ד"ר איתן וירטהיים צילום באדיבות מרכז רפואי רבין
ד"ר איתן וירטהיים צילום באדיבות מרכז רפואי רבין

מנהל חדש למרכז רפואי רבין: ד"ר איתן וירטהיים

ד"ר וירטהיים ניהל בעבר את בית החולים השרון והחל את דרכו כרופא בבית החולים בילינסון. בתפקידו האחרון ניהל את בית החולים מאיר והוביל אותו להישגים רבים

פורסם בתאריך: 10.3.19 12:53

ד"ר איתן וירטהיים מונה למנהל מרכז רפואי רבין (בתי החולים בילינסון והשרון) ומחליף את ד"ר ערן הלפרן שסיים את תפקידו. ד"ר וירטהיים הוא מומחה ברפואה פנימית, בוגר לימודי רפואה באוניברסיטה העברית בירושלים. הוא בעל תואר שני בהצטיינות במנהל מערכות בריאות מבית הספר למנהל עסקים של אוניברסיטת תל אביב. ד"ר וירטהיים התמחה במחלקה פנימית א' בבית החולים בילינסון. לאחר מכן שימש כרופא מומחה במחלקה, סגן מנהל בית החולים בילינסון ומנהל בית החולים השרון. בהמשך שימש ד"ר וירטהיים כראש אגף הרפואה בחטיבת בתי החולים של שירותי בריאות כללית. הוא מגיע לתפקידו החדש לאחר שבתפקידו האחרון כיהן כמנהל בית החולים מאיר. תחת הנהגתו של ד"ר וירטהיים זכה בית החולים מאיר בפרס בית חולים מצטיין של שירותי בריאות כללית בשנים 2016 ו- 2018. כמו כן, זכה בית החולים בפרס שר הבריאות על מודל חלוצי בישראל של שירות והנגשת מידע. ד"ר וירטהיים קידם את המחקר והחדשנות בבית החולים והפך אותו למוביל בכל המודלים הלאומיים של משרד הבריאות לתמרוץ בתי חולים. כמו כן, פיתח שירותי רפואה ומרכזי מצוינות במאיר וקידם את תחום הבינוי, ההתחדשות, וההצטיידות בטכנולוגיות מתקדמות.
ד"ר איתן וירטהיים, מנהל מרכז רפואי רבין (בתי החולים בילינסון והשרון), אמר: "אני שמח וגאה לחזור הביתה, למקום בו התחלתי את דרכי כרופא, ולהוביל את בית החולים שמהווה את ספינת הדגל של הכללית. אנו בתקופה בה מערכת הבריאות ניצבת מול אתגרים רבים ואני בטוח כי ביחד עם הצוות המוביל, המקצועי והמסור של ביה"ח, נוכל לתת למטופלינו את השירות הטוב ביותר לצד רפואה מצוינת".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר