מפת הקורונה של פתח תקוה לפי שכונות, חברת פוינטס

מצב הקורונה בכל שכונה בפתח תקוה: היכנסו למפה האינטראקטיבית וקבלו את התמונה המלאה

מספר שכונות ירדו ברמת הסיכון שלהן להידבקות בקורונה, אבל רוב השכונות בעיר עדיין ברמת סיכון גבוהה

פורסם בתאריך: 11.2.21 08:46

על פי הנתונים שפרסם משרד הבריאות בלילה (רביעי) מספר החולים הפעילים בפתח תקוה עומד על 2,303 לעומת 2,309 בשלישי. אחוז הבדיקות החיוביות עומד על תשעה אחוזים, אחרי שבמשך שבועות עמד על עשרה אחוזים. אחוז הבדיקות החיוביות עדיין גבוה מהממוצע הארצי. שיעור השינוי במאומתים בשבוע עומד על מינוס תשעה אחוזים. שיעור החולים החדשים בשבוע ל-10,000 נפש עומד על 54.2 לעומת 56 בשלישי. עד כה התחסנו בעיר במנה הראשונה 46.14 אחוז ובמנה השנייה 28.31 אחוז.

ציון הרמזור של פתח תקוה עומד על 7.2. ציון זה מותיר את צבע הרמזור היומי של פתח תקוה כתום, קרובה יותר להגדרה של עיר אדומה ורחוקה יחסית מהבצע הצהוב. עיר צהובה היא מי שציונה בין 4.5-6, עיר כתומה מי שציונה בין 6-7.5 ועיר אדומה מי שהציון שלה מ-7.5 ומעלה. משרד הבריאות מעדכן על בסיס יומי את ציון הרמזור והצבע של כל רשות, בעוד הממשלה מעדכנת את הסטטוס של כל רשות פעם בשבוע.

ולנתונים הארציים: מספר החולים ירד ועומד נכון לאתמול בלילה על 68,283, לעומת 70,444 אתמול בבוקר. מספר החולים שבמצב קשה בארץ הוא 1,001, לעומת 1,088 אתמול בבוקר, מתוכם 394 במצב קריטי לעומת 388 אתמול בבוקר. האחוז הארצי של הבדיקות החיוביות עומד היום על 7.7 אחוזים. מספר הנפטרים בארץ מתחילת המגפה עומד על 5,257 לעומת 5,233 אתמול בבוקר.

# # #

כמידי שבוע, גם השבוע מביא מלאבס את מפת הסיכון להידבקות של פתח תקוה לפי שכונות, על פי הניתוח של חברת פוינטס. המפה מפרטת את נתוני הקורונה המלאים בכל שכונה בעיר. דין דנינו, יועצת ומנהלת לקוחות בחברת פוינטס, מציינת שהמודל מגדיר עבור כל שכונה את רמת הסיכון שלה בהתייחס למספר פרמטרים, כגון אחוז בדיקות חיוביות, חולים פעילים ל-10 אלף תושבים, קצב גידול בחולים חדשים, חשיפות, בידודים ועוד. כיום המודל מחושב מידי יום עבור כל שכונה ולכן ניתן לראות מגמות ולזהות אזורים בהם צפויה להיות התפרצות. "במהלך השבוע האחרון כמות החולים הפעילים בעיר ירדה", אומרת דנינו ומציינת שמרכז העיר דרום, עין גנים וכפר גנים ג' מזרח, ירדו מרמת סיכון 5 (גבוהה) לרמת סיכון 4. גני הדר החרדית והשכונות הסובבות אותה נשארו ברמת סיכון 5.

היכנסו כאן למפת הקורונה של פתח תקוה וגלו מה המצב בכל שכונה בעיר

בפתח תקוה ניתן לראות שנכון לימים אלו מרבית השכונות נמצאות ברמת סיכון גבוהה להידבקות בקורונה רמה 1 היא הנמוכה ביותר ורמה 5 היא רמת הסיכון הגבוהה ביותר.

אלו הנתונים:

רמת סיכון 2:

נווה גנים, רמת סיב, פסגת הדר.

רמת סיכון 3:

קרית מטלון, נווה עוז, בת גנים.

רמת סיכון 4:

מרכז העיר דרום אחד העם קלישר, מרכז העיר דרום הרצל סלנט, מרכז העיר דרום קמפוס גולדה השרון, עין גנים, כפר גנים ב', קרול, כפר גנים א', מרכז העיר דרום סלנט פינס, שיפר, הדר המשובות- אם המושבות הוותיקה, מרכז העיר דרום בלפור ברנדה, אם המושבות החדשה, כפר גנים ג' מזרח, רמת ורבר, נווה עוז החדשה, בר יהודה, כפר גנים ג', נווה דקלים, כפר אברהם, קרית אלון, קרית דוד אליעזר, שיכון הפועל המזרחי, חן הצפון, שיכון מפ"ם.

רמת סיכון 5:

גני הדר, שערייה, קרית הרב סלומון, עמישב, דוד פרנקפורטר, צמרת גנים וקרית אליעזר פרי, הדר גנים, קרית חזני, השוק, מרכז העיר ההסתדרות הרצל, יוספטל, מחנה יהודה, אחדות, מרכז העיר חובבי ציון ההסתדרות, מרכז העיר רמבם הס, התחנה המרכזית, מרכז העיר אוסישקין חיים עוזר, מרכז העיר דרום רוטשילד אחד העם, מרכז העיר וולפסון אחד העם, תקומה.

 

טבלת הקורונה של פתח תקוה לפי שכונות, חברת פוינטס

תגובות

2 תגובות
2 תגובות
  1. משה

    גם בפ"ת מעלימים עין מהפרת ההנחיות, בית כנסת שפתוח ללא הפסקה ברוטשילד פינת זכרון משה ואין פוצה ומצפצף, אחד האיזורים עם הסיכון הכי גבוה, די כבר להתעלמות הזאת

  2. סוג ב

    בקיצור, אפשר לראות איפה האוכלוסיה יותר מודעת, מבינה את ההשלכות ומקפידה על ההנחיות ואיפה מצויים אלה שבגללם אנחנו תקועים במקום. לא אומרת בצורה גורפת אבל אלו עובדות. שהעירייה תבין כמה חשוב לעודד הגירה איכותית לעיר כי בינתיים קורה בד״כ הפוך!! אני רואה בסביבה שלי איך תמיד השכנים האיכותיים הם אלה שעוזבים את העיר כאשר לעיתים נכנסים אנשים דומים ולעיתים אחרים במדרג סוציואקונומי נמוך יותר וככה בדיוק מתנהלות מגמות שקטות ומשמעותיות: לאט ובעקביות. אם ראש העיר וסגניו לא רואה את זה אז שיסתכלו טוב טוב על דירוגים ארציים וילמדו לקח גם מצבעי הרמזור של הקורונה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר