צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

עברה לכתום: עלייה גדולה נוספת בתחלואה בפתח תקוה

מספר החולים הפעילים בעיר גדל משמעותית במהלך הסופ"ש והוא כבר יותר מאלף. אם תימשך המגמה והממשלה תשנה את צבע הרמזור של פתח בהמשך השבוע יוטלו הגבלות חדשות

פורסם בתאריך: 2.1.21 19:44

בעקבות העלייה המתמשכת בתחלואה בעיר, פתח תקוה הפכה היום לכתומה בצבע הרמזור היומי שלה. ציון הרמזור של פתח תקוה עומד 6.3. עיר צהובה היא מי שציונה בין 4.5-6, ועיר כתומה מי שציונה בין 6-7.5. משמעות הצבע הכתום, אם ייקבע כך לגבי פתח תקוה בהמשך השבוע על ידי הממשלה, היא הגבלות נוספות על מערכת החינוך, כמו למשל הגבלת לימודי כיתות ה' ומעלה ללימודים מרחוק בלבד. יצוין כי כל עוד לא נקבע צבע העיר ככתום על ידי הממשלה לא חלות הגבלות חדשות. משרד הבריאות מעדכן על בסיס יומי את ציון הרמזור והצבע של כל רשות, בעוד הממשלה מעדכנת את הסטטוס של כל רשות פעם בשבוע.

מספר החולים הפעילים בפתח תקוה עומד היום 1,063, אחוז הבדיקות החיוביות עלה ל-5 אחוזים. שיעור השינוי במאומתים בשבוע הוא פלוס 75 אחוזים. שיעור המאומתים החדשים בשבוע ל-10,000 נפש עלה ל-29.3 בהשוואה ל-23.0 בחמישי. מספר החולים הפעילים בחמישי היה 839, כך שמדובר בעלייה גדולה.

נכון ליום חמישי עמד מספרו המתחסנים בפתח תקוה על כ-28,000.

במהלך סוף השבוע התגלו ברחבי הארץ 6,004 מאומתים חדשים לקורונה. מספר החולים הפעילים עומד היום (שבת) על 48,701, תוספת של 1,107 מאתמול. מספר החולים הקשים עומד על 739, מתוכם 177 מונשמים. מספר הנפטרים עלה ל-3,384. אחוז הבדיקות החיוביות עומד כבר על 6.1 אחוזים. ביממה האחרונה בוצעו 99,804 בדיקות.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. 2021

    כל כך עצוב לשמוע שיעולים מטורפים מכל כיוון בשכונת גני הדר והדר גנים . פחד מוות ממש.
    מצד שני אני לא רוצה לשפוט כל שיעול כי יש חולי אסטמה ויש אנשים שהם מקוררים מהחורף אבל באמת שהשיעולים מכל עבר מזכיר את המגיפה ואנשים מתנהלים לגמרי רגיל בלי שום ריחוק חברתי ועם מסיכות בקושי רק על הסנטר או בלי מסיכות בכלל. לצערי ולדעתי אין משמעות לחיסון אם פורסם שגם מחוסנים נדבקו. זה לא תירוץ להגיד שהחיסון עדיין לא נקלט. לא קונה את זה.

  2. תושב

    אז כנראה שמכונית שעוברת ברחוב ומשמיעה את קולו של ראש העיר גרינברג, אינה מספיקה למלחמה בקורונה! עדיפה אכיפה נוקשה!

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר