מרפאת שיכון עממי ברחוב שפרינצק

תלונות רבות על המראה של המרפאה ברחוב שפרינצק: "עצוב לראות את המצב"

תושבים מתלוננים על התשתיות ועל הכניסה המוזנחת לעומת מרפאות אחרות בעיר. בכללית מבטיחים: "המרפאה נמצאת בעדיפות גבוהה לשיפוץ, הכניסה תטופל כבר בימים הקרובים"

פורסם בתאריך: 22.4.21 16:39

תושבים בפתח תקווה מתלוננים שמרפאת שיכון עממי ברחוב שפרינצק בשכונת אחדות מוזנחת ומיושנת. לטענתם התשתיות ישנות, המתקנים והאמצעים דלים יחסית למרפאות אחרות בעיר. עוד הם מציינים שהרע מכל, זו הכניסה למרפאה והרושם הראשוני שמקבל כל אחד שנכנס אליה. בקופת חולים כללית מציינים שהמחוז נמצא בעיצומה של תכנית שיפוצים ומרפאה זו נמצאת בעדיפות גבוהה לשיפוץ מקיף. עוד הובטח שבימים הקרובים ייעשה תיקון נקודתי בכניסה למרפאה.

"כלקוח של כללית מיום לידתו ולקוח של מרפאת שיכון עממי ברחוב שפרינצק בעיר, עצוב לי לראות את מצבה הפיסי של המרפאה בה גדלתי", אומר תושב השכונה, "המרפאה שלנו לא מושקעת, הכניסה מכוערת ולא נאה, אדניות שבורות ואין פרחים, דבר שנותן רושם של עזובה. וגם בתוך המרפאה, תשתית המרפאה מאוד ישנה בעוד שבמרפאות אחרות בעיר הכל נראה אחרת".
תושבים רבים פנו לקופת חולים כללית על מנת ליצור שינוי. "למקום הגיעה משלחת של הכללית שהבטיחה גדולות ונצורות אך דבר לא התקדם", אומר התושב בכעס. "לא יעלה על הדעת שבאותה עיר במרפאה אחת ילבלבו שלל הפרחים והירוק בכניסה ובשנייה היובש וחוסר ההשקעה יהיה מנת חלקה".

מרפאת כללית ברחוב שפרינצק

מרפאת כללית בכפר גנים

מכללית נמסר בתגובה: "המחוז נמצא בעיצומה של תכנית שיפוצים תלת-שנתית, במסגרתה כבר שופצו בעיר פתח תקוה מספר מרפאות: נווה עוז, הדר גנים ורוטשילד. מרפאת שיכון עממי ברחוב שפרינצק נמצאת בעדיפות גבוהה לשיפוץ מקיף, שייערך אף הוא במסגרת תכנית שיפוצים זו. השיפוץ במרפאה יהיה כולל ויסודי. הוא ייעשה במספר שלבים ויקיף הן את מבואת הכניסה והן את המסדרונות והחדרים, וכמו כן צעדים נרחבים לשיפור הנראות. כבר בימים הקרובים ייעשה תיקון נקודתי בכניסה למרפאה. ואנו עושים מאמצים נרחבים לגיוס כוח אדם זמין ומקצועי למרפאות השונות, וכל טענה בנוגע לפגיעה בשירות תיבחן בכובד ראש".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רויטל

    צודקים בהחלט…צריך להציף את העוולות האלו כדי שדברים יטופלו וישתנו !! כל הכבוד על החשיפה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר