בית חדות אחים - חדוה וחיים הייזלר
בית חדות אחים - חדוה וחיים הייזלר

הפרויקט החברתי של חדוה הייזלר: פעילויות על בסיס התנדבותי למשתקמים מאירוע מוחי

ד"ר חדוה הייזלר, שבעלה חיים עבר אירוע מוחי השנה, תפעיל אחרי החגים את בית חדוות חיים, שיספק על בסיס התנדבותי פעילויות שונות לאנשים שמצויים בתהליך שיקום ולבני משפחותיהם, וזאת על בסיס התנדבותי וללא עלות

פורסם בתאריך: 13.10.19 10:36

מיד לאחר החגים, יפתח בשכונת נווה עוז בית 'חדוות החיים'- מקום עבור נפגעי אירוע מוחי בשלב שיקום ובני משפחותיהם. את הבית תפעיל ד"ר חדוה הייזלר שבעלה חיים עבר אירוע מוחי בחודש מרץ שנה והצורך במקום שייתן לו מענה הוביל אותה להקים את הבית. הייזלר היא ד"ר לחינוך שעבדה שנים רבות כמורה, מנהלת בתי ספר, מפקחת במשרד החינוך ובמשך 15 שנים ניהלה את אגף החינוך בעיריית גבעת שמואל. הניסיון החינוכי הרב שצברה במהלך השנים עם אוכלוסיות תלמידים מגוונות ובעלות צרכים מיוחדים, הכשיר אותה לפתוח בית שהוא בעצם מועדון חברתי שיספק תכנים תרבותיים מגוונים למשתתפי התוכנית.

"הרעיון מאחורי המיזם הוא מתן פתרון לשעות ארוכות של חוסר בתעסוקה, תרומה משמעותית למימוש הפוטנציאל של כל אחד ואחת, והבטחת מענה לניצול שעות הפנאי של אותם נפגעי אירוע מוחי", היא מסבירה ומציינת שהמחשבה בבסיס "חדוות החיים" היא להציע לנפגעי אירוע מוחי סל תרבותי רחב באווירה ביתית וחמימה בבית שכל כולו נועד לשפר את רווחתם של המשתתפים, ולהעניק להם משמעות איכותית לחייהם.
במסגרת פעילות הבית מתוכננות הרצאות בנושאים מגוונים כמו כלכלה, היסטוריה, ידיעת הארץ, שיעורי תנ"ך ומבחר שיעורים בנושאים תורניים, חוגים שונים וביניהם תרפיה במוזיקה, קלינאות תקשורת, ריפוי בעיסוק, תכנים אומנותיים, משחקי חברה המותאמים לאוכלוסיית היעד וכן פעילויות מחוץ לבית. כל הפעילויות מתוכננות על בסיס התנדבותי וללא עלות, למעט הכיבוד שיהיה בעלות סמלית.
המפגשים יחלו מיד לאחר החגים והמפגש הראשון יתקיים ביום שלישי ה-29.10. הפעילות תתקיים לאורך כל השבוע בימי ראשון עד חמישי מהשעה 9:00-13:00 ובמקום יוגשו ארוחות בוקר בריאות ומזינות בעלות סימלית.
הדרישה הראשונית להשתתפות בתוכנית היא שהיכולת האינטלקטואלית של המשתתף לא נפגעה והוא יכול ליהנות ממגוון הפעולות התרבותיות שיש לבית להציע. מי שמעוניין להתנדב או לקחת חלק בתוכנית מוזמן לפנות להייזלר לפרטים נוספים והרשמה ניתן לפנות לד"ר חדוה הייזלר בטלפון: 054-4514733.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר