מפת רמת הסיכון להידבקות בקורונה בשכונות בפתח תקוה

לקראת הסגר השלישי: באילו שכונות בפתח תקוה סכנת ההדבקה גבוהה יותר?

שתי שכונות מצויות ברמת הסיכון הגבוהה ביותר להדבקה, בשכונות רבות נרשמה עלייה ברמת הסיכון. היכנסו למפה המיוחדת של פתח תקוה וגלו מה מצב הקורונה בכל שכונה בעיר

פורסם בתאריך: 24.12.20 18:36

שתי שכונות בעיר מצויות ברמת הסיכון הגבוהה ביותר להידבקות בקורונה, שכוונת נוספות מצויות גם הן ברמת סיכון גבוהה יחסית. ערב הסגר השלישי, מביא מלאבס גם השבוע את מפת הסיכון להידבקות של פתח תקוה לפי שכונות, על פי הניתוח של חברת פוינטס. יפית בן חיים, ראשת תחום ייעוץ ואנליטיקה בחברה, מציינת שהמודל מגדיר עבור כל שכונה את רמת הסיכון שלה בהתייחס למספר פרמטרים, כגון אחוז בדיקות חיוביות, חולים פעילים ל-10 אלף תושבים, קצב גידול בחולים חדשים, חשיפות, בידודים ועוד. כיום המודל מחושב מידי יום עבור כל שכונה ולכן ניתן לראות מגמות ולזהות אזורים בהם צפויה להיות התפרצות. "במהלך השבועיים האחרונים אנו עדים למגמת עליה בתחלואה שחלקה נובעת מגידול בכמות הבדיקות, אך לא רק, גם ברמה הארצית וגם בפתח תקוה", מסבירה בן חיים. "במהלך השבועיים האחרונים כמות החולים הפעילים בעיר עלתה בצורה משמעותית (מ-285 ל-627), גם אחוז הבדיקות החיוביות גדל ועומד על כ- 3% לעומת 2% לפני כשבועיים". עוד היא מציינת: "גני הדר החרדית שהייתה ברמת סיכון נמוכה לפני שבועיים נמצאת כעת ברמת סיכון גבוהה (5) עם 67 חולים פעילים, השכונות הסובבות אותה ברמת סיכון 4. ניתן לראות עלייה במספר השכונות במרכז העיר אשר מצויות ברמת סיכון 5".

היכנסו כאן למפת הקורונה של פתח תקוה וגלו מה המצב בכל שכונה בעיר 

בפתח תקוה ניתן לראות שנכון לימים אלו מרבית השכונות נמצאות ברמת סיכון 2,3 ו-4 להידבקות בקורונה ויש שתי שכונות ברמה 5. רמה 1 היא הנמוכה ביותר ורמה 5 היא רמת הסיכון הגבוהה ביותר.

אלו הנתונים:

רמת סיכון 1:

בילינסון

רמת סיכון 2:

קרית מטלון, נווה עוז, אם המושבות החדשה, אם המושבות הוותיקה, כפר גנים ג', בת גנים, כפר אברהם, נווה גנים, קרית אלון, קריית דוד אליעזר, שיכון הפועל המזרחי, חן הצפון, שיכון מפ"ם.

רמת סיכון 3:

קרול, קריית חזני, השוק, מרכז העיר דרום רוטשילד אחד העם, מרכז העיר וולפסון אחד העם, מרכז העיר דרום אחד העם קלישר, נווה גן, כפר גנים ג' מזרחי, תקומה, מחנה יהודה, אחדות, עין גנים, כפר גנים ב', מרכז העיר דרום בלפור ברנדה, יוספטל, מרכז העיר דרום סלנט פינס, שיפר, נווה עוז החדשה, נווה דקלים, בר יהודה.

 

רמת סיכון 4:

שעריה, קרית הרב סלומון, דוד פרנקפורטר, מרכז העיר דרום קמפוס גולדה השרון, מרכז העיר אוסישקין חיים עוזר, עמישב, מרכז העיר רמב"ם הס, מרכז העיר ההסתדרות הרצל, מרכז העיר חובבי ציון הסתדרות, התחנה המרכזית, מרכז העיר דרום הרצל סלנט, צמרת גנים וקרית אליעזר פרי, כפר גנים א', רמת ורבר.

רמת סיכון 5:

גני הדר, הדר גנים.

טבלת רמת הסיכון בשכונות בפתח תקוה באדיבות חברת פוינטס

# # # 

באופן חריג משרד הבריאות טרם עדכן היום באתרו את הנתונים של כל רשות. אתמול עמד מספר החולים הפעילים בפתח תקוה על 623. ציון הרמזור של פתח תקוה עמד אתמול על 5.8 והעיר מוגדרת צהובה. יצוין כי בתחילת השבוע שינה משרד הבריאות את טווח הציונים של הצבעים השונים ברמזור. עד ראשון הוגדרה עיר צהובה כמי שקיבלה את הציון שבין 4 ל-5.5. עיר כתומה הוגדרה מי שציונה בין 5.6 – 7. החל מראשון, מוגדרת עיר צהובה מי שציונה בין 4.5-6, ועיר כתומה מי שציונה בין 6-7.5. נציין כי משרד הבריאות מעדכן על בסיס יומי את ציון הרמזור והצבע של כל רשות, בעוד הממשלה מעדכנת את הסטטוס של כל רשות פעם בשבוע, בדרך כלל בימי רביעי.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מיכאל

    כניראה ש שכונות דווקא עים אוכלוסיות ברמה סוציו אקונומית גבוהה לא מקפידים על כללי שמירת הבריאות.

  2. דנה

    למה למה פ"ת צריכה להיות תמיד אדומה פ"ת תמיד צריכה להיות אדומה. עצוב מאד . איפה רמי גרינברג ראש העיר. העיר פ"ת מתנהגת כמו שכונה מגעילה. די תסגרו את השכונות האדומות
    שלא יצאו מהבית.

  3. משה

    אין תיאום בין הטבלה לכתבה. חן הצפון והפועל המזרחי ען אפס חולים בטבלה אבל באיזור סיכון 2 בכתבה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר