מפת השכונות של פתח תקוה, חברת פוינטס

גם אחרי שלושה שבועות של סגר: שכונות רבות בפתח תקוה נותרו ברמת סיכון גבוהה להידבקות

מפת הקורונה השבועית של פתח תקוה: ברוב השכונות אין שיפור בהשוואה למפה של לפני שבוע, רק שכונות בודדות ברמת סיכון נמוכה או בינונית. אחוז הבדיקות החיוביות ממשיך להיות מדאיג

פורסם בתאריך: 27.1.21 18:41

על פי הנתונים שפרסם משרד הבריאות היום, רביעי, מספר החולים הפעילים בפתח תקוה עלה ועומד על 2,301 לעומת 2,201 ביום שני. אחוז הבדיקות החיוביות ממשיך להיות גבוה ולעמוד על עשרה אחוזים, גבוה מהנתון הארצי. שיעור השינוי במאומתים בשבוע עומד על מינוס שלושה אחוז. שיעור החולים החדשים בשבוע ל-10,000 נפש עומד על 57.7 לעומת 58 ביום שני. עד כה התחסנו בעיר במנה הראשונה 32.30 אחוז ובמנה השנייה 17.63 אחוז.
ציון הרמזור של פתח תקוה עומד על 7.2. עיר צהובה היא מי שציונה בין 4.5-6, עיר כתומה מי שציונה בין 6-7.5 ועיר אדומה מי שהציון שלה מ-7.5 ומעלה. משרד הבריאות מעדכן על בסיס יומי את ציון הרמזור והצבע של כל רשות, בעוד הממשלה מעדכנת את הסטטוס של כל רשות פעם בשבוע.
7,752 מאומתים חדשים התגלו מאתמול ברחבי הארץ, מספר החולים עומד על 75,920. מספר החולים שבמצב קשה בארץ עומד היום, רביעי, על 1,207 לעומת 1,180 בשני. מתוכם 324 מונשמים. האחוז הארצי של הבדיקות החיוביות עומד כאמור על 9.6, מספר הבדיקות שבוצעו ביממה האחרונה עומד על 83,449. מספר הנפטרים בארץ מתחילת המגפה עומד על 4,539 לעומת 4,437 בשני.
# # # 

כמידי שבוע, גם השבוע מביא מלאבס את מפת הסיכון להידבקות של פתח תקוה לפי שכונות, על פי הניתוח של חברת פוינטס. המפה מפרטת את נתוני הקורונה המלאים בכל שכונה בעיר. דין דנינו, יועצת ומנהלת לקוחות בחברת פוינטס, מציינת שהמודל מגדיר עבור כל שכונה את רמת הסיכון שלה בהתייחס למספר פרמטרים, כגון אחוז בדיקות חיוביות, חולים פעילים ל-10 אלף תושבים, קצב גידול בחולים חדשים, חשיפות, בידודים ועוד. כיום המודל מחושב מידי יום עבור כל שכונה ולכן ניתן לראות מגמות ולזהות אזורים בהם צפויה להיות התפרצות. "במהלך השבוע האחרון כמות החולים הפעילים בעיר עלתה מעט", מסבירה דנינו, "אחוז הבדיקות החיוביות עלה גם הוא בשבוע האחרון". עוד היא מציינת שלא חל שינוי ניכר בהתפלגות התחלואה בעיר, למעט כפר אברהם, עין גנים וקרית אלון שעלו מרמת סיכון 3 לרמת סיכון 4. "גני הדר החרדית והשכונות הסובבות אותה ביחד עם השכונות במרכז העיר נשארו ברמת סיכון 5 (גבוהה). אם המושבות החדשה, נווה גן וכפר גנים ג' נשארו ברמת סיכון 4".

היכנסו כאן למפת הקורונה של פתח תקוה וגלו מה המצב בכל שכונה בעיר

בפתח תקוה ניתן לראות שנכון לימים אלו מרבית השכונות נמצאות ברמת סיכון גבוהה להידבקות בקורונה רמה 1 היא הנמוכה ביותר ורמה 5 היא רמת הסיכון הגבוהה ביותר.
אלו הנתונים:

רמת סיכון 2:

בת גנים.

רמת סיכון 3:

נווה גנים, רמת סיב פסגת הדר.

רמת סיכון 4:

כפר גנים ג' מזרח, קרית מטלון, קרול, נווה עוז, נווה גן, כפר גנים א', עין גנים, כפר גנים ב', אם המושבות החדשה, שיפר, רמת ורבר, הדר המושבות- אם המושבות הותיקה, נווה עוז החדשה כפר גנים ג', נווה דקלים, בר יהודה, כפר אברהם, קרית אלון, קרית דוד אליעזר, שיכון הפועל המזרחי, חן הצפון, שיכון מפ"ם.

רמת סיכון 5:

גני הדר, שערייה, קרית הרב סלומון, דוד פרנקפורטר, הדר גנים, התחנה המרכזית, עמישב, מרכז העיר דרום רוטשילד אחד העם, השוק, אחדות, צמרת גנים וקרית אליעזר פרי, מרכז העיר ההסתדרות הרצל, קרית חזני, מרכז העיר חובבי ציון ההסתדרות, מחנה יהודה, מרכז העיר אוסישקין חיים עוזר, מרכז העיר דרום קמפוס גולדה השרון, מרכז העיר דרום הרצל סלנט, מרכז העיר דרום אחד העם קלישר, מרכז העיר רמב"ם הס, תקומה, מרכז העיר וולפסון אחד העם,  יוספטל, מרכז העיר דרום בלפור ברנדה, מרכז העיר דרום סלנט פינס.

טבלת השכונות של פתח תקוה, באדיבות חברת פוינטס


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. אינשם

    בוודאות יש חולים פעילים בחן הצפון. זו לא פעם ראשונה שהנתונים שלכם רחוקים מלהיות אמיתיים. איך תמיד חן הצפון עם אפס חולים כשיש מאומתים….

  2. אבי

    50% מהאזרחים שחולפים בצומת חפץ חיים – הרצל הם ללא מסיכות. לכרוז של ראש העיר אין כל השפעה. צריך פקחים שיסתובבו כל הזמן במרכז העיר ויטילו קנסות ללא רחמים.
    אחרי ירושלים ובני ברק, פתח תקווה תפסה את המקום השלישי בתחלואה. בושה וחרפה.

  3. ניסו

    בושה וחרפה אמת לאמיתה שיתעורר ראש העיר ושיעסה משהו ולא סתם לומר שעוסה לטובת העיר

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר