אצטדיון המושבה, מרפאת קורונה של קופת חולים כללית באיצטדיון המושבה. צילומים זאב שטרן, באדיבות קופת חולים כללית

שער 2: כללית ומכבי פתחו היום מרפאות לבדיקות קורונה באצטדיון המושבה

הנבדקים יופנו על ידי רופאי קופות החולים ויגיעו רק בתיאום תור מראש. בלאומית ובמאוחדת עדיין לא החליטו האם לפתוח מתחמים דומים בפתח תקוה

פורסם בתאריך: 6.4.20 15:42

מתחם לבדיקות קורונה ללקוחות קופת חולים הכללית, ומתחם דומה ללקוחות קופת חולים מכבי, נפתחו היום באצטדיון המושבה. מתחם הכללית נפתח בסמוך לשער 2 באצטדיון. כללית פתחה בסך הכל 35 מתחמים ברחבי הארץ והבדיקות יבוצעו עם הפניית רופאי כללית ובתיאום תור מראש בלבד, בהתאם להנחיית משרד הבריאות, ולמטופלים עם חום ו/או תסמינים נשימתיים. הנבדקים מתבקשים להגיע עם מסיכות פה-אף כדי לצמצם ככל הניתן חשיפה לנגיף. זימון התור ללקוחות כללית בפתח תקוה נעשה במספר טלפון 03-9766111 והמתחם יפעל גם בחול המועד. בהנהלת מחוז דן-פ"ת מודים לעיריית פתח תקוה על הסיוע הלוגיסטי באיתור מהיר של מיקום נגיש, באופן שאפשר הקמה מהירה של מתחם הבדיקות. "הצוותים ב'כללית' מגויסים למאמץ הלאומי לבלימת התפשטות הנגיף ונרתמים למאמץ להגדלת מספר הבדיקות לאיתור החולים", אומרת מנהלת מחוז דן-פ"ת, ד"ר יעל רייכנברג, "אנו שמים דגש מיוחד על אזורים בהם יש התפרצות או חשש מהתפרצות. בשבוע שעבר פתחנו כבר מתחם בדיקות במתכונת זו במרפאת שיכון ה' בעיר בני ברק. לאור ההיענות והתפשטות הנגיף, הוחלט להרחיב את מספר הנקודות שבהן ניתן לבצע את הבדיקות לערים נוספות במחוז, וזאת כדי לשפר את הנגישות לבדיקות ולהגדיל את מספר הנבדקים".
גם קופת חולים מכבי פתחה היום את המתחם שלה באצטדיון המושבה. המטופלים יופנו על ידי רופאי המשפחה והילדים על בסיס קריטריונים מוגדרים ויגיעו לביצוע הבדיקות בתיאום תור מראש. רופאי מכבי יפנו מטופלים לבדיקה על בסיס קריטריונים מוגדרים הכוללים תסמינים נשימתיים בשילוב גורמי סיכון נוספים כמו גיל ומחלות רקע. מטושי הבדיקה יועברו למעבדה המרכזית של מכבי והמטופלים יקבלו את התשובות ללא עיכובים.
בקופות חולים לאומית ומאוחדת טרם הוחלט האם יפתחו מתחמי בדיקות בעיר.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר