מפת נתוני קורונה בשכונות, חברת פוינטס

לקראת סיום הסגר: שכונות רבות בפתח תקוה עלו ברמת הסיכון להידבקות בקורונה

הסגר אמור להסתיים בימים הקרובים אבל מספר החולים הפעילים בפתח תקוה עלה. רוב השכונות ברמת הסיכון הגבוהה ביותר. היכנסו למפת הקורונה האינטראקטיבית וגלו מה המצב בכל שכונה בעיר

פורסם בתאריך: 3.2.21 17:33

על פי הנתונים שפרסם משרד הבריאות היום, יום רביעי, מספר החולים הפעילים בפתח תקוה עומד על 2,396 לעומת 2,196 בשני ו- 2,288 בשבת. אחוז הבדיקות החיוביות ממשיך להיות גבוה כמו בשבוע החולף ועומד על עשרה אחוזים, גבוה מהממוצע הארצי. שיעור השינוי במאומתים בשבוע עומד על פלוס ארבעה אחוזים לעומת מינוס חמישה אחוזים בשני. שיעור החולים החדשים בשבוע ל-10,000 נפש עומד על 60.4 לעומת 55.9 בשני. עד כה התחסנו בעיר במנה הראשונה 40.18 אחוז ובמנה השנייה 22.97 אחוז.
ציון הרמזור של פתח תקוה נותר ללא שינוי ועומד עדיין על 7.2, מה שמותיר את צבע הרמזור היומי של פתח תקוה כתום. עיר צהובה היא מי שציונה בין 4.5-6, עיר כתומה מי שציונה בין 6-7.5 ועיר אדומה מי שהציון שלה מ-7.5 ומעלה. משרד הבריאות מעדכן על בסיס יומי את ציון הרמזור והצבע של כל רשות, בעוד הממשלה מעדכנת את הסטטוס של כל רשות פעם בשבוע.
7,934 מאומתים חדשים התגלו מאתמול ברחבי הארץ, מספר החולים עומד על 73,700. מספר החולים שבמצב קשה בארץ עומד היום, רביעי, על 1,108. האחוז הארצי של הבדיקות החיוביות עומד היום על 9.3 אחוזים. מספר הנפטרים בארץ מתחילת המגפה עומד על 4,890.

# # # 

כמידי שבוע, גם השבוע מביא מלאבס את מפת הסיכון להידבקות של פתח תקוה לפי שכונות, על פי הניתוח של חברת פוינטס. המפה מפרטת את נתוני הקורונה המלאים בכל שכונה בעיר. דין דנינו, יועצת ומנהלת לקוחות בחברת פוינטס, מציינת שהמודל מגדיר עבור כל שכונה את רמת הסיכון שלה בהתייחס למספר פרמטרים, כגון אחוז בדיקות חיוביות, חולים פעילים ל-10 אלף תושבים, קצב גידול בחולים חדשים, חשיפות, בידודים ועוד. כיום המודל מחושב מידי יום עבור כל שכונה ולכן ניתן לראות מגמות ולזהות אזורים בהם צפויה להיות התפרצות. "במהלך השבוע האחרון כמות החולים הפעילים בעיר עלתה ואחוז הבדיקות החיוביות לא השתנה", מציינת דנינו, "עין גנים, כפר גנים ג' מזרח, נווה גן, אם המושבות החדשה ונווה עוז החדשה עלו מרמת סיכון 4 לרמת סיכון 5 (גבוהה). גני הדר החרדית והשכונות הסובבות אותה ביחד עם השכונות במרכז העיר נשארו ברמת סיכון 5".

היכנסו כאן למפת הקורונה של פתח תקוה וגלו מה המצב בכל שכונה בעיר

בפתח תקוה ניתן לראות שנכון לימים אלו מרבית השכונות נמצאות ברמת סיכון גבוהה להידבקות בקורונה רמה 1 היא הנמוכה ביותר ורמה 5 היא רמת הסיכון הגבוהה ביותר.
אלו הנתונים:

רמת סיכון 3:

בת גנים, רמת סיב פסגת הדר.

רמת סיכון 4:

הדר המושבות- אם המושבות הוותיקה, קרול, נווה עוז, שיפר, קריית מטלון, רמת ורבר, כפר גנים ג', בר יהודה, נווה דקלים. כפר אברהם, נווה גנים, קרית אלון, קרית דוד אליעזר, שיכון הפועל המזרחי, חן הצפון, שיכון מפ"ם.

רמת סיכון 5:

גני הדר, שערייה, עמישב, קרית הרב סלומון, דוד פרנקפורטר, הדר גנים, קרית חזני, מרכז העיר ההסתדרות הרצל, אחדות, צמרת גנים וקרית אליעזר פרי, מרכז העיר חובבי ציון ההסתדרות, מחנה יהודה, מרכז העיר אוסישקין חיים עוזר, מרכז העיר רמב"ם הס, השוק, מרכז העיר דרום רוטשילד אחד העם, מרכז העיר דרום הרצל סלנט, יוספטל, התחנה המרכזית, מרכז העיר וולפסון אחד העם, מרכז העיר דרום אחד העם קלישר, עין גנים. מרכז העיר דרום קמפוס גולדה השרון, מרכז העיר דרום בלפור ברנה, כפר גנים ג' מזרח, כפר גנים ב', נווה גן, תקומה, כפר גנים א', מרכז העיר דרום סלנט פינס, אם המושבות החדשה, נווה עוז החדשה.

טבלת נתוני קורונה, חברת פוינטס


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. רימקה

    הכיצד קרה שכבר היינו עיר כתומה ואפילו ירוקה וכעת כבר שבועות שהמפה נראית בצבע הכי כהה בסקלה?????
    איזה סוג של פעילות נעשת שם שלא מפסיקה את ההדבקה?
    מדוע אין הסברה ומניעה????

  2. רימקה

    כאשר מוחקים תגובה סימן שהיא לא נוחה,בלשון המעטה….
    אולי מישהו יענה מדוע מחצית העיר בצבע כהה?
    מה מתרחש שם וכיצד ניתן לטפל בזה?

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר