הענקת או בן גוריון לד"ר אפרת ברון הרלב משניידר, מימין: פרופ' חיים היימס, רקטור אוני' בן גוריון, ד"ר אפרת ברון הרלב, פרופ' דניאל חיימוביץ, נשיא האוני'. צילום יוסי בר

כבוד: אות בן גוריון הוענק לד"ר אפרת ברון הרלב, מנהלת מרכז שניידר

ד"ר ברון הרלב נבחרה לאחת מעשרת האנשים שתרמו תרומה יוצאת דופן לקהילה ולאנושות כולה בתחומים מגוונים. "אני מתרגשת מאוד לקבל אות זה במקום בו התחלתי את דרכי בלימודי הרפואה", אמרה ברון הרלב

פורסם בתאריך: 6.12.21 11:16

אות בן גוריון לשנת תשפ"ב הוענק לד"ר אפרת ברון הרלב, מנהלת מרכז שניידר לרפואת ילדים מקבוצת כללית, שנבחרה לאחת מעשרת האנשים שתרמו תרומה יוצאת דופן לקהילה ולאנושות כולה בתחומים מגוונים. האות הוענק במסגרת יום האזכרה הממלכתי לדוד בן גוריון ז"ל, שהפך למסורת בה אוניברסיטת בן גוריון בנגב מוקירה אנשים מעוררי השראה שמקיימים את מורשת ראש הממשלה הראשון ומרחיבים את גבולות המעורבות, הנתינה והידע האנושי. השנה הוענק הפרס במעמד נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו, מיכל הרצוג.

אוניברסיטת בן גוריון בחרה להעניק את אות ההערכה לד"ר ברון הרלב על שהקדישה את מיטב שנותיה לקידום שירותי הבריאות בישראל, ועל מחויבותה ומסירותה הבלתי מתפשרת למען שיפור איכות החיים לכלל האזרחים באשר הם. ד"ר ברון הרלב חוללה שינויים מרחיקי לכת למען הנגשת שירותי רפואה מתקדמים בפריפריה ובתחומי הרשות הפלסטינית. על מעורבותה העמוקה במתן רפואה שוויונית לכל ילד הוענק לה בשנת 2017 מגן הסובלנות מטעם ארגון רוטרי.

ד"ר ברון הרלב, אם לארבעה בנים, מומחית ברפואת ילדים, טיפול נמרץ ילדים ומינהל רפואי, בוגרת בית הספר לרפואה באוניברסיטת בן גוריון ובעלת תואר שני במנהל ציבורי מאוניברסיטת הרווארד בארצות הברית, היא מנהלת מרכז שניידר לרפואת ילדים מאז 2020. בעברה, כיהנה בשורת תפקידים בקבוצת כללית, ביניהם מנהלת קמפוס בילינסון, המנהלת הרפואית של מחוז צפון של הכללית וסגנית מנהל מרכז שניידר לרפואת ילדים.

לאחר קבלת האות אמרה ד"ר ברון הרלב: "אני מתרגשת מאוד לקבל אות זה במקום בו התחלתי את דרכי בלימודי הרפואה ומרגישה שזוהי סגירת מעגל. אני מלאת הערכת לאוניברסיטת בן גוריון שטיפחה ואיפשרה לי לצאת למסע משמעותי בחיי, שהוביל אותי לנהל כיום את בית החולים האחד והיחיד לרפואת ילדים בישראל. קבלת האות על שמו של ראש הממשלה הראשון של מדינת ישראל, דוד בן גוריון, מרגשת אותי במיוחד לאור היותו איש חזון מעורר השראה עבורי, אשר ראה לנגד עיניו את הקמת המדינה ויצירת כור היתוך שלימים הפך לפסיפס הייחודי של החברה הישראלית. חזונו זה מתכתב עם חזון מרכז שניידר להוות גשר לשלום המעניק לכל ילדי ישראל באשר הם רפואה מתקדמת, מקצועית, פורצת דרך ויצירתית, מתוך אמונה בערכי אהבת האדם, חמלה ועזרה לאחר. בית חולים המוקדש לזכותו הבסיסית של כל ילד לחיות חיים בריאים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר