מפה פתח תקוה, פוינטס

ירידה נוספת במספר החולים בפתח תקוה, רוב שכונות העיר ברמת הסיכון הנמוכה ביותר

מספר החולים הכולל בעיר כבר פחות ממאה, אין בפתח תקוה שכונה שבה יש מספר דו ספרתי של חולים

פורסם בתאריך: 8.4.21 17:07

מספר החולים בפעילים בפתח תקוה ממשיך לרדת, ועומד היום (חמישי) על 90, לעומת 101 בשני. זאת על פי נתונים שפרסם הבוקר משרד הבריאות ואשר מעודכנים לאתמול בערב. אחוז הבדיקות החיוביות נותר אחוז אחד. שיעור השינוי במאומתים בשבוע עומד על מינוס 41 אחוזים. שיעור החולים החדשים בשבוע ל-10,000 נפש ממשיך לרדת ועומד על 1.8. על פי נתונים של משרד הבריאות, אחוז המתחסנים במנה הראשונה עומד על 62.5 אחוז ובמנה השנייה 58.9 אחוז, זאת מתוך כלל האוכלוסייה.

ציון הרמזור של פתח תקוה ירד ועומד על 1.5 לעומת 1.9 בשני. העיר מוגדרת ירוקה בציון היומי של משרד הבריאות וכך גם בסטטוס השבועי על פי החלטת הממשלה. עיר ירוקה היא מי שציונה עד 4.5, עיר צהובה היא מי שציונה בין 4.5-6, עיר כתומה מי שציונה בין 6-7.5 ועיר אדומה מי שהציון שלה מ-7.5 ומעלה. משרד הבריאות מעדכן על בסיס יומי את ציון הרמזור והצבע של כל רשות, בעוד הממשלה מעדכנת את הסטטוס של כל רשות פעם בשבוע.

274 מאומתים חדשים התגלו אתמול ברחבי הארץ, מספר החולים עומד על 4,771. מספר החולים שבמצב קשה בארץ עומד על 290, מתוכם 163 במצב קריטי. האחוז הארצי של הבדיקות החיוביות עומד על 0.5אחוז. מספר הנפטרים בארץ מתחילת המגפה עומד על 6,270.

# # # 

כמידי שבוע, גם השבוע מביא מלאבס את מפת הסיכון להידבקות וטבלת התחלואה של פתח תקוה לפי שכונות, על פי הניתוח של חברת פוינטס. המפה מפרטת את נתוני הקורונה המלאים בכל שכונה בעיר. דין דנינו, יועצת ומנהלת לקוחות בחברת פוינטס, מציינת שהמודל מגדיר עבור כל שכונה את רמת הסיכון שלה בהתייחס למספר פרמטרים, כגון אחוז בדיקות חיוביות, חולים פעילים ל-10 אלף תושבים, קצב גידול בחולים חדשים, חשיפות, בידודים ועוד. כיום המודל מחושב מידי יום עבור כל שכונה. "במהלך השבוע האחרון כמות החולים הפעילים בעיר ירדה וכן אחוז הבדיקות החיוביות", מציינת דנינו. החדשות הטובות הנוספות: "רוב שכונות העיר נמצאות ברמת סיכון 1. שכונות בודדות נמצאות ברמת סיכון 2 (גני הדר, הדר גנים, מרכז העיר דרום רוטשילד אחד העם, דוד פרנקפורטר וקרית הרב סלומון)".

למפת פתח תקוה:

היכנסו כאן למפה האינטראקטיבית של פתח תקוה

לטבלת פתח תקוה (ייתכנו הבדלים קלים במספר החולים הכולל):

 

טבלה פתח תקוה, פוינטס


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר