מפת קורונה פתח תקוה, חברת פוינטס

כמה חולים יש בכל שכונה בפתח תקוה ואיפה יש סכנת הידבקות גבוהה: הרשימה המלאה

מספר החולים בפתח תקוה ירד ונרשם שיפור נוסף בציון הרמזור. רוב שכונות העיר ברמת סיכון בינונית להידבקות, שכונות בודדות נותרו עדיין ברמת סיכון גבוהה

פורסם בתאריך: 12.3.21 09:09

על פי הנתונים שפרסם משרד הבריאות בחמישי בבוקר, מספר החולים הפעילים בפתח תקוה עומד על 827 לעומת 881 ברביעי. אחוז הבדיקות החיוביות עומד על שלושה אחוזים. שיעור השינוי במאומתים בשבוע עומד על מינוס 28 אחוזים לעומת מינוס 26 ברביעי. שיעור החולים החדשים בשבוע ל-10,000 נפש עומד על 18.1 לעומת 19.4 ברביעי. עד כה התחסנו בעיר במנה הראשונה 60% אחוז ובמנה השנייה 50.26 אחוז.

ציון הרמזור של פתח תקוה ממשיך לרדת ועומד על 5.1 לעומת 5.3 ברביעי. העיר מוגדרת כצהובה. עיר צהובה היא מי שציונה בין 4.5-6, עיר כתומה מי שציונה בין 6-7.5 ועיר אדומה מי שהציון שלה מ-7.5 ומעלה. משרד הבריאות מעדכן על בסיס יומי את ציון הרמזור והצבע של כל רשות, בעוד הממשלה מעדכנת את הסטטוס של כל רשות פעם בשבוע.

2,802 מאומתים חדשים התגלו אתמול ברחבי הארץ, מספר החולים עומד על 36,712. מספר החולים שבמצב קשה בארץ עומד היום, חמישי, על 645, מתוכם 259 במצב קריטי. האחוז הארצי של הבדיקות החיוביות עומד היום על 2.9 אחוזים. מספר הנפטרים בארץ מתחילת המגפה עומד על 5,955.

כמידי שבוע, גם השבוע מביא מלאבס את מפת הסיכון להידבקות וטבלת התחלואה של פתח תקוה לפי שכונות, על פי הניתוח של חברת פוינטס. המפה מפרטת את נתוני הקורונה המלאים בכל שכונה בעיר. דין דנינו, יועצת ומנהלת לקוחות בחברת פוינטס, מציינת שהמודל מגדיר עבור כל שכונה את רמת הסיכון שלה בהתייחס למספר פרמטרים, כגון אחוז בדיקות חיוביות, חולים פעילים ל-10 אלף תושבים, קצב גידול בחולים חדשים, חשיפות, בידודים ועוד. כיום המודל מחושב מידי יום עבור כל שכונה ולכן ניתן לראות מגמות ולזהות אזורים בהם צפויה להיות התפרצות. "במהלך השבוע האחרון כמות החולים הפעילים בעיר ירדה וגם אחוז הבדיקות החיוביות ירד משמעותית", מציינת שנינו, "כיום אין שכונות בעיר ברמת סיכון גבוהה (5). חלק ניכר מהעיר ברמת סיכון 3 (בינונית) למעט השכונות עמישב, גני הדר, הדר גנים ואזור השוק שנמצאות ברמת סיכון 4".

היכנסו כאן למפת הקורונה של פתח תקוה וגלו מה המצב בכל שכונה בעיר

בפתח תקוה ניתן לראות שנכון לימים אלו מרבית השכונות נמצאות ברמת סיכון בינונית להידבקות בקורונה רמה 1 היא הנמוכה ביותר ורמה 5 היא רמת הסיכון הגבוהה ביותר.

אלו הנתונים:

רמת סיכון 1:

נווה עוז, בילינסון, נווה גנים, רמת סיב פסגת הדר, שיכון מפ"ם.

רמת סיכון 2:

קרול, קרית מטלון, נווה גן, אם המושבות החדשה, הדר המושבות- אם המושבות הוותיקה, בר יהודה, בת גנים, כפר אברהם, קרית אלון, קית דוד אליעזר, שיכון הפועל המזרחי, חן הצפון.

רמת סיכון 3:

שעריה, יוספטל, קרית חזני, התחנה המרכזית, מרכז העיר אוסישקין חיים עוזר, מרכז העיר חובבי ציון ההסתדרות, מרכז העיר ההסתדרות הרצל, אחדות, מרכז העיר דרום הרצל סלנט, צמרת גנים וקרית אליעזר פרי, שיפר, מרכז העיר וולפסון אחד העם, מחנה יהודה, עין גנים, מרכז העיר דרום קמפוס גולדה השרון, מרכז העיר דרום אחד העם קלישר, תקומה, מרכז העיר דרום בלפור ברנדה, כפר גנים ב', כפר גנים ג' מזרח, כפר גנים א', רמת ורבר, מרכז העיר דרום סלנט פינס, נווה עוז החדשה, כפר גנים ג', נווה דקלים.

רמת סיכון 4:

דוד פרנקפורטר, קרית הרב סלומון, גני הדר, מרכז העיר דרום רוטשילד אחד העם, עמישב, השוק, הדר גנים, מרכז העיר רמב"ם הס.

טבלת קורונה פתח תקוה, חברת פוינטס

 

 


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מאיר

    איך שעריה דרגה 3 כשהם בחןלים ל 10k יותר גרועים מכולם?!

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר