ד"ר אמיר קרשנוביץ צילום דוברות בית החולים
ד"ר אמיר קרשנוביץ צילום דוברות בית החולים

מנהל חדש ליחידת הנוירוכירורגיה במרכז שניידר

ד"ר אמיר קרשנוביץ' מחליף בתפקיד את ד"ר שלום מיכוביץ' שפרש לגמלאות

פורסם בתאריך: 6.12.17 14:24

ד"ר אמיר קרשנוביץ' מונה לתפקיד מנהל יחידת נוירוכירורגיה במרכז שניידר לרפואת ילדים. הוא מחליף בתפקיד את ד"ר שלום מיכוביץ', אשר פרש לגמלאות. ד"ר קרשנוביץ' הוא תושב אבן יהודה, נשוי ואב לשלושה. הוא שימש בתפקידו האחרון כמנהל היחידה לנוירוכירורגיה ילדים בבית חולים לילדים בפנסילבניה, ארצות הברית.

ד"ר קרשנוביץ' הינו בוגר לימודי רפואה באוניברסיטה הלאומית של מקסיקו ובעל תואר שני במנהל מערכות בריאות מאוניברסיטת אוהיו בארצות הברית. הוא סיים התמחות בנוירוכירוגיה בבית החולים בילינסון ובמרכז שניידר לרפואת ילדים, השתלמות בנוירוכירורגיה ילדים בבית חולים בדאלאס, והשתלמות בניתוחי אפילפסיה וניתוחי נוירומודולאציה, בבית חולים בסיאטל.

"הנהלת מרכז שניידר ואני מברכים על מינויו של ד"ר אמיר קרשנוביץ' לתפקיד מנהל יחידת נוירוכירורגיה. ד"ר קרשנוביץ' בעל ניסיון וידע רב, ואני משוכנע כי כישוריו ואישיותו יביאו להצלחה בתפקיד זה", אמר פרופסור יוסף פרס, מנהל מרכז שניידר לרפואת ילדים. "ד"ר קרשנוביץ' התחיל כמתמחה צעיר בנוירוכירוגיה במרכז שניידר, התקדם ועשה חיל במרכזים רפואיים מובילים בארצות הברית וחזר אלינו לשניידר לניהול היחידה. בנוסף, הנהלת בית החולים מודה לד"ר שלום מיכוביץ' על שנות פעילותו הרבות והפוריות, אנו מוקירים אותו על מסירותו ותרומתו הרבה לבית החולים. אנו מאחלים לו בריאות והצלחה רבה עם הפרישה לגמלאות".

היחידה לנוירוכירורגיה במרכז שניידר מטפלת מדי שנה במאות ילדים מכל רחבי הארץ. במסגרת היחידה מאובחנים ומטופלים ילדים עם גידולים במוח ובעמוד השדרה, הידרוקן, מומים מולדים בגולגולת, מומים של עמוד השדרה, ילדים הסובלים מאפילפסיה עמידה לתרופות, ועוד.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר