, מייסד המשרד מוסמך בראיית חשבון, בעל תוארBA במנהל עסקים במסלול האקדמי אונו, ובעל הכשרה בקורסים והשתלמויות שונות בתחום.
המשרד נחשב למוביל ומוערך בפתח תקווה והסביבה ומעניק מגוון שירותים לבעלי עסקים, בין היתר; רישום עסקים ברשויות המס, שירותי הנהלת חשבונות לעצמאים ולחברות, דיווחים שוטפים לרשויות, עריכת משכורות וחשבות שכר, הגשת דוחות שנתיים לעצמאיים, עריכת דוחות כספיים, ביקורת חברות, הגשת הצהרת הון ועוד.
בנוסף, המשרד מעניק שירותים של תחשיבים שונים, חוות דעת לבתי משפט בנושאים שונים. כל לקוח ולקוח מקבל את מירב תשומת הלב מצוות המשרד על מנת למקסם את תוצאות הטיפול בלקוח. למשרד הצלחות רבות בייצוג נישומים ברשות המיסים, תוך מטרה לשלם פחות מס כחוק!
חושבים שמגיע לכם החזר מס? אל תפספסו את ההזדמנות!
במשרד קיימת יחידה נפרדת המטפלת בהחזרי מס לשכירים, הפועלת ביעילות תוך התחייבות למתן תשובה ללקוח לגבי גובה החזר המס המגיע לו תוך 15 יום.
"כיום אלפי שכירים בישראל זכאים לקבלת החזר מס שיכול להגיע למאות ואלפי שקלים". כך מספר לנו טולדנו, "לעיתים מנוכים משכר העובד במהלך השנה תשלומי מס הכנסה בסכומים הגבוהים יותר מאלו שעליו לשלם, משום שבמהלך השנה לא נלקחים בחשבון פרמטרים שונים שיכולים להשפיע על חבות המס. את ההחזר ניתן לדרוש 6 שנים לאחור". זו הסיבה שיניב טולדנו מציע לכל אדם לגשת לבדיקת זכאות הניתנת במשרדו ללא תשלום.
ולסיום יניב טולדנו מביא לנו סיפור אישי שנגע לליבו על החזר מס:
"פנו אלי זוג הורים המקבלים קצבת נכות מביטוח לאומי עבור בנם ובקשו לברר האם מגיע להם החזר מס. לאחר קבלת החומרים וביצוע בדיקה יסודית מול רשות המיסים, הודעתי להם שקיים החזר מס בסך של 36 אלף ₪. הם לא האמינו למשמע אוזניהם וכמובן הודו לי.
מנקודת מבט אישית אני יכול לומר שריגש אותי לסייע להורים שנקלעו למצב המיוחד עם ילדם, ואני סבור שלרבים מאתנו מגיע החזר מס אשר לא נדרש.
טלפון: 073-2549512, נייד 054-8018226
כתובת: רחוב מוטה גור 9, פתח תקווה (ליד הקניון הגדול)
קישור לאתר


שוקר רואי חשבון

שוקר רואי חשבון (צלם: אנטון מיסלאבסקי)

שוקר רואי חשבון (צלם: אנטון מיסלאבסקי)

איך תבחרו משרד רואה חשבון לעסק שלכם?
בחירת רואה חשבון שילווה את העסק שלך צריכה להיעשות בחוכמה ותוך מחשבה עמוקה.
חשוב לדעת כי רואה חשבון הוא הרבה יותר מאשר יועץ מס והרקע שלו רחב ומעמיק יותר. רואה חשבון בניגוד ליועץ מס, מוסמך לעסוק עם חברות וללוות אותן מבחינת הנהלת חשבונות ודו"חות שנתיים ומתוקף כך לרואה החשבון ראייה מרחבית ומעמיקה יותר.
תפקידו של רואה החשבון הוא לדאוג לרישום נכון של פעילות העסק בספרי העסק. חלק מרואי החשבון בנוסף לתפקידם הקלאסי, דואגים גם לתכנון פיננסי נכון של העסק בין אם מדובר בחברה גדולה או בעסק קטן, מסייעים במקסום הרווחים ומוודאים כי החברה אינה מוציאה כספים מיותרים ושהינה רווחית.
אחד ממשרדי רואי החשבון המובילים בפתח תקווה הוא משרד שוקר רואי חשבון. המשרד פעיל משנת 2011 בניהולו של הרו"ח אלון שוקר וצוותו מונה 2 רואי חשבון ו-2 מנהלי חשבונות.
ייחודיות המשרד
המשרד משלב אופי צעיר, נמרץ ודינמי ומספק ללקוחותיו מענה מהיר ושירות מקסימלי לכל פניה ובקשה, לצד צביון וותיק המאופיין במתן שירותים מקצועיים תוך הסתמכות על ידע מעמיק וניסיון שנצבר במשך שנים בתחום.
ליבת המשרד היא במתן שירותי הנהלת חשבונות, ביקורת ודו"חות שנתיים לחברות ולעסקים לצד מגוון שירותי ניהול פיננסי. תחומי פעילות המשרד: ראיית חשבון, ביקורת ודו"חות כספיים, הנהלת חשבונות לעצמאיים ולחברות, תכנון וייעוץ מס, ייעוץ ולווי בפתיחת עסק חדש, התנהלות פיננסית נכונה לחברות ולפרטיים.
בנוסף לתפקיד הקלאסי, המשרד מעניק שירותי ליווי פיננסי בחליפה אישית. שירותי ייעוץ מיסוי, יעוץ פיננסי, שירותי חשבות, הנהלת חשבונות, הכנת דוחות מס לחברות ויחידים, בנייה וניהול תקציב, בניית מודלי תגמול ותמריצים לעובדים בחברות להעלאת מידת הפרודוקטיביות, טיפול בהחזרי מס וייעוציים מכל קשת ההיבטים הפיננסיים, כל זאת תוך הקפדה על מקצועיות, יצירתיות וגמישות לטובת הלקוח.
משרד שוקר רואי חשבון ממוקם ברמת סיב בפתח תקווה בלב ליבת העסקים ומשרדי החברות, כך שהגישה אליו קלה ונוחה לכל הבאים.
כתובת: שחם 30 פתח תקווה
טלפון: 03-7390277


מרכיאל ישראילוב – משרד שירותי חשבונאות ומיסים

מרכיאל ישראילוב - משרד שירותי חשבונאות ומיסים

מרכיאל ישראילוב – משרד שירותי חשבונאות ומיסים

משרד מרכיאל ישראילוב שירותי חשבונאות ומיסים מספק את כל השירותים הנדרשים לעצמאיים, לחברות ולעמותות מזה 6 שנים. המשרד קיים משנת 2012 ולקוחותיו מגיעים מכל רחבי הארץ וביניהם עצמאים, חברות, ועמותות. הייחוד של משרד שירותי חשבונאות מרכיאל ישראילוב הוא במגוון השירותים והלווי הצמוד המסופקים ללקוחות. השירותים ניתנים בהתאם לצרכי הלקוח ובראייה כוללת, במטרה לשמור על איזון ורווחים כלכליים ולייצר עסקי רווחי ומצליח. המשרד פעיל ומנוסה בעולם ראיית החשבון ומתמחה בכל הנושאים השוטפים מול הרשויות.
כל שירותי המשרד נעשים תוך הקפדה ללא פשרות ושמירה על סטנדרטים גבוהים ביותר של שירות ללקוח. לקוחות המשרד זוכים לייעוץ שוטף ומעמיק בכל היבטי העסק שלהם וכל אלו מתבצעים תוך לווי והדרכה צמודה של הלקוח והכוונתו לקראת התנהלות פיננסית ותזרימית נכונה ואידאלית.
שירותי משרד שירותי חשבונאות ומיסים מרכיאל ישראילוב
פתיחת תיקים ברשויות המס; שירותי הנהלת חשבונות; הכנה והנפקת משכורות לעובדים; הגשת דוחות שנתיים לעצמאיים; הכנת דו"ח הצהרת הון; החזרי מס; הנהלת חשבונות ממוחשבת לחברות ופרטיים; הנהלת חשבונות לפי צרכי הלקוח; חישובי כדאיות לעסק ; שירותי חשבונאות לעסק. הנהלת חשבונות חד-צדדית וכפולה, הפקת דו"חות חד-פעמיים ותקופתיים, הצהרות הון, ייעוץ מס, הפרשת כספים לקופת הפנסיה, חשבות שכר, זיכויים וניכויים אישיים, ליווי עסק בעת פתיחתו ובצעדיו הראשונים, בדיקת כדאיות כלכלית, ייעוץ וליווי בהבראת העסק, ייצוג מלא מול כל רשויות המס ועוד.

כתובת המשרד: ברקת 10 פתח תקווה
אתר:
טלפון במשרד: 03-6322296


משה בן גיגי רואה חשבון

משה בן גיגי רואה חשבון

משה בן גיגי רואה חשבון

משרד רואה חשבון משה בן גיגי קיים מזה 4 שנים ופועל במתכונת של One stop shop לכל נושאי ראיית חשבון והנהלת חשבונות, לפרטיים ולחברות.
המשרד בניהולו של רו"ח משה בן גיגי המביא איתו ניסיון של עשור בתחום ראיית החשבון והנהלת החשבונות.
על מנת לענות על צרכי הלקוחות, מציע המשרד שירות ייחודי בחליפה אישית לכל לקוח ולקוח. במפגשי לווי הלקוחות מזהה רואה החשבון בן גיגי את צרכיו הייחודים של כל לקוח ולקוח תוך זיהוי מטרות ויעדי העסק, ופועל להשגת מטרות אלו ביעילות.
מערכת היחסים עם הלקוחות הינה ארוכת טווח ומבוססת על אמון הדדי וייעוץ פיננסי איכותי ומעמיק.
שירותי משרד רואה חשבון משה בן גיגי כוללים:
הנהלת חשבונות ודיווחים לרשויות המס, ייעוץ וחסכון במס, החזרי מס לשכירים, ייצוג מול רשויות המס, דוחות שוטפים ורבעוניים לחברות, עריכת דוחות כספיים, חשבות שכר והפקת תלושי שכר, הצהרות הון, בדיקת כדאיות עסקית לקראת הקמת/רכישת עסק, ייעוץ וליווי עסקי ומעקב אחר תזרימי מזומנים.
One stop shop לראיית חשבון
משרד רואה חשבון משה בן גיגי הינו משרד בוטיק – One stop shop לכל נושאי ראיית חשבון והנהלת חשבונות.
השירות הוא מקצועי וללא פשרות לטובת הלקוח ומתוך תפישה כי הלקוח במרכז. לקוחות המשרד מקבלים שירות ישירות מבעלי המשרד כך שהצביון המשפחתי והאישי נשמר לאורך שנים.

כתובת המשרד: יעל רום 6 א פתח תקווה
קישור לאתר
כתובת מייל
קישור לדף הפייסבוק
טלפון: 050-3870688


 



 

כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר