קורונה - צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

בשעה טובה: פתח תקוה הפכה לירוקה ברמזור הקורונה

נוכח הירידה הגדולה במספר החולים הפעילים והשיפור המתמשך בנתונים נוספים, הפכה פתח תקוה היום לירוקה. אחוז המתחסנים בני 16 ומעלה במנה השנייה הוא 71

פורסם בתאריך: 15.3.21 16:24

בשעה טובה ומוצלחת: על פי הנתונים שפרסם משרד הבריאות הבוקר, יום שני, פתח תקוה הפכה לירוקה. מספר החולים הפעילים בפתח תקוה ממשיך לרדת ועומד על 620 לעומת 727 אתמול, ראשון. אחוז הבדיקות החיוביות עומד על שלושה אחוזים. שיעור השינוי במאומתים בשבוע עומד על מינוס 38 אחוזים לעומת מינוס 40 אתמול. שיעור החולים החדשים בשבוע ל-10,000 נפש עומד על 13.8 לעומת 14.5 בראשון. עד כה התחסנו בעיר במנה הראשונה 60.49 אחוז ובמנה השנייה 52.29 אחוז. אחוז המתחסנים בני 16 ומעלה במנה השנייה הוא 71.

ציון הרמזור של פתח תקוה כאמור ממשיך לרדת ועומד על 4.5 לעומת 4.6 אתמול, ולכן העיר מוגדרת ירוקה בציון היומי בעוד בציון השבועי, עדיין מוגדרת כצהובה. עיר צהובה היא מי שציונה בין 4.5-6, עיר כתומה מי שציונה בין 6-7.5 ועיר אדומה מי שהציון שלה מ-7.5 ומעלה. משרד הבריאות מעדכן על בסיס יומי את ציון הרמזור והצבע של כל רשות, בעוד הממשלה מעדכנת את הסטטוס של כל רשות פעם בשבוע.

מהעירייה נמסרו נתונים נוספים: מספר המתחסנים בעיר עומד על 151,498 (מנה ראשונה) ואחוז המתחסנים בעיר עומד על 61.2%. מספר המבודדים עומד על 2,285 איש. "היענות הציבור להתחסן ולהישמע להמלצות המומחים שקבעו כי זו הדרך היחידה למגר את המגיפה מוכיחה את עצמה", אמר ראש העירייה רמי גרינברג, "חשוב מאד שהציבור כולו ימשיך להישמע להנחיות, לעטות מסכה, להימנע מהתקהלות מיותרת, להיבדק במידה וצריך והכי חשוב ללכת ולהתחסן.  אנו מפעילים בבתי הספר המעוניינים את התכנית של משרד החינוך "מגן חינוך", המאפשרת ביצוע בדיקות קורונה באופן מהיר ופשוט בבית הספר עצמו, אחת לשבוע, דבר המסייע בקטיעת שרשרת ההדבקות ומונע בידודים נרחבים וסגירת מוסדות חינוך. אני ממליץ לכולם להצטרף ולשמור על רצף הלימודים והכי חשוב לשמור על הבריאות".

# # #

1,339 מאומתים חדשים התגלו אתמול ברחבי הארץ, מספר החולים עומד על 27,593. מספר החולים שבמצב קשה בארץ עומד היום, שני, על 627, מתוכם 263 במצב קריטי. האחוז הארצי של הבדיקות החיוביות עומד היום על 2.4 אחוזים. מספר הנפטרים בארץ מתחילת המגפה עומד על 6,025.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר