קורונה. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

יותר מ-1,500: עלייה נוספת במספר המאומתים לקורונה בפתח תקוה

אחוז הבדיקות החיוביות בעיר גבוה משמעותית מהממוצע הארצי. העיר מוגדרת כתומה ברמזור הקורונה

פורסם בתאריך: 12.8.21 16:59

מספר החולים/מאומתים בקורונה בפתח תקוה ממשיך לעלות ועומד היום על 1,527. אחוז הבדיקות החיוביות בעיר גבוה משמעותית מהממוצע הארצי ועומד על שישה אחוזים, כך לפי אתר משרד הבריאות. ציון הרמזור של העיר עומד על 7.2 והעיר מוגדרת כתומה ברמזור הקורונה. שיעור השינוי במאומתים בשבוע עומד על פלוס 92 אחוזים. בשבוע האחרון אובחנו בפתח תקוה 49 מאומתים חדשים לכל 10,000 תושבים.
ביממה האחרונה אובחנו ברחבי הארץ 5,938 חולים/מאומתים חדשים, 402 חולים שמצבם קשה, ו-65 מונשמים. אחוז הבדיקות החיוביות הארצי הממוצע הוא 4.52%. בישיבת קבינט הקורונה אתמול הוחלט על הרחבת מתווה התו הירוק לכל ענפי המשק (למעט קניונים ומסחר), החלת תו סגול בקניונים, מגבלות התקהלות באירועים המוניים ושימוש נרחב בבדיקות.

להלן החלטות הקבינט: התו הירוק יוחל החל מגיל 3, ותשלום עבור הבדיקות יתבצע על פי המתווה הבא: גילאי 0-3: פטורים, גילאי 3-12: בדיקות במימון המדינה ללא מגבלה החל מה-18 באוגוסט 2021, גילאי 12 ומעלה: בדיקות במימון פרטי (רק עבור לא מחוסנים מבחירה). מועד כניסתו לתוקף של התו הירוק המורחב יהיה ביום ד' 18.8. כמו כן, הוחלט על החלת מתווה "התו הסגול" בקניונים ובבתי מסחר, ע"י הגבלת תפוסה ביחס של אדם אחד לכל 7 מ"ר. חנויות שגודלן עד 100 מטרים יוחרגו, ולא יוחל בהן התו הסגול. מועד כניסתו לתוקף של התו הסגול המורחב 16.8.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר