טיפת חלב צילום עיריית פתח תקוה

שערוריה: חיסונים של תינוקות נדחים בפתח תקוה בחודשים רבים

כשנה אחרי שנפתח, יש בלאגן גדול בסניף טיפת חלב בנווה גן: תורים מתבטלים ברגע האחרון, נידחים במספר חודשים, ואין מענה טלפוני בסניף. משרד הבריאות: יש מחסור באחיות

פורסם בתאריך: 22.9.19 16:50

תושבים משכונת נווה גן מתלוננים כבר תקופה ארוכה על סניף טיפת החלב בשכונה שנפתח לפני כשנה ברחוב ברוריה. לטענתם, הסניף לא עומד בעומס של התורים, תורים מתבטלים, הורים נאלצים לקחת את הילדים לחיסון חודשיים ושלושה לאחר התאריך המיועד ובינתיים לא מסתמן פתרון.

"לצערי, ילדים לא מקבלים חיסונים בזמן, מפספסים את המועד שלהם או בכלל לא מקבלים תאריך", אומרת אמא לילד בן חודשיים. "כשילד רק נולד ומשתחרר מבית החולים, ממליצים להגיע לטיפת חלב כעבור שבוע, מקסימום שבועיים. אצל בנים זה בדרך כלל לפני הברית. אבל אין מענה טלפוני בסניף המקומי. בתקליט מבקשים שנשאיר הודעה ולמרות שמשאירים אף אחד לא חוזר ומגיב". אם אחרת מוסיפה: "כשכבר הצלחת לקבוע תור, כבר קרה לי פעמיים ששעה לפני התור התקשרו לבטל אותו וזה מאוד מכעיס, כי הרי זה משהו שאתה יודע מראש ומתכנן, לוקח חופש מהעבודה או לחלופין מבקש ממישהו שייקח את הילד וברגע שמבטלים את התור, אין לך מושג מתי יקבעו לך פעם נוספת".
לטענת ההורים, הם ניסו ליצור לברר מה הסיבה ונאמר להם שיש מחסור קשה באחיות. "הבנתי שזו תופעה שקיימת בכל העיר ולא רק אצלנו, לא הגיוני שחצי שנה צריך לחכות לתור בטיפת חלב ולא הגיוני שבשכונה כמו נווה גן, שיש בה המון ילדים קטנים ,צריך לחכות חצי שנה לפגישת שקילה או לחיסון ואז ברגע שמפספסים את התאריך, אז כל החיסונים נדחים".
מבנה טיפת חלב בנווה גן נחנך באוגוסט 2018, אחרי תקופה ארוכה שהתושבים התלוננו על כך שאין מבנה ראוי בשכונה. בתחנה החדשה הושקעו משבים רבים, היא הונגשה ויש בה אבזור מתקדם. מטרת טיפת החלב לספק שירות לתושבי נווה גן ושכונת קרול הסמוכה.

כנסו כאן לקרוא על פתיחת הסניף 

ממשרד הבריאות נמסר: " אכן, קיים חסר כוח אדם בתחנות טיפת חלב בעיר פתח תקווה. הדבר נובע גם מכך שתקני אחיות רבים של עיריית פתח תקוה אינם מאוישים והדבר מקשה מאוד על מתן השירות בתחנה. יחד עם זאת, אנו משקיעים מאמץ רב בגיוס אחיות לתחנות, ולאחרונה צוות האחיות בתחנה תוגבר. למרות המצוקה הקיימת במחסור כוח אדם, הנהלת הנפה וצוות הסיעוד עושים מאמצים רבים כדי שהמטופלים יקבלו את הטיפול המיטבי, שירות מקצועי ואיכותי ומשתדלים לקבל את כל הפונים בזמנים המומלצים".

הצטרפו לקבוצת העדכונים של מלאבס בוואטסאפ

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר