מתחם בדיקות קורונה ליד האצטדיון צילום דוברות העירייה

בהתערבות גרינברג: מתחם בדיקות הקורונה לא ייסגר

למרות הירידה בתחלואה ובדרישה לבדיקות ימשיכו לפעול בעיר שני מתחמים בהתאם ללו"ז שנקבע. אז כמה חולים פעילים יש כיום בפתח תקוה ומהו אחוז הבדיקות החיוביות?

פורסם בתאריך: 15.11.21 08:38

בשל התערבות ראש העירייה, רמי גרינברג, מתחם הבדיקות בחניון האיצטדיון העירוני ימשיך לפעול לצד המתחם בירקונים. פיקוד העורף, האמון על הפעלת מתחמי הבדיקות "היבדק וסע", החליט לאחרונה על סגירת המתחם באיצטדיון והשארת הפעילות במתחם שנפתח לאחרונה בירקונים. זאת לאור הירידה בהיקף התחלואה וכפועל יוצא מכך גם הירידה בביקוש לבדיקות שנרשמה לאחרונה בכל מתחמי הבדיקות בארץ. בתוך כך, פנה ראש העירייה לגורמים בפיקוד העורף בבקשה לשקול שוב את ההחלטה ובמידת האפשר להותיר את הפעילות גם במתחם האיצטדיון. פיקוד העורף נענה לבקשה ועל כן, נכון לעכשיו, מתחמי הבדיקות יופעלו על פי הלו"ז להלן:

ירקונים: א׳-ה׳ 08:00-16:00; יום ו' – סגור; ש' 08:00-16:00.

חניון האיצטדיון: א׳-ה׳ 13:00-21:00; יום ו' 08:00-14:00; ש' 13:00-21:00.

יצוין כי הלו"ז נתון לשינויים, וכי יש להתעדכן באתר העירייה.

גרינברג אמר: "כפי שעשינו לאורך כל תקופת הקורונה, אנחנו ממשיכים לפעול בנושא זה באופן הדוק עם פיקוד העורך ומוודאים כי פריסת מתחמי הבדיקות והחיסונים נותנת מענה מתאים לתושבים בשכונות השונות. לשם כך אנחנו מקצים משאבים רבים ואני שמח כי הפעילות שלנו בנושא גם מביאה תוצאות ובאופן יחסי לשאר הערים הגדולות מצב התחלואה בפתח תקוה טוב. אני מודה לפיקוד העורף על שיתוף הפעולה בנושא חשוב זה ועל הנכונות להשאיר את שני המתחמים פעילים".

יצוין כי על פי אתר משרד הבריאות בפתח כיום 80 חולים פעילים. אחוז הבדיקות החיוביות עומד על אחוז אחד. שיעור השינוי במספר המאומתים בשבוע עומד על מינוס שמונה אחוזים. ציון הרמזור של העיר הוא 2.4, מה שאומר כמובן שהעיר ירוקה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. פתח תקוה .

    יש לכם עוד איזה טענות לראש העיר רמי גרינברג מה שהוא עושה לא טוב לכם .

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר