קופת חולים מכבי מבצע דקל נווה גן
קופת חולים מכבי מבצע דקל נווה גן

הסערה בנווה גן והשמועות על "מרפאת הקורונה": במכבי מרגיעים

כבר כמה ימים ששכונת נווה גן סוערת בגלל שמועות שמרפאת מכבי ברחוב מבצע דקל תהפוך למרפאת קורונה. במכבי מבהירים הערב: המרפאה תיסגר במסגרת איחוד שרותים, אין כוונה לפתוח מרפאת קורונה

פורסם בתאריך: 30.3.20 21:04

במשך כמה ימים סוערות הרוחות בשכונת נווה גן ולא מעוט תושבים מצויים בלחץ. הסיבה: שמועה שהופצה בשכונה לפיה קופת חולים מכבי הופכת את מבנה המרפאה ברחוב מבצע דקל למרפאה לחולי קורונה בלבד. הרקע לשמועות היה ככל הנראה הודעות על סגירת המרפאה ללקוחות הקופה מהשכונה. במכבי מבהירים היום שמדובר במידע שגוי ואין כוונה להפוך את המקום למרפאת קורונה. הם מציינים שהמרפאה תיסגר במסגרת צמצום מרפאות לאור מיעוט חולים שמגיעים למרפאות בימים אלה.

"השכונה סוערת כבר כמה ימים", אומרת תושבת השכונה, "צריך להבין שמדובר במרפאה שנמצאת בתוך שכונת מגורים ויש בה הרבה אנשים מבוגרים ומשפחות עם ילדים והמחשבה שחולי קורונה יסתובבו בשכונה הפחידה אותנו". התושבים אף פתחו עצומה בנושא. תושב אחר אמר: "יש כאן כבר כמה ימים הרבה חוסר בהירות. אנשים סיפרו שהתקשרו למרפאה וקיבלו כל מיני תשובות לא ברורות או מתחמקות. יש כאלה שנאמר להם שמבטלים להם את התור כי המרפאה הופכת למרפאה של בדיקות קורונה ואחרים ביקשו שיכינו להם תרופות וקיבלו את אותה תשובה. כל זה רץ בקבוצות הוואטסאפ והפייסבוק של השכונה והגביר את הלחץ והפחד".
כאמור, בקופת חולים מכבי הבהירו הערב: "השירותים במרפאת נווה גן צומצמו במסגרת הנחיית משרד הבריאות להפחית הגעה פיזית למרפאות, לאחד שירותים ולהסיט שירותים לדיגיטל. אין כוונה לפתוח מרפאת התפרצות. בשלב זה מדיניות משרד הבריאות איננה מכתיבה מרפאות ייעודיות לקורונה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר